abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221005175
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 23:42 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
[..]
Bijzonder dat het ineens niet meer beschreven hoeft te worden _O-
Doe eens wel? Begin maar bij de VS.
pi_221005180
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 23:45 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Hoeft niet, je snapt het concept van inheemse bevolking blijkbaar prima.
Kennelijk niet, dus leg eens uit?
pi_221005184
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 23:47 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Kennelijk niet, dus leg eens uit?
Je hebt acht minuten geleden aangetoond van wel, heel goed ^O^
  Redactie Sport woensdag 10 juni 2026 @ 23:51:15 #54
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221005192
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Geen enkel principe hier gelezen dat alleen voor de FVD geld en niet voor andere partijen.
Mwah, die partijen hebben geen potentiële geldstromen vanuit Rusland, banden met extreemrechtse organisaties, dat soort zaken.

Waarmee ik niet wil stellen dat de alternatieven geen problemen hebben.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 10 juni 2026 @ 23:53:24 #55
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221005199
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 23:00 schreef Mubassie het volgende:
Het beste aan FvD is dat ze zich zo fel uitspreken tegen islam.

En dat was het wel zo'n beetje.
Volgens mij valt dat juist wel tegen.

Een extra reden om er niet op te stemmen voor mij, juist de Islamkritiek kan ik wel begrijpen van de rechtse partijen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221005202
twitter
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  woensdag 10 juni 2026 @ 23:54:50 #57
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221005205
De term propaganda is bij sommigen hier niet heel erg helder in de geest. Gvd, wat een stuitende naiviteit 😱
"Hoka Hey!"
pi_221005206
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 23:54 schreef matspontius het volgende:
De term propaganda is bij sommigen hier niet heel erg helder in de geest. Gvd, wat een stuitende naiviteit 😱
Haha!
pi_221005210
Als je programma's maakt om alleen maar lasterlijk over een partij en partijprominenten te spreken, zonder dat deze mensen de ruimte krijgen om zich te verdedigen, dan is het gezwel in de samenleving niet FvD, maar de MSM die jarenlang lasterlijk spreekt over de partij. Het boeit me ook niet meer eerlijk gezegd.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221005217
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:00 schreef Viesdik het volgende:
Als je programma's maakt om alleen maar lasterlijk over een partij en partijprominenten te spreken, zonder dat deze mensen de ruimte krijgen om zich te verdedigen, dan is het gezwel in de samenleving niet FvD, maar de MSM die jarenlang lasterlijk spreekt over de partij. Het boeit me ook niet meer eerlijk gezegd.
Je benoemt nu exact de kenmerken van een sekte.
pi_221005223
Ik schaam me dat ik ooit lid ben geworden van PowNed in ruil voor een fok! pimp abo.. hun belofte was we gaan "het bestel opblazen".. het enige dat ze nu willen opblazen is een oppositiepartij, en ze beschermen de zittende macht. 🙁
pi_221005225
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je benoemt nu exact de kenmerken van een sekte.
Ik ben ook geen fan van de vele gezichten van DGP media maar dit is wel een beetje hysterisch.
pi_221005228
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:06 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Ik ben ook geen fan van de vele gezichten van DGP media maar dit is wel een beetje hysterisch.
Oh, daar ben ik het met je eens, hoor, al die media onder een groep vind ik best verontrustend. De NRC is nog redelijk onafhankelijk.

Mot je wel betaluh!

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-de-vos-wel-a4929084
pi_221005233
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik schaam me dat ik ooit lid ben geworden van PowNed in ruil voor een fok! pimp abo.. hun belofte was we gaan "het bestel opblazen".. het enige dat ze nu willen opblazen is een oppositiepartij, en ze beschermen de zittende macht. 🙁
Zo veel macht heeft de linkse lobby. Kijk hoe ON aangepakt wordt. PowNed zwichtte.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221005235
Ze knijpen ‘m al bij de NPO.
pi_221005236
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zo veel macht heeft de linkse lobby. Kijk hoe ON aangepakt wordt. PowNed zwichtte.
Sorry, hoor, naast dat ON continu poep de ether ingooide is het ook een amateuristische club kneuzen. Powned heeft zich al wat langer bewezen om een serieuze omroep te zijn.
pi_221005238
oke nog een keer! vertel mij hoe en wat? ik ben voor vrede en veiligheid.. hoe dan ? ben pro lgbt,maar vind Nederland vol genoeg en wil zeker niet meer 3e wereld mensen hier!! hoe zal ik stemmen?
pi_221005240
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:08 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh, daar ben ik het met je eens, hoor, al die media onder een groep vind ik best verontrustend. De NRC is nog redelijk onafhankelijk.

Mot je wel betaluh!

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-de-vos-wel-a4929084
NRC valt onder Mediahuis. En bij de NRC hanteert men natuurlijk een ideologische bril, daar worden de actualiteiten belicht via een linksgeoriënteerde en met name uitgesproken progressieve bril, waardoor het veel hoogopgeleiden aanspreekt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221005248
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
NRC valt onder Mediahuis. En bij de NRC hanteert men natuurlijk een ideologische bril, daar worden de actualiteiten belicht via een linksgeoriënteerde en met name uitgesproken progressieve bril, waardoor het veel hoogopgeleiden aanspreekt.
NRC is niet links.
pi_221005254
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:16 schreef Thorelf het volgende:
oke nog een keer! vertel mij hoe en wat? ik ben voor vrede en veiligheid.. hoe dan ? ben pro lgbt,maar vind Nederland vol genoeg en wil zeker niet meer 3e wereld mensen hier!! hoe zal ik stemmen?
Daar zit geen enkele inwoner van Nederland op te wachten. Naja, misschien toch een paar werkgevers die goedkope krachten zoeken, of mensen die een goedkope nanny aannemen uit de filipijnen, of degene die zijn spullen op tijd willen laten bezorgen.
pi_221005274
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Daar zit geen enkele inwoner van Nederland op te wachten. Naja, misschien toch een paar werkgevers die goedkope krachten zoeken, of mensen die een goedkope nanny aannemen uit de filipijnen, of degene die zijn spullen op tijd willen laten bezorgen.
Wat hebben werkgevers aan mensen die niet willen werken?
pi_221005281
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Wat hebben werkgevers aan mensen die niet willen werken?
hetzelfde als aan het antwoord van firuz
pi_221005347
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 23:54 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
Ik zet m’n alluhoedje alvast op.

Docu gezien, allemaal vrij eenzijdig, groot deel is onverifierbaar. Klein groepje mensen doet negatieve uitspraken maar of het klopt of dat het oud zeer is weet je niet. Ik gok het laatste.

Neemt niet weg dat een groot deel van wat er daar allemaal gebeurt wel gewoon klopt en bewezen is.

Die appjes, dat rouleren van kamerleden om wachtgeld op te strijken en nog een hoop meer.

Maar al met al een vrij zwakke docu. Een groot deel is sensatie en geen journalistiek.

Bv ook mooi dat ze op het einde in anderhalve seconde nog een rits statements in beeld brengen, net lang genoeg om precies helemaal niks te kunnen lezen.

Hier overigens de wederhoor van Ongehoord Nederland op deze docu.

https://www.powned.tv/cms(...)wned%20wederhoor.pdf
pi_221005368
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Sorry, hoor, naast dat ON continu poep de ether ingooide is het ook een amateuristische club kneuzen. Powned heeft zich al wat langer bewezen om een serieuze omroep te zijn.
Powned is helemaal geen serieuze omroep. Zitten al 15+jaar op het pluche. Hebben in het begin wel wat leuke tv gemaakt alla bnn 25 jaar geleden.

Maar nu maken ze dagelijks simpele internetfilmpjes. En ze laten Rutger eens in de zoveel tijd een peperdure reportage maken.

Weet dat het personeel en freelancers daar minimaal betaald worden terwijl er gigantische bedragen naar die omroep gaan. Die omroep voegt echt niks toe aan het bestel.
pi_221005800
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:09 schreef matigeuser het volgende:
Wanneer komt er eens een docu of artikel met de titel 'de positieve kanten van FvD'?

Zoals bv dat ze als een van de weinige partijen écht de immigratie willen stoppen en zorgen dat NL niet nóg verder afglijdt? En ook de nodige stappen wil zetten die dit moeten mogelijk maken.

En daarnaast zijn voor directe democratie, herinvoering referendum, kleinere overheid, etc?

Ben die eenzijdige zwartmaking inmiddels wel beu.
Daar hebben ze met Omgehoord Nederland en hun eigen social media toch al kanalen genoeg voor?

Daarnaast is dit natuurlijk ook gewoon wat je krijgt als je steeds openlijker extreemrechts bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')