Iemand had laatst eens spoiler over Salar en Chess maarja, er staat zoveel op internet dus ik wacht het maar af. Misschien krijgt het nog wel een verassende wendingquote:
Brandende liefdequote:Op donderdag 11 juni 2026 21:30 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Iemand had laatst eens spoiler over Salar en Chess maarja, er staat zoveel op internet dus ik wacht het maar af. Misschien krijgt het nog wel een verassende wending
Dat was idd wel duidelijk offfff de vader is de melkboerquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
Zo das wel duidelijk, die tweeling is niet van de melkboer
Vriendin heeft een relatie met thomasquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was dat een vriendin? Ik kende haar niet, maar ik vond dat ze telkens een beetje vreemd zat te grinniken.
jij zegt het ik dacht hetquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:34 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Vriendin heeft een relatie met thomas
Hoe je eraan komt kom je er ook afquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:34 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Vriendin heeft een relatie met thomas
papa wil net zo famous worden als papa merriequote:Op donderdag 11 juni 2026 21:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ricky mag van Pa en Ma niet meer in bed met Nyssa?
Ik zou zeggen tegen ze: Bemoei je met je eigen kippenhok
Moet ie met iets originelers komen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
papa wil net zo famous worden als papa merrie
Dat zijn GTSL textenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:39 schreef greysbones het volgende:
Hij heeft mij hier heel erg mee gekwetst![]()
![]()
hypocriete doos
Dit. Ik zit hier vol verbazing naar te kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef Cirilico het volgende:
Stofzuig gewoon die hele kamer. Wat is dit voor infantiel gezeik.
Ik vind Mila wel grappig met haar directheid.quote:
Broederquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ricky mag van Pa en Ma niet meer in bed met Nyssa?
Ik zou zeggen tegen ze: Bemoei je met je eigen kippenhok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |