Op social media wordt onder ieder bericht over moslimterreur wel door mensen met buitenlandse namen gewezen op "Hollandse pedos", dus daar worden wij wel verantwoordelijk voor gehouden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ben jij verantwoordelijk voor al die keren dat een blank persoon een moord of verkrachting pleegt?
Precies hetzelfde als de politiek doet in Nederland, de zorgen van de burger negeren en het voortdurend hebben over de uitwassen van het anti-AZC protestquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
De NOS problematiseert met name de rellen, niet de achterliggende reden.
Ja er zijn wel veel aanslagen door vreemdelingen hier in Europa inderdaad, misschien komt het simpelweg zoveel voor dat het tragisch als het is haar nieuwswaarde verliest.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er zijn iedere dag tientallen steekpartijen in Europa. De protesten hier maken het nieuws.
Denk je dat de meeste immigranten het tof vonden toen die vent iemand op straat probeerde te onthoofden?quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Verdedig ik blanke personen die moord of verkrachting plegen?
Er zijn zat voorbeelden van mensen die wraak nemen op een moordenaar of verkrachter die veel te vroeg weer op vrije poten is komen te staan. Ik kan dat begrijpen.
Vind ik het goed? Nee
Begrijp ik de emoties? Ja
Vind ik het goed dat er zulke rellen uitbreken? Nee
Kan ik de emoties begrijpen? Ja
Klopt. Om de agenda te sturen; dat verzet en "racisme" slecht is en dat we open moeten staan voor diversiteit en ons sterk moeten maken voor vereniging en verdraagzaamheid.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Er zijn iedere dag tientallen steekpartijen in Europa. De protesten hier maken het nieuws.
Jij stelde dat de NOS pas begon te berichten na de rellen terwijl met een google-search van een seconde opgezocht had kunnen worden dat dat onzin is, meer nietquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oke de NOS schijnbaar wel, maar nu dus berichten over de rellen dus ik snap niet hoe dat relevant is verder in die context.
Ja schattig dat je mij op een foutje betrapt, maar je mist het punt verder.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij stelde dat de NOS pas begon te berichten na de rellen terwijl met een google-search van een seconde opgezocht had kunnen worden dat dat onzin is, meer niet
Ik heb ook weinig hele gewone bezorgde burgers gezien tijdens de rellen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)n-waanzinnig-racisme
NOS heeft het alleen maar over racisme, extreemrechts, niet over hele gewone bezorgde burgers
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Denk je dat de meeste immigranten het tof vonden toen die vent iemand op straat probeerde te onthoofden?
Een steekpartij is iets anders dan een poging tot onthoofding. Dit was terrorisme.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee, dat is juist heel vervelend. Want dit leidt weer af van de kwestie. Het blijft gewoon een taboe. En zo blijft alles door etteren.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:43 schreef HowardRoark het volgende:
Het is eigenlijk ook wel weer hilarisch om men dit zo weet te draaien dat het om racisme gaat.
Het enige juiste antwoord is hier: 'Prima, maar dan vinden jullie dat toch?' En er verder geen boodschap meer aan hebben. Laat progressief links maar brommen en stampvoeten over vermeend racisme. Veel succes ermee.
Ja laten we een stel zwakzinnigen op social media aanhouden als de ultieme waarheid over miljoenen mensen. Als mensen op fok kijken kunnen ze denken dat de gewone nederlander het heel begrijpelijk vindt om baby's uit hun huis te roken, omdat iemand die niks met die mensen te maken of gemeen had afgezien van wat meer pigment in de huid wat stouts had gedaan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Op social media wordt onder ieder bericht over moslimterreur wel door mensen met buitenlandse namen gewezen op "Hollandse pedos", dus daar worden wij wel verantwoordelijk voor gehouden.
Dat is de bedoeling ook, mede daarom doet men het.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nee, dat is juist heel vervelend. Want dit leidt weer af van de kwestie. Het blijft gewoon een taboe. En zo blijft alles door etteren.
Oekraïners hebben meer pigment in de huid? Waar komt die focus op huidskleur toch altijd vandaan?quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja laten we een stel zwakzinnigen op social media aanhouden als de ultieme waarheid over miljoenen mensen. Als mensen op fok kijken kunnen ze denken dat de gewone nederlander het heel begrijpelijk vindt om baby's uit hun huis te roken, omdat iemand die niks met die mensen te maken of gemeen had afgezien van wat meer pigment in de huid wat stouts had gedaan.
Om te kotsen deze post.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja er zijn wel veel aanslagen door vreemdelingen hier in Europa inderdaad, misschien komt het simpelweg zoveel voor dat het tragisch als het is haar nieuwswaarde verliest.
Geen idee. Vraag het aan de mensen die vannacht allerlei bedrijven van mensen met wat meer kleur in de fik hebben gezet en de downies hier die daar begrip voor hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oekraïners hebben meer pigment in de huid? Waar komt die focus op huidskleur toch altijd vandaan?
Waarom dan die sturende vraag? We hebben het helemaal nergens over asielzoekers gehad, en ineens gooi je dit erin: "Is nieuws rond asielzoekers direct gevoed vanuit de onderbuik?"quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouja ik begrijp gewoon niet wat dit allemaal met nieuws brengen vanuit de onderbuik te maken heeft?
Er zijn helaas een hoop mensen die nog steeds knetterracistisch zouden zijn als de diversiteit een onverdeeld succes was, maar ik denk dat er meer een uitbouw hebben ontwikkeld aan de onderbuik door het gebrek aan succes. Daarmee wil ik niet zeggen dat dat altijd terecht is en dat het te verwijten is aan de migrantengemeenschappen, dat zijn immers ook gewoon mensen die je niet de daden van iedereen met hetzelfde etiketje kunt aanrekenen en die net zo hard in de steek zijn gelaten door het beleid.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt. Om de agenda te sturen; dat verzet en "racisme" slecht is en dat we open moeten staan voor diversiteit en ons sterk moeten maken voor vereniging en verdraagzaamheid.
Gaslighting politiek dus.
Je claimt van wel. Jij zegt dat dit alleen maar is gedaan doordat deze mensen 'wat meer pigment in hun huid' hebben. Dan mag je dat ook wel onderbouwen zou ik zeggen ...quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Geen idee. Vraag het aan de mensen die vannacht allerlei bedrijven van mensen met wat meer kleur in de fik hebben gezet en de downies hier die daar begrip voor hebben.
Ehm nee. Sterker nog, volgens je eigen logica kun je de rellen die erna ontstaan zijn eerder onder terrorisme scharen dan dit.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Een steekpartij is iets anders dan een poging tot onthoofding. Dit was terrorisme.
Dit klinkt een beetje als dezelfde methodiek die richting Israel wordt gehanteerd.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Ja laten we een stel zwakzinnigen op social media aanhouden als de ultieme waarheid over miljoenen mensen. Als mensen op fok kijken kunnen ze denken dat de gewone nederlander het heel begrijpelijk vindt om baby's uit hun huis te roken, omdat iemand die niks met die mensen te maken of gemeen had afgezien van wat meer pigment in de huid wat stouts had gedaan.
Geef het een week, dan is de discussie zo erg gepolariseerd dat daar wel over gesproken wordt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als dezelfde methodiek die richting Israel wordt gehanteerd.
Een soort genocide label zeg maar, of is het daar nog iets te vroeg voor?
Nou morgen misschien dan.
Het met name polariserend dat er direct over racisme wordt gesproken. En dat de groep en gemeenschap van de daders in bescherming wordt genomen en een slachtoffer wordt aangepraat.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:00 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Geef het een week, dan is de discussie zo erg gepolariseerd dat daar wel over gesproken wordt.
FOK gonna FOK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |