Doe eens wel? Begin maar bij de VS.quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:42 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
[..]
Bijzonder dat het ineens niet meer beschreven hoeft te worden
Kennelijk niet, dus leg eens uit?quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:45 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Hoeft niet, je snapt het concept van inheemse bevolking blijkbaar prima.
Mwah, die partijen hebben geen potentiële geldstromen vanuit Rusland, banden met extreemrechtse organisaties, dat soort zaken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Geen enkel principe hier gelezen dat alleen voor de FVD geld en niet voor andere partijen.
Volgens mij valt dat juist wel tegen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:00 schreef Mubassie het volgende:
Het beste aan FvD is dat ze zich zo fel uitspreken tegen islam.
En dat was het wel zo'n beetje.
Haha!quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:54 schreef matspontius het volgende:
De term propaganda is bij sommigen hier niet heel erg helder in de geest. Gvd, wat een stuitende naiviteit 😱
Je benoemt nu exact de kenmerken van een sekte.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:00 schreef Viesdik het volgende:
Als je programma's maakt om alleen maar lasterlijk over een partij en partijprominenten te spreken, zonder dat deze mensen de ruimte krijgen om zich te verdedigen, dan is het gezwel in de samenleving niet FvD, maar de MSM die jarenlang lasterlijk spreekt over de partij. Het boeit me ook niet meer eerlijk gezegd.
Ik ben ook geen fan van de vele gezichten van DGP media maar dit is wel een beetje hysterisch.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je benoemt nu exact de kenmerken van een sekte.
Oh, daar ben ik het met je eens, hoor, al die media onder een groep vind ik best verontrustend. De NRC is nog redelijk onafhankelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:06 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van de vele gezichten van DGP media maar dit is wel een beetje hysterisch.
Zo veel macht heeft de linkse lobby. Kijk hoe ON aangepakt wordt. PowNed zwichtte.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik schaam me dat ik ooit lid ben geworden van PowNed in ruil voor een fok! pimp abo.. hun belofte was we gaan "het bestel opblazen".. het enige dat ze nu willen opblazen is een oppositiepartij, en ze beschermen de zittende macht. 🙁
Sorry, hoor, naast dat ON continu poep de ether ingooide is het ook een amateuristische club kneuzen. Powned heeft zich al wat langer bewezen om een serieuze omroep te zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zo veel macht heeft de linkse lobby. Kijk hoe ON aangepakt wordt. PowNed zwichtte.
NRC valt onder Mediahuis. En bij de NRC hanteert men natuurlijk een ideologische bril, daar worden de actualiteiten belicht via een linksgeoriënteerde en met name uitgesproken progressieve bril, waardoor het veel hoogopgeleiden aanspreekt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik het met je eens, hoor, al die media onder een groep vind ik best verontrustend. De NRC is nog redelijk onafhankelijk.
Mot je wel betaluh!
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-de-vos-wel-a4929084
NRC is niet links.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
NRC valt onder Mediahuis. En bij de NRC hanteert men natuurlijk een ideologische bril, daar worden de actualiteiten belicht via een linksgeoriënteerde en met name uitgesproken progressieve bril, waardoor het veel hoogopgeleiden aanspreekt.
Daar zit geen enkele inwoner van Nederland op te wachten. Naja, misschien toch een paar werkgevers die goedkope krachten zoeken, of mensen die een goedkope nanny aannemen uit de filipijnen, of degene die zijn spullen op tijd willen laten bezorgen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:16 schreef Thorelf het volgende:
oke nog een keer! vertel mij hoe en wat? ik ben voor vrede en veiligheid.. hoe dan ? ben pro lgbt,maar vind Nederland vol genoeg en wil zeker niet meer 3e wereld mensen hier!! hoe zal ik stemmen?
Wat hebben werkgevers aan mensen die niet willen werken?quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daar zit geen enkele inwoner van Nederland op te wachten. Naja, misschien toch een paar werkgevers die goedkope krachten zoeken, of mensen die een goedkope nanny aannemen uit de filipijnen, of degene die zijn spullen op tijd willen laten bezorgen.
hetzelfde als aan het antwoord van firuzquote:Op donderdag 11 juni 2026 00:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat hebben werkgevers aan mensen die niet willen werken?
Ik zet m’n alluhoedje alvast op.quote:
Powned is helemaal geen serieuze omroep. Zitten al 15+jaar op het pluche. Hebben in het begin wel wat leuke tv gemaakt alla bnn 25 jaar geleden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sorry, hoor, naast dat ON continu poep de ether ingooide is het ook een amateuristische club kneuzen. Powned heeft zich al wat langer bewezen om een serieuze omroep te zijn.
Daar hebben ze met Omgehoord Nederland en hun eigen social media toch al kanalen genoeg voor?quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:09 schreef matigeuser het volgende:
Wanneer komt er eens een docu of artikel met de titel 'de positieve kanten van FvD'?
Zoals bv dat ze als een van de weinige partijen écht de immigratie willen stoppen en zorgen dat NL niet nóg verder afglijdt? En ook de nodige stappen wil zetten die dit moeten mogelijk maken.
En daarnaast zijn voor directe democratie, herinvoering referendum, kleinere overheid, etc?
Ben die eenzijdige zwartmaking inmiddels wel beu.
Heb je daar wat over gelezen op de TikTok van FvD?quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:54 schreef matspontius het volgende:
De term propaganda is bij sommigen hier niet heel erg helder in de geest. Gvd, wat een stuitende naiviteit 😱
Ach, best vermakelijk. Maar niet echt iets nieuws natuurlijk. Het wordt nog wat duidelijker dat die club vanaf het prille begin door en door rot is.quote:
En ze hebben Ciana bij Blend. Misschien wel de enige presentatrice die ik echt iets toe vindt voegen op de radio.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sorry, hoor, naast dat ON continu poep de ether ingooide is het ook een amateuristische club kneuzen. Powned heeft zich al wat langer bewezen om een serieuze omroep te zijn.
Ja, zou je ook eens moeten doen - heel informatief. Kun je die narrow minded geest van je eens verruimenquote:Op donderdag 11 juni 2026 07:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Heb je daar wat over gelezen op de TikTok van FvD?
Door in de extreemrechtse fabeltjesfuik te duiken? Ik sla even over.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:12 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, zou je ook eens moeten doen - heel informatief. Kun je die narrow minded geest van je eens verruimen
Dat lijkt me ook wel een pedant mannetje.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:20 schreef AntiekeKennis het volgende:
Dat Lidewij de Vos niks te zeggen heeft en alleen een soort marionet is was me al duidelijk, maar dat niet Baudet maar Freek Jansen achter de schermen aan de touwtjes trekt was wel nieuw voor me. Niet helemaal verrassend, maar toch.
Het lijkt me eerder een fabeltje dat deze docu iets gaat uitmaken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:13 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Door in de extreemrechtse fabeltjesfuik te duiken? Ik sla even over.
Vooral een engnek. Iemand die Baudet en Jared Taylor bij elkaar bracht, de holocaust bagatelliseert, Schild&Vrienden oprichter Dries van Langenhove uitnodigde op de zomerkampen/summer schools van de FvD en innige banden heeft met de extreem-rechtse Erkenbranders.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een pedant mannetje.
Ik negeer het. Ook de reactiesquote:Op donderdag 11 juni 2026 01:21 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik zet m’n alluhoedje alvast op.
Docu gezien, allemaal vrij eenzijdig, groot deel is onverifierbaar. Klein groepje mensen doet negatieve uitspraken maar of het klopt of dat het oud zeer is weet je niet. Ik gok het laatste.
Neemt niet weg dat een groot deel van wat er daar allemaal gebeurt wel gewoon klopt en bewezen is.
Die appjes, dat rouleren van kamerleden om wachtgeld op te strijken en nog een hoop meer.
Maar al met al een vrij zwakke docu. Een groot deel is sensatie en geen journalistiek.
Bv ook mooi dat ze op het einde in anderhalve seconde nog een rits statements in beeld brengen, net lang genoeg om precies helemaal niks te kunnen lezen.
Hier overigens de wederhoor van Ongehoord Nederland op deze docu.
https://www.powned.tv/cms(...)wned%20wederhoor.pdf
Echokamered.quote:
En stiekem hommo vriendje van Dennis Schoutenquote:Op donderdag 11 juni 2026 08:29 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Vooral een engnek. Iemand die Baudet en Jared Taylor bij elkaar bracht, de holocaust bagatelliseert, Schild&Vrienden oprichter Dries van Langenhove uitnodigde op de zomerkampen/summer schools van de FvD en innige banden heeft met de extreem-rechtse Erkenbranders.
Joh .....quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:13 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Door in de extreemrechtse fabeltjesfuik te duiken? Ik sla even over.
Maar jij vindt zelf wel dat je een genunanceerd persoon bent en ruimte laat voor andere meningen? En hoe past daarin dat je mensen die anders denken voor gutmensch en weet ik wat ik al niet meer van je gelezen heb, uitmaakt?quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:47 schreef matspontius het volgende:
Dit krijg je dus als een partij of een persoon te groot wordt of te veel invloed krijgt. Daar kunnen onze pro wokers, hippies en gutmenschen heel slecht tegen want andere meningen of visies kunnen ze niet verkroppen. En dan gaan ze alles bij elkaar zoeken om mensen te demoniseren, de grond in te trappen en zelfs dood te wensen
Dat hele politieke circus is 1 groot lachertje in Nederland, inclusief FvD. Ze hebben allemaal stront aan de knikker, zowel heden als verleden. Let wel, voordat ik weer heel gutmensch Nederland over me heen krijg. Ook ik sta zeker niet achter alle standpunten van de FvD, zeer zeker niet!!! Maar dat geldt eigenlijk voor elke politieke partij in dit woke land.
Mensen wegzetten als bruinhemd, nazi of extreem rechtse wappie omdat je bepaalde standpunten van de FvD wel in orde vind is echt wel heel treurig. Nuance is dan vaak ook ver te zoeken. Het is tegenwoordig mijn mening is wet en de rest moet zijn bek houden. Welkom in het Nederland anno 2026
Maar anderen wel Gutmensch noemen natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:47 schreef matspontius het volgende:
Dit krijg je dus als een partij of een persoon te groot wordt of te veel invloed krijgt. Daar kunnen onze pro wokers, hippies en gutmenschen heel slecht tegen want andere meningen of visies kunnen ze niet verkroppen. En dan gaan ze alles bij elkaar zoeken om mensen te demoniseren, de grond in te trappen en zelfs dood te wensen
Dat hele politieke circus is 1 groot lachertje in Nederland, inclusief FvD. Ze hebben allemaal stront aan de knikker, zowel heden als verleden. Let wel, voordat ik weer heel gutmensch Nederland over me heen krijg. Ook ik sta zeker niet achter alle standpunten van de FvD, zeer zeker niet!!! Maar dat geldt eigenlijk voor elke politieke partij in dit woke land.
Mensen wegzetten als bruinhemd, nazi of extreem rechtse wappie omdat je bepaalde standpunten van de FvD wel in orde vind is echt wel heel treurig. Nuance is dan vaak ook ver te zoeken. Het is tegenwoordig mijn mening is wet en de rest moet zijn bek houden. Welkom in het Nederland anno 2026
quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:56 schreef RamboDirk het volgende:
FVD is een enge partij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik al eerder heb gezegd is gutmensch een compliment; mensen die altijd het beste met een ander voor hebben. Niet altijd realistisch maar wel te prijzenquote:Op donderdag 11 juni 2026 08:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar jij vindt zelf wel dat je een genunanceerd persoon bent en ruimte laat voor andere meningen? En hoe past daarin dat je mensen die anders denken voor gutmensch en weet ik wat ik al niet meer van je gelezen heb, uitmaakt?
Practice what you preach.
Daar gaat niemand intrappen natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:57 schreef matspontius het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegd is gutmensch een compliment; mensen die altijd het beste met een ander voor hebben. Niet altijd realistisch maar wel te prijzen
Uiteraard staat de term gutmensch volledig in verhouding tot nazi, bruinhemd oe extreem rechte wappie. Toch?quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar anderen wel Gutmensch noemen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |