Doe eens wel? Begin maar bij de VS.quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:42 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
[..]
Bijzonder dat het ineens niet meer beschreven hoeft te worden
Kennelijk niet, dus leg eens uit?quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:45 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Hoeft niet, je snapt het concept van inheemse bevolking blijkbaar prima.
Mwah, die partijen hebben geen potentiële geldstromen vanuit Rusland, banden met extreemrechtse organisaties, dat soort zaken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Geen enkel principe hier gelezen dat alleen voor de FVD geld en niet voor andere partijen.
Volgens mij valt dat juist wel tegen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:00 schreef Mubassie het volgende:
Het beste aan FvD is dat ze zich zo fel uitspreken tegen islam.
En dat was het wel zo'n beetje.
Haha!quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:54 schreef matspontius het volgende:
De term propaganda is bij sommigen hier niet heel erg helder in de geest. Gvd, wat een stuitende naiviteit 😱
Je benoemt nu exact de kenmerken van een sekte.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:00 schreef Viesdik het volgende:
Als je programma's maakt om alleen maar lasterlijk over een partij en partijprominenten te spreken, zonder dat deze mensen de ruimte krijgen om zich te verdedigen, dan is het gezwel in de samenleving niet FvD, maar de MSM die jarenlang lasterlijk spreekt over de partij. Het boeit me ook niet meer eerlijk gezegd.
Ik ben ook geen fan van de vele gezichten van DGP media maar dit is wel een beetje hysterisch.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je benoemt nu exact de kenmerken van een sekte.
Oh, daar ben ik het met je eens, hoor, al die media onder een groep vind ik best verontrustend. De NRC is nog redelijk onafhankelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:06 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van de vele gezichten van DGP media maar dit is wel een beetje hysterisch.
Zo veel macht heeft de linkse lobby. Kijk hoe ON aangepakt wordt. PowNed zwichtte.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik schaam me dat ik ooit lid ben geworden van PowNed in ruil voor een fok! pimp abo.. hun belofte was we gaan "het bestel opblazen".. het enige dat ze nu willen opblazen is een oppositiepartij, en ze beschermen de zittende macht. 🙁
Sorry, hoor, naast dat ON continu poep de ether ingooide is het ook een amateuristische club kneuzen. Powned heeft zich al wat langer bewezen om een serieuze omroep te zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zo veel macht heeft de linkse lobby. Kijk hoe ON aangepakt wordt. PowNed zwichtte.
NRC valt onder Mediahuis. En bij de NRC hanteert men natuurlijk een ideologische bril, daar worden de actualiteiten belicht via een linksgeoriënteerde en met name uitgesproken progressieve bril, waardoor het veel hoogopgeleiden aanspreekt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik het met je eens, hoor, al die media onder een groep vind ik best verontrustend. De NRC is nog redelijk onafhankelijk.
Mot je wel betaluh!
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-de-vos-wel-a4929084
NRC is niet links.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
NRC valt onder Mediahuis. En bij de NRC hanteert men natuurlijk een ideologische bril, daar worden de actualiteiten belicht via een linksgeoriënteerde en met name uitgesproken progressieve bril, waardoor het veel hoogopgeleiden aanspreekt.
Daar zit geen enkele inwoner van Nederland op te wachten. Naja, misschien toch een paar werkgevers die goedkope krachten zoeken, of mensen die een goedkope nanny aannemen uit de filipijnen, of degene die zijn spullen op tijd willen laten bezorgen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:16 schreef Thorelf het volgende:
oke nog een keer! vertel mij hoe en wat? ik ben voor vrede en veiligheid.. hoe dan ? ben pro lgbt,maar vind Nederland vol genoeg en wil zeker niet meer 3e wereld mensen hier!! hoe zal ik stemmen?
Wat hebben werkgevers aan mensen die niet willen werken?quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daar zit geen enkele inwoner van Nederland op te wachten. Naja, misschien toch een paar werkgevers die goedkope krachten zoeken, of mensen die een goedkope nanny aannemen uit de filipijnen, of degene die zijn spullen op tijd willen laten bezorgen.
hetzelfde als aan het antwoord van firuzquote:Op donderdag 11 juni 2026 00:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat hebben werkgevers aan mensen die niet willen werken?
Ik zet m’n alluhoedje alvast op.quote:
Powned is helemaal geen serieuze omroep. Zitten al 15+jaar op het pluche. Hebben in het begin wel wat leuke tv gemaakt alla bnn 25 jaar geleden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sorry, hoor, naast dat ON continu poep de ether ingooide is het ook een amateuristische club kneuzen. Powned heeft zich al wat langer bewezen om een serieuze omroep te zijn.
Daar hebben ze met Omgehoord Nederland en hun eigen social media toch al kanalen genoeg voor?quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:09 schreef matigeuser het volgende:
Wanneer komt er eens een docu of artikel met de titel 'de positieve kanten van FvD'?
Zoals bv dat ze als een van de weinige partijen écht de immigratie willen stoppen en zorgen dat NL niet nóg verder afglijdt? En ook de nodige stappen wil zetten die dit moeten mogelijk maken.
En daarnaast zijn voor directe democratie, herinvoering referendum, kleinere overheid, etc?
Ben die eenzijdige zwartmaking inmiddels wel beu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |