Ja dat heb ik ook gezien, maar hij zei erbij dat het niet zijn demonstratie was.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Online, o.a. door beroepscrimineel Tommy R.
Ik ben ook fanquote:
Nog een extra reden om het niet te gelovenquote:Op woensdag 10 juni 2026 15:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? ( tommy Robinson zegt het he?)
1. Omdat ik iets verder scrollde in de reacties en al vrij snel tegenkwam dat het een oude foto betrof.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Is een ander slachtoffer die vorige maand met een hamer is bewerkt door een buitenlander blijkbaar.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oh, exscuus dan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is een ander slachtoffer die vorige maand met een hamer is bewerkt door een buitenlander blijkbaar.
Dit is toch ziek.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oh, exscuus dan.
Ik zie het nu ook, ja. https://x.com/vivscontent/status/2064667292844109938/photo/1
Het is verschrikkelijk.
Relschoppers = racistische kneuzenquote:Op woensdag 10 juni 2026 14:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik weet dat je een grappig woordenspelletje wil spelen, maar wat ik schrijf is dat racistische kneuzen gebruik maken van een steekpartij door een zwarte meneer om random mensen die ook wat meer pigment in de huid hebben aan te vallen.
Tering wat ben jij slim.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:37 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Relschoppers = racistische kneuzen
Soedanese openluchtchirurg = zwarte meneer
Goed bezig
Dat zal in de randstad inderdaad wat ingewikkelder liggen. Ik woon in Gelderland en hier is het contrast wel duidelijker.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal best maar hun eigen kinderen opvoeden doen ze ook niet, en die zijn geen haar beter dan dit soort tuig.
Ik sprak een tijdje terug een Syrische klant, middelbare leeftijd. Stemt FvD, schaamde zich kapot voor zijn landgenoten. Heeft een horeca gelegenheid en ziet die gasten met dikke pakken zwart geld en dure kleding de baas spelen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:41 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Dat zal in de randstad inderdaad wat ingewikkelder liggen. Ik woon in Gelderland en hier is het contrast wel duidelijker.
De meeste mensen, los van kleurtje en/of afkomst, moeten simpelweg niks hebben van tuig.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik sprak een tijdje terug een Syrische klant, middelbare leeftijd. Stemt FvD, schaamde zich kapot voor zijn landgenoten. Heeft een horeca gelegenheid en ziet die gasten met dikke pakken zwart geld en dure kleding de baas spelen.
Wist niet wat ik hoorde.
Zo ken ik er ook één. Die woont hier trouwens al ruim 20 jaar, eigen zaakje ook en kan die nieuwe lading wel schieten grotendeels.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik sprak een tijdje terug een Syrische klant, middelbare leeftijd. Stemt FvD, schaamde zich kapot voor zijn landgenoten. Heeft een horeca gelegenheid en ziet die gasten met dikke pakken zwart geld en dure kleding de baas spelen.
Wist niet wat ik hoorde.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb wel gehoord in de coffeeshop dat de overheid na de moord op "Lisa" heel erg heeft aangedrongen op het NIET verspreiden van beelden of foto's van Lisa, omdat ze ook bang waren voor dit soort toestanden, Lisa mocht absoluut geen symbool worden van anti-immigratie protesten.
I know maar FvD vond ik wel erg extreemquote:Op woensdag 10 juni 2026 15:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De meeste mensen, los van kleurtje en/of afkomst, moeten simpelweg niks hebben van tuig.
Dat wilden de ouders niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb wel gehoord in de coffeeshop dat de overheid na de moord op "Lisa" heel erg heeft aangedrongen op het NIET verspreiden van beelden of foto's van Lisa, omdat ze ook bang waren voor dit soort toestanden, Lisa mocht absoluut geen symbool worden van anti-immigratie protesten.
Ik vindt het apart dat het je verbaasd. Ik ken heel veel buitenlanders die PVV/FVD stemmen. Die wonen ook meestal tussen het tuig in tegenstelling tot de witte hoogopgeleiden met 1 turks en 1 donker gezin in de straat.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wist niet wat ik hoorde.
Ik kan me iets voorstellen bij ja21 of zelfs pvv, FvD is echt van een hele andere orde.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:56 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik vindt het apart dat het je verbaasd. Ik ken heel veel buitenlanders die PVV/FVD stemmen. Die wonen ook meestal tussen het tuig in tegenstelling tot de witte hoogopgeleide met 1 turks en 1 donker gezin in de straat.
Niet gek dat een FvD stemmer tussen tuig woont. Soort zoekt soort.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:56 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik vindt het apart dat het je verbaasd. Ik ken heel veel buitenlanders die PVV/FVD stemmen. Die wonen ook meestal tussen het tuig in tegenstelling tot de witte hoogopgeleiden met 1 turks en 1 donker gezin in de straat.
Toch groeit FvD flink en dat zal alleen maar toenemen vrees ik. Ook elders ga je dit soort partijen krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik kan me iets voorstellen bij ja21 of zelfs pvv, FvD is echt van een hele andere orde.
En dat heeft eigenlijk maar 1 reden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Toch groeit FvD flink en dat zal alleen maar toenemen vrees ik. Ook elders ga je dit soort partijen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |