abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221009516
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:04 schreef Koortsdroom het volgende:
Eeuwig zonde.

FvD: Twijfelen aan de Maanlanding :{
PVV: Israėl First :{
Ja21: Chef lege dozen :{
SGP: Geen Kruistocht tegen de moslims, maar andere wang toekeren :{

Is het écht zo moeilijk om een partij op te richten die simpelweg opkomt voor autochtone Nederlanders?
Helaas, dat is eigenlijk niet mogelijk, want het complete establishment zal zich tegen je keren, met vragen als "maar wat is dan een autochtone Nederlander?" "Maar mijn buurvrouw die in Paramaribo is geboren is dus geen Nederlander en mag hier dus niet zijn van u?" etc etc. Dan wordt zo'n partij direct als extreemrechts neergezet, en niemand wil een nazi zijn.
pi_221009866
Tegenwoordig is alles extreem.
pi_221010210
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 13:28 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
Nou nee, wat ik zei gaat iets verder dan "maar een mening".
[..]
Maar je kan me nog steeds niet vertellen wat er niet klopt aan deze docu.
Meer dan de helft van die docu bestaat uit verhalen van wat ex leden die daar overduidelijk op een niet leuke manier weggegaan zijn. Daar zit veel oud zeer. Dus maar de vraag wat er can waar is.

Vind het bv nogal wat om te roepen dat een Lidewij niks kan, niks is en een schoothondje van dr vriend is bv.

Dat is gewoon sensatiezucht ipv een “docu” maken
pi_221010237
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 18:11 schreef 111210 het volgende:

[..]
Meer dan de helft van die docu bestaat uit verhalen van wat ex leden die daar overduidelijk op een niet leuke manier weggegaan zijn. Daar zit veel oud zeer. Dus maar de vraag wat er can waar is.

Vind het bv nogal wat om te roepen dat een Lidewij niks kan, niks is en een schoothondje van dr vriend is bv.

Dat vind ik ook niet het interessantste alhoewel het wel context geeft. Maar er komt ook genoeg interessants aan bod dat ook gestaafd wordt met meer dan alleen verhalen van oud-leden.
pi_221010270
Overigens leggen kamerleden bij installatie o.a. de zogenaamde zuiveringseed af, en dat wordt toch wel problematisch als je als het erop aan komt functioneert als de buikspreekpop van iemand anders. In die zin is het wel degelijk relevant om te weten hoe de vork in de steel zit als Lidewij de Vos feitelijk niets in te brengen heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2026 18:22:02 ]
pi_221010310
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:20 schreef Kickinalfa het volgende:
Tegenwoordig is alles extreem.
Hoe praat je daarmee dit daadwerkelijke extreme gedrag van FvD precies goed?
pi_221010347
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 18:21 schreef AntiekeKennis het volgende:
Overigens leggen kamerleden bij installatie o.a. de zogenaamde zuiveringseed af, en dat wordt toch wel problematisch als je als het erop aan komt functioneert als de buikspreekpop van iemand anders. In die zin is het wel degelijk relevant om te weten hoe de vork in de steel zit als Lidewij de Vos feitelijk niets in te brengen heeft.
quote:
Een zuiveringseed (of 'eed van zuivering') is een eed of belofte die ministers, parlementariėrs en hoge ambtenaren bij hun aantreden in Nederland afleggen. Hiermee zweren zij dat zij hun ambt niet hebben verkregen door omkoping en dat zij zich tijdens hun ambtstermijn niet zullen laten beļnvloeden door giften
pi_221010349
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 18:11 schreef 111210 het volgende:

Het zijn niet de documentairemakers die roepen dat de Vos niks kan.
Het is een mening van een ex-lid.
En geen bewijs van sensatiezucht van de documentairemakers.
pi_221010351
Ik weet wat een zuiveringseed is hoor.
pi_221010364
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 18:35 schreef AntiekeKennis het volgende:
Ik weet wat een zuiveringseed is hoor.
oh je bedoelt door de russen ofzo
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:40:04 #211
3542 Gia
User under construction
pi_221010375
Dit noemen ze dan een angstcultuur, maar wat dan te zeggen over linkse demonstraties, waarbij ze een woordvoerder hebben en niemand anders de pers te woord mag staan. Krijgen ze een microfoon onder de neus, kijken ze angstig naar de organisatoren, en verwijzen braaf naar de woordvoerder. Dat is pas indoctrinatie en angstcultuur!!

Verder gaat het bij de omvolkingstheorie vooral om de grote toename van moslims in Nederland en in welke cultuur loop je nu echt gevaar als je die de rug toekeert?? Juist, de islamitische. Afvalligen lopen het risico vermoord te worden. Als een dochter met een niet-moslim wil trouwen, moet ze maar hopen dat ze mag blijven leven, want zowel de ouders als broers willen haar dood hebben om de familie eer te redden.
pi_221010435
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 18:37 schreef BroerJoost het volgende:

[..]
oh je bedoelt door de russen ofzo
Niet per se.
pi_221010437
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:54 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221010443
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2026 09:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:
FvD wordt te groot
_O-
pi_221010455
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 18:40 schreef Gia het volgende:
Dit noemen ze dan een angstcultuur, maar wat dan te zeggen over linkse demonstraties,
Vanwaar de behoefte om in een topic over de misstanden bij een extreemrechtse partij over links te beginnen?
Waarom niet gewoon afstand nemen van wat ze bij FvD uitspoken? Of het juist omarmen?
pi_221010475
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 13:52 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Zodra de FvD trouwens daadwerkelijk de Grondwet overtreedt vindt je me aan jouw kant. Maar ze weten prima waar die grens ligt lijkt het.
Hoge morele lat broeder.
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:57:55 #217
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221010490
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 18:40 schreef Gia het volgende:
Dit noemen ze dan een angstcultuur, maar wat dan te zeggen over linkse demonstraties, waarbij ze een woordvoerder hebben en niemand anders de pers te woord mag staan. Krijgen ze een microfoon onder de neus, kijken ze angstig naar de organisatoren, en verwijzen braaf naar de woordvoerder. Dat is pas indoctrinatie en angstcultuur!!

Verder gaat het bij de omvolkingstheorie vooral om de grote toename van moslims in Nederland en in welke cultuur loop je nu echt gevaar als je die de rug toekeert?? Juist, de islamitische. Afvalligen lopen het risico vermoord te worden. Als een dochter met een niet-moslim wil trouwen, moet ze maar hopen dat ze mag blijven leven, want zowel de ouders als broers willen haar dood hebben om de familie eer te redden.
En als je dit ter sprake brengt dan ben je een bruinhemd en nazi volgens een aantal hier. Want kom niet aan de o zo geliefde modelburgers van dit land. Zelfs vanuit bepaalde kringen in de islamitische wereld wordt gewaarschuwd voor de indoctrinatie door de fanatieke islamisten. Twee probleemgroepen in dit land: zich niet aanpassende en starre islamisten en uitvreters, die hier hun handje komen ophouden omdat ze zo zielig zijn.

Dat moet per direct stoppen en daarom stemmen mensen op de Vos omdat zij de enige in dit land is die dit zo stellig zegt en de zaken niet verbloemt. En als je daar begrip voor opbrengt ben je dus een nazi c.q. bruinhemd. Simpele zielen.....
"Hoka Hey!"
pi_221010582
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 18:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Hoge morele lat broeder.
quote:
"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht, handicap, seksuele gerichtheid of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."
Nou, voor FvD…
pi_221010727
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2026 18:28 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Hoe praat je daarmee dit daadwerkelijke extreme gedrag van FvD precies goed?
Ik ga de documentaire niet kijken, ik haal mijn schouders op, net zoals bij alles wat tegenwoordig zogenaamd extreem is.

En als je het wel extreem vindt ook prima, dan stem je op een andere partij.
pi_221011062
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 19:26 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik ga de documentaire niet kijken, ik haal mijn schouders op, net zoals bij alles wat tegenwoordig zogenaamd extreem is.

Kop in het zand steken dus , Niet willen weten hoe immoreel het zooitje is.
  donderdag 11 juni 2026 @ 19:58:25 #221
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221011151
Bijzondere titel. Die impliceert dat deze walgelijke club mensen ook een niet-duistere kant heeft.
Laffe huichelaar
pi_221011154
Rechtse verbannen advocaat zegt wel wat zinnigs
twitter
  donderdag 11 juni 2026 @ 19:59:18 #223
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221011165
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 19:26 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Gadverdamme, toch geen feiten hč. Daar zou ik ook niet aan willen beginnen.
Laffe huichelaar
pi_221011184
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 19:53 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Kop in het zand steken dus , Niet willen weten hoe immoreel het zooitje is.
Tegenwoordig is iedere mening extreem, als jij van mening bent dat het een immorele gevaarlijke club is helemaal prima, dan stem je er niet op.

En als dat de mening is van de documentaire makers ook helemaal prima, ik heb alleen geen interesse in de mening van de documentaire makers.
  donderdag 11 juni 2026 @ 20:06:42 #225
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221011267
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:00 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Tegenwoordig is iedere mening extreem, als jij van mening bent dat het een immorele gevaarlijke club is helemaal prima, dan stem je er niet op.

En als dat de mening is van de documentaire makers ook helemaal prima, ik heb alleen geen interesse in de mening van de documentaire makers.
Ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat een documentaire is.
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')