Ik zie Sanneke al bardienst draaien 😂😂quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:30 schreef Lalaland79 het volgende:
Zal lachen zijn als Mijan helemaal gek is op voetbal en ze en naar de training moet, en de wedstrijd op zaterdag en dan af en toe ook nog kantine diensten draaien. Maar ik denk dat ik dan al weet welke ouder dit allemaal gaat/ moet doen🤪
Oh dat is zo irritant om te lezen. Grote letters en weinig zinnen op 1 bladzijde. Dan ben je alleen maar aan het tikken om de bladzijde te laten verspringen. Als ze deze letter grote echt nodig heeft vraag ik me af hoe ze een papieren boek dan kan lezen😅. Met een los vergrootglas? Ik denk dat het tijd js om een deal een opticien te zoeken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:21 schreef Harper het volgende:
[..]
En die gier mag ook wel eens een leesbril aanschaffen. Niet normaal hoe groot de letters staan![]()
Maarre, aan de cocktails maar niet gegeten? Of heb ik wat gemist.
Ik vind het er ook maar leeg en steriel uitzien. Het lijkt helemaal niet het gezellige Griekenland dat ik ken.
Het enige dat we weten is dat Mies dat zelf in iedergeval niet doet.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:52 schreef lila01 het volgende:
MCW op Mallorca
Wie houdt die zaak van haar eigenlijk draaiende?
Maudjequote:Op donderdag 11 juni 2026 20:52 schreef lila01 het volgende:
MCW op Mallorca voor een shoot samen met Timmie
Wie houdt die zaak van haar eigenlijk draaiende?
Alles is breed/knokerig/hoekig/grof l/stijf.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik kijk naar haar schouders, wat zijn die breed in verhouding met de rest
Volgens mij deelde ze gisteren in haar stories dat er inderdaad nog een stukje af is gehaald. Haar kapsel i.c.m. haar kleding maken het truttig.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Heeft MCW nu nog een stukje van haar haar af? Zie pagina Jolie. Nu vind ik het pas echt oubollig. In de stories van Jolie kijkt ze ook chagrijnig. Lekkere reclame zo.
Geen idee meer waar ze eerder dit jaar waren maar toen vlogen ze met een kind met krentenbaard.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:18 schreef Moedervan4kids het volgende:
Joost en Viora zijn weer op vakantie hoor! 3 dagen terug uit Kos en weer door naar Molenwaard. Met een kind wat ziek is, net als op Kos.
Ik vind hun om te kotsen.
Het draait allemaal om AM en om haar geld weekendjes weg , uitjes, dat gaat niet of de kinderen het leuk vinden ofdat ze moe zijn , nee het gaat over hoeveel geld AM er mee kan verdienen , en als dat genoeg is , doet AM dat .quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:58 schreef Gloeilampjes het volgende:
Ik ben hier vooral een meelezers voor de irritainment, maar wilde toch even reageren..
AM op vakantie naar Griekenland. Zij loopt toch altijd te roepen hoe hectisch de periode voor de zomervakantie is en dat haar kinderen daardoor niet mee mogen doen aan allerlei activiteiten zoals de avondvierdaagse? Hoe verzint zij het dan om én afgelopen weekend weg te zijn en nu ook nog een lang weekend? Wanneer denkt zij eens aan haar kinderen en aan hun deel te laten nemen aan dingen die buiten het familie gebeuren vallen? De kinderen hadden toch zoveel stress in deze periode? Of is het eigenlijk toch AM die vooral stress heeft en iedereen zich maar aan haar moet aanpassen?
Ja, maar dat was tijdens een tripje naar Moraira.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:12 schreef Hope88 het volgende:
Bij MCW staat er #backtotheisland onder haar filmpje met Timmie.
Ging toen het gerucht niet dat met die trip vorig jaar daar, MCW met een man (Timmie?) was gespot, terwijl ze de poly nog had?
Volgens de story van vandaag toch nog een stuk eraf.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:26 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer in laagjes geknipt.
Maar chatgpt zei dat hij het wel heeft waarschijnlijkquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:38 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Huh maar de zoon van dbm heeft toch geen ass? Hij voldeed toch niet (helemaal) aan de criteria?
Wat een jankerd. De wereld draait om haar denkt ze. Zal haar autisme wel weer zijn (of het waait) net als vrijwel alles.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:37 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kijkt alsof ze al dagen niet heeft gepoept.
Keek net haar story's maar heb ze snel stopgezet. Het is echt niet gezond hoe ze eruit ziet. Is er nu werkelijk niemand uit haar familie die haar dat eens kan zeggen en desnoods met haar meegaat naar de huisarts.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:37 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kijkt alsof ze al dagen niet heeft gepoept.
En Sanneke zegt het nog verkeerd ook, het is BOOOdroemquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke die AM even de les leest: ‘je spreekt Bodrum uit als Bod-Roem. De klemtoon ligt op de eerste lettergreep (Bod-)’
(Voor het geval AM niet weet wat de eerste lettergreep is..)
En gewoon bewust zo 20 seconde gaan staren met je iphone voor je snufferd.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:54 schreef Moondance het volgende:
Sanneke moet voor het eerst in jaren een donderdagavond zonder de Bondgenoten doorbrengen #prayforsanneke
Je bent wel echt een beroepszeikerd als je daar meerdere stories aan moet wijden.
😂😂😂quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:54 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En Sanneke zegt het nog verkeerd ook, het is BOOOdroem
Ik vond dat wel grappig. Ik vind haar namelijk sltijd een soort tokkie met geld.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle: nooit geweten dat je met een hoody aan gelijk floddertje bent.
En ik vind haar haar nog steeds maximaal truttig. Als ze er zelf maar blij mee is
😳quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:06 schreef Xmuis het volgende:
Ik krijg net gewoon een mail van Go Fund Me met een voorstel om Tatiiana te steunen. Krankzinnig!!!!
Of zo a-technisch dat ze niet weet dat je de lettergrootte kan wijzigen 😂. “Nou Maart, dat leest wel irritant die grote letters.”quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Oh dat is zo irritant om te lezen. Grote letters en weinig zinnen op 1 bladzijde. Dan ben je alleen maar aan het tikken om de bladzijde te laten verspringen. Als ze deze letter grote echt nodig heeft vraag ik me af hoe ze een papieren boek dan kan lezen😅. Met een los vergrootglas? Ik denk dat het tijd js om een deal een opticien te zoeken.
Waarschijnlijk heeft ze daarom nog geen bril!!! Ze moet hem zelf betalen
Het is AM he.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:28 schreef Flipflop12 het volgende:
Wat is het voor idioots dat AM zelfs op die enorme afstand moet meedelen aan 100.000 onbekenden bij wie je kinderen zijn? Voor wie is dit goed? Waarom??
Go fund me ontvangt natuurlijk een percentage dus die promoot welquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:06 schreef Xmuis het volgende:
Ik krijg net gewoon een mail van Go Fund Me met een voorstel om Tatiiana te steunen. Krankzinnig!!!!
Misschien morgen even contact leggen met Tim Hofman voor een nieuwe BOOS afleveringquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:02 schreef Nieve het volgende:
Och, de tv programmering heeft zich niet aangepast aan Sanneke.
Ik hoop dat er kamervragen over gesteld gaan worden, dit kan echt niet.
Gratis ebooks downloaden, zonder abbo of ervoor betalen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Voel me even dom... Waarom zou je een ereader willen kraken en wat kan hij dan? Wat bedoelt ze????
Vind nou niet echt een gezellige bikini, met haar lijf zijn er wel wat mooiere te koopquote:Op donderdag 11 juni 2026 18:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik kijk naar haar schouders, wat zijn die breed in verhouding met de rest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |