abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221005778
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:51 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Vooral benieuwd hoe ze werkelijk ieder slachtoffer of diens familie van cultuurverrijking zover krijgen om mee te werken aan het openbare vernederingsritueel.
Nou vrij simpel. Het overgrote deel van de mensen is niet zo bloedlustig en schrikt zich de pleuris als hun stad in de fik staat door randdebielen waar ze niks mee te maken willen hebben.
pi_221005781
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 04:03 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ok man. Cool.
@Red_85
Voorspellende waarde
pi_221005941
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
'Anders kunnen er misschien wel aparte dingen voorkomen in de zorg voor uw familielid'
Ja lachen man dit soort samenzweringen. Hoe werkt het als het slachtoffer al dood is en waarom is het aantal familieleden dat achteraf uit de school klapt ook 0? Boosjes willen weer eens boos zijn om hun eigen fantasietjes.
  donderdag 11 juni 2026 @ 08:29:41 #29
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221006094
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
@:red_85
Voorspellende waarde
Ok man. Cool.
  donderdag 11 juni 2026 @ 08:33:05 #30
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221006099
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nou vrij simpel. Het overgrote deel van de mensen is niet zo bloedlustig en schrikt zich de pleuris als hun stad in de fik staat door randdebielen waar ze niks mee te maken willen hebben.
Voor bloedlust moet je bij je ondeugende vriendje zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221006158
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:33 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Voor bloedlust moet je bij je ondeugende vriendje zijn.
Dit had je niet moeten doen. Nou krijgen we weer 2 pagina's aan boze mensen die sarcasme en ironische ondertoon niet kunnen herkennen.

En inhoudelijk: de randdebielen die huis na huis afgingen op zoek naar mensen die er anders dan hun uitzagen voor hun pogrom hebben ook echt wel bloedlust hoor.
  donderdag 11 juni 2026 @ 08:55:36 #32
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221006240
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dit had je niet moeten doen. Nou krijgen we weer 2 pagina's aan boze mensen die sarcasme en ironische ondertoon niet kunnen herkennen.

En inhoudelijk: de randdebielen die huis na huis afgingen op zoek naar mensen die er anders dan hun uitzagen voor hun pogrom hebben ook echt wel bloedlust hoor.
Pogrommetje moet jij toch niet vies van zijn.

Overigens grote woorden voor wat materiële schade.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 11 juni 2026 @ 08:56:37 #33
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221006246
Ach, dat dit nu precies moet gebeuren in het altijd zo vreedzame Noord-Ierland. Had het eerder in Frankrijk of Engeland verwacht.
Blaf me vol
  donderdag 11 juni 2026 @ 08:57:18 #34
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221006252
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja lachen man dit soort samenzweringen. Hoe werkt het als het slachtoffer al dood is en waarom is het aantal familieleden dat achteraf uit de school klapt ook 0? Boosjes willen weer eens boos zijn om hun eigen fantasietjes.
Boosjes, fantasietjes.
Je praat weer eens over jezelf.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221006274
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Pogrommetje moet jij toch niet vies van zijn.

Overigens grote woorden voor wat materiële schade.
Oh dat had je niet moeten doen. Nou komt de negatieve toon brigade weer twee pagina's voljanken.

Als je mensen hun huis in de fik zet is het een kwestie van tijd voor de eerste dode. Bloedlust dus. Om nog maar te zwijgen over al die internerhelden die het zelfs aan de andere kant van de sloot over terug aanslagen plegen hebben.
pi_221006298
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Boosjes, fantasietjes.
Je praat weer eens over jezelf.
Ik had dus weer gelijk.
pi_221006728
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 01:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Joh, is gewoon een moetje. Staats geregeld.
Wat bedoel je precies?
pi_221006854
twitter

Eindelijk een response dat hout snijd, uiteraard veel te weinig en veel te laat maar elke stap in de goede richting is winst.
pi_221006882
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 09:59 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Eindelijk een response dat hout snijd, uiteraard veel te weinig en veel te laat maar elke stap in de goede richting is winst.
De enige crackdown die ik op hun website kan vinden is tegen sociale media.
https://www.gbnews.com/po(...)media-belfast-attack
Waar ben je precies blij mee?
pi_221006900
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De enige crackdown die ik op hun website kan vinden is tegen sociale media.
https://www.gbnews.com/po(...)media-belfast-attack
Waar ben je precies blij mee?
https://www.gbnews.com/ne(...)own-northern-ireland

Waar ik blij mee ben is dat de overheid eindelijk een beetje werk maakt van de problemen omtrent immigratie. Dit had natuurlijk al veel eerder moeten gebeuren en het is absoluut nog veel te weinig maar nogmaals het is een stap in de goede richting.
  donderdag 11 juni 2026 @ 10:12:50 #41
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221006913
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 09:59 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Deze Soedanees was niet illegaal in het land, nochtans...
pi_221006939
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:12 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hij was zelfs versneld toegelaten.

twitter
  donderdag 11 juni 2026 @ 10:21:23 #43
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221006972
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:49 schreef Alpha0 het volgende:
Ook benadrukt de familie dat migranten "een zeer waardevolle bijdrage" leveren aan Noord-Ierland.

Wat is nou die hele waardevolle bijdrage die migratie aan Noord Ierland levert?
Onder wat voor druk zou die familie gezet zijn door de politie? Elk negatief statement over migranten zal wel vervolging hebben opgeleverd vanwege malicious communication of iets dergelijks.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_221006984
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:21 schreef nixxx het volgende:

[..]
Onder wat voor druk zou die familie gezet zijn door de politie? Elk negatief statement over migranten zal wel vervolging hebben opgeleverd vanwege malicious communication of iets dergelijks.
Of de familie woont gewoon in de wijk, heeft ook genoeg kennissen/vrienden die zelf migranten zijn en/of zijn bang dat hun eigen huis ook in de fik wordt gezet door deze relschoppers?

Genoeg redenen om te bedenken hoor.
pi_221006999
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:12 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Klopt, het aanpakken van illegale immigranten dekt dan ook de lading niet. Maar het is een stap in de goede richting en iets wat ze al veel eerder konden doen.
Ik denk dat de gemoederen pas zullen bedaren als er miljoenen worden teruggestuurd en dan heb ik het voornamelijk over de Boriswave.
Het is heel zuur voor die mensen maar ik zie echt geen enkele andere oplossing, het VK is een tikkende tijdbom en het is beter dat de overheid nu door pakt ipv pappen en nathouden.
Slappe maatregelen gaan alleen maar zorgen voor meer spanningen.
pi_221007037
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
https://www.gbnews.com/ne(...)own-northern-ireland

Waar ik blij mee ben is dat de overheid eindelijk een beetje werk maakt van de problemen omtrent immigratie. Dit had natuurlijk al veel eerder moeten gebeuren en het is absoluut nog veel te weinig maar nogmaals het is een stap in de goede richting.
Mijn vraag is wat de overheid gaat doen. Ik kan het niet vinden in die tweet of hun site.
  donderdag 11 juni 2026 @ 10:58:17 #47
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221007177
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Klopt, het aanpakken van illegale immigranten dekt dan ook de lading niet. Maar het is een stap in de goede richting en iets wat ze al veel eerder konden doen.
Ik denk dat de gemoederen pas zullen bedaren als er miljoenen worden teruggestuurd en dan heb ik het voornamelijk over de Boriswave.
Het is heel zuur voor die mensen maar ik zie echt geen enkele andere oplossing, het VK is een tikkende tijdbom en het is beter dat de overheid nu door pakt ipv pappen en nathouden.
Slappe maatregelen gaan alleen maar zorgen voor meer spanningen.
Gaat niet gebeuren. Als je al denkt dat het eng is dat een paar honderd gemaskerde pisventjes langs de deuren gaan, neem dan even het beeld voor ogen dat overheidsfunctionarissen de huizen langs gaan. Ik wed dat de eerste associatie bij zoiets de kreet Aufmachen! is.

Het enige dat nog haalbaar is zonder dat het ontploft, is het afknijpen van de instroom en orde op zaken stellen in eigen land wat betreft culturele/religieuze privileges, invloed van externe elementen zoals het Broederschap, no-gozônes, straatcriminaliteit en de chaos die het asielsysteem is geworden.
  donderdag 11 juni 2026 @ 11:00:23 #48
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221007193
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Gaat niet gebeuren. Als je al denkt dat het eng is dat een paar honderd gemaskerde pisventjes langs de deuren gaan, neem dan even het beeld voor ogen dat overheidsfunctionarissen de huizen langs gaan. Ik wed dat de eerste associatie bij zoiets de kreet Aufmachen! is.

Het enige dat nog haalbaar is zonder dat het ontploft, is het afknijpen van de instroom en orde op zaken stellen in eigen land wat betreft culturele/religieuze privileges, invloed van externe elementen zoals het Broederschap, no-gozônes, straatcriminaliteit en de chaos die het asielsysteem is geworden.
Eens. Dat had natuurlijk al 20 jaar geleden moeten gebeuren maar goed.

Als de politiek in West-Europa zo blijft doorgaan dan gaat het wel degelijk de komende pakweg 10 jaar een keer helemaal mis.

Verder kan Europa best op kleine schaal wat politieke vluchtelingen blijven opvangen maar volksverhuizingen van allemaal economische migranten werkt gewoon niet meer.
  donderdag 11 juni 2026 @ 11:04:21 #49
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221007215
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Eens. Dat had natuurlijk al 20 jaar geleden moeten gebeuren maar goed.

Als de politiek in West-Europa zo blijft doorgaan dan gaat het wel degelijk de komende pakweg 10 jaar een keer helemaal mis.

Verder kan Europa best op kleine schaal wat politieke vluchtelingen blijven opvangen maar volksverhuizingen van allemaal economische migranten werkt gewoon niet meer.
Tegen de tijd dat we dat hier uitgevogeld hebben gaat er pas echt een volksverhuizing op gang komen omdat grote delen van Zuidoost-Azië door klimaatverandering onleefbaar worden. Vergeleken met 177 miljoen Bengalen die op drift raken zijn de huidige cijfers peanuts en dan noem ik maar één land. Met een heel subcontinent als India zit je al richting de miljard mensen die het letterlijk te heet onder de voeten wordt.
pi_221007237
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:04 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Tegen de tijd dat we dat hier uitgevogeld hebben gaat er pas echt een volksverhuizing op gang komen omdat grote delen van Zuidoost-Azië door klimaatverandering onleefbaar worden. Vergeleken met 177 miljoen Bengalen die op drift raken zijn de huidige cijfers peanuts en dan noem ik maar één land. Met een heel subcontinent als India zit je al richting de miljard mensen die het letterlijk te heet onder de voeten wordt.
Zijn zelf ook gelijk de grootste uitstootproducenten. Dus ze mogen zichzelf bedanken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')