abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221000371
Naar aanleiding van de gruwelijke poging tot onthoofding van een Ier in Belfast door een asielzoeker gisteren is op diverse plekken brand gesticht door rellende jongeren.

Live verslag van de nasleep (lijkt al iets rustiger te worden) Bekijk deze YouTube-video
pi_221000382
quote:
16s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik doel op de Nederlandse berichtgeving over de kwestie in de VS, en Belfast ligt ook niet in Nederland en de ophef is ook in beide kwesties niet in Nederland dus dit lijkt mij uitstekend vergelijkingsmateriaal. Mensen hebben het idee dat die terughoudendheid van de Nederlandse media nogal politiek georchestreerd is.
Ik heb niet bijgehouden hoeveel er over de ene zaak of de andere zaak gesproken wordt, daar kan ik dus weinig over zeggen.

De situatie rondom George Floyd was (denk ik) meer nieuwswaardig omdat het ging om een situatie waarin de politie zijn boekje te buiten was gegaan. Dat komt minder vaak voor, dus wordt het sneller uitvergroot. Maargoed, dat is puur een aanname van me.

Of die terughoudendheid van de Nederlandse media politiek georchestreerd is weet ik niet. Ik denk eerder dat die terughoudendheid te maken heeft met een verantwoordelijkheidsgevoel. Als je op basis van je onderbuik berichten gaat brengen kun je dat vuurtje juist verder aanwakkeren, zoals ik in mijn originele post ook noemde.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:15:33 #3
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221000384
Het slachtoffer is een Schotse man, Stephen Ogilvie.

Hij woonde in een wooncomplex waar de dader ook gehuisvest was.

Sommige getuigen verklaren dat de verdachte tijdens de aanval "Die local" zou hebben geroepen.
pi_221000388
Ik zie nu ook dat er in Belfast gewoon huizen van mensen met een migratieachtergrond worden aangevallen tijdens die onrust.

Dat is toch geen “relletje” meer. Dat is gewoon gericht geweld tegen mensen in hun eigen huis. Echt compleet ziek hoe snel dit soort groepen doorslaan.
Groot fan van User Wotte
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:17:12 #5
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221000394
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het zijn keer op keer dezelfde boze mensen die hun woorden nooit terugkomen als het de volgende dag toch in de media komt. Of ze willen graag boos blijven, of de eigen aandacht is alweer zo verslapt dat ze het niet meer door hebben. Niet iedere scheet in het buitenland krijgt een liveblog.
Ik heb al eerder gezegd dat jouw manier van discussiėren zeer negatief is, zo ook hier weer, het is totaal onnodig mij weg te zetten als boos; precies het geluid waar de rechterzijde om wordt vergruisd in feedback meen ik. Maar goed, citeer mij een reactie waarvan jij denkt dat ik hier op terug zou moeten komen dan overweeg ik dat. Als ik mij het goed herinner heb ik consistent geschreven dat deze kwestie bij nu.nl pas in het nieuws kwam na de rellen, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221000401
quote:
19s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie nu ook dat er in Belfast gewoon huizen van mensen met een migratieachtergrond worden aangevallen tijdens die onrust.

Dat is toch geen “relletje” meer. Dat is gewoon gericht geweld tegen mensen in hun eigen huis. Echt compleet ziek hoe snel dit soort groepen doorslaan.
Op de paar foto's die ik in het vorige topic zag zijn er vooral blanke mensen dakloos geworden. Dit soort rellen zijn vaak nogal zelfdestructief.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:19:11 #7
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221000404
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:15 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik heb niet bijgehouden hoeveel er over de ene zaak of de andere zaak gesproken wordt, daar kan ik dus weinig over zeggen.

De situatie rondom George Floyd was (denk ik) meer nieuwswaardig omdat het ging om een situatie waarin de politie zijn boekje te buiten was gegaan. Dat komt minder vaak voor, dus wordt het sneller uitvergroot. Maargoed, dat is puur een aanname van me.

Of die terughoudendheid van de Nederlandse media politiek georchestreerd is weet ik niet. Ik denk eerder dat die terughoudendheid te maken heeft met een verantwoordelijkheidsgevoel. Als je op basis van je onderbuik berichten gaat brengen kun je dat vuurtje juist verder aanwakkeren, zoals ik in mijn originele post ook noemde.
Wat bedoel je precies met nieuws brengen op basis van je onderbuik? Ze kunnen toch gewoon objectief nieuws brengen aan de hand van wat er bekend is? Is nieuws rond asielzoekers direct gevoed vanuit de onderbuik?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221000426
quote:
16s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Wat bedoel je precies met nieuws brengen op basis van je onderbuik? Ze kunnen toch gewoon objectief nieuws brengen aan de hand van wat er bekend is? Is nieuws rond asielzoekers direct gevoed vanuit de onderbuik?
Is het echt nodig om me te proberen die hoek in te duwen? Ik heb het nergens over asielzoekers.

"Als je op basis van je onderbuik berichten gaat brengen" betekent niets meer dan ongeverifieerd nieuws brengen.
pi_221000429
quote:
een situatie waarin de politie zijn boekje te buiten was gegaan.
Daarover verschillen de meningen. Meneer Floyd had van de fentanyl af moeten blijven en niet met vals geld moeten betalen.

Ik vraag me af of mensen de bodycam beelden wel bekeken hebben?

Meneer Floyd staat strak van de drugs. Meneer Floyd doet er alles aan om niet mee te werken. Hoe vaak ze hem wel vragen om netjes op de achterbank te gaan zitten, maar nee hoor...

En nu zit de agent, Derek Chauvin, in de gevangenis. Een politiek slachtoffer van deze diversiteitsnachtmerrie :{

Bekijk deze YouTube-video
pi_221000431
quote:
16s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:17 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik heb al eerder gezegd dat jouw manier van discussiėren zeer negatief is, zo ook hier weer, het is totaal onnodig mij weg te zetten als boos; precies het geluid waar de rechterzijde om wordt vergruisd in feedback meen ik. Maar goed, citeer mij een reactie waarvan jij denkt dat ik hier op terug zou moeten komen dan overweeg ik dat. Als ik mij het goed herinner heb ik consistent geschreven dat deze kwestie bij nu.nl pas in het nieuws kwam na de rellen, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
Ik heb je toen ook gezegd dat het nogal potsierlijk is om te klagen over een negatieve toon als je zelf nogal negatieve samenzweringen promoot:
quote:
Mensen hebben het idee dat die terughoudendheid van de Nederlandse media nogal politiek georchestreerd is.
Verder was die post niet eens tegen jou gericht, maar blijkbaar ben je het eens met die niet nader genoemde mensen dus gebruik ik hier maar het woordje promoot.
pi_221000442
quote:
15s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:22 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Daarover verschillen de meningen. Meneer Floyd had van de fentanyl af moeten blijven en niet met vals geld moeten betalen.

Meneer Floyd staat strak van de drugs. Meneer Floyd doet er alles aan om niet mee te werken. Hoe vaak ze hem wel vragen om netjes op de achterbank te gaan zitten, maar nee hoor...

En nu zit de agent, Derek Chauvin, in de gevangenis. Een politiek slachtoffer van deze diversiteitsnachtmerrie :{

Hij heeft 9 minuten lang zijn knie op de nek van Floyd gehad, ook nadat hij aangaf niet te kunnen ademen. Dat is geen slachtoffer, dat is precies waarvoor hij veroordeeld is: moord zonder voorbedachte rade.
pi_221000455
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:15 schreef Tengano het volgende:
Het slachtoffer is een Schotse man, Stephen Ogilvie.

Hij woonde in een wooncomplex waar de dader ook gehuisvest was.

Sommige getuigen verklaren dat de verdachte tijdens de aanval "Die local" zou hebben geroepen.
Dit lijkt me een duidelijke uitleg waarom er vrijwel direct gezegd werd dat er geen reden was een terroristisch motief aan te nemen. Dat laatste stukje valt naar mijn mening onder de welbekende onderbuik.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:27:13 #13
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221000464
twitter
pi_221000473
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:23 schreef beefkeek het volgende:
hij aangaf niet te kunnen ademen.
Dat deed Floyd dan wel weer heel knap. Spreken terwijl je niet kan ademen. Ik doe het hem niet na. Maar ja, ik ben dan ook blank.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:29:28 #15
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221000481
quote:

Ja, dat was er tijdens de BLM rellen ook. Prima, zo vonden sommigen toen. Dat was noodzakelijk voor 'racial justice'.

Je gaat dit op nog veel groter schaal krijgen vrees ik als de huidige situatie blijft voortetteren.
quote:

[..]

Nee, dat was niet te reden, dat gebeurt namelijk geregeld in de VS. De reden was dat Floyd een zwarte man was en de agent blank. En op basis van die huidskleuren werden vervolgens allerlei conclusies getrokken over het bredere systeem in niet alleen de VS, maar het hele Westen wat dan zogenaamd 'systematisch racistisch' zou zijn.

Een enorme leugen. Het Westen is immers het minst racistische deel van de wereld.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:23 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Hij heeft 9 minuten lang zijn knie op de nek van Floyd gehad, ook nadat hij aangaf niet te kunnen ademen. Dat is geen slachtoffer, dat is precies waarvoor hij veroordeeld is: moord zonder voorbedachte rade.
Hier een andere Amerikaanse man, precies op dezelfde manier gedood als Floyd waarbij de agent 14 minuten de knie op de nek van deze man hield. Het kwam niet eens voorbij de lokale media. Waarom niet? Omdat het slachtoffer blank was.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:30:26 #16
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221000488
Wat betreft de discussie over 'echte' vluchtelingen. Sudan is natuurlijk wel een plek waar met goede reden veel vluchtelingen vandaan komen de laatste jaren. Maar de keuze voor de VK is wel een financiėle natuurlijk voor hem.
pi_221000489
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja, dat was er tijdens de BLM rellen ook. Prima, zo vonden sommigen toen. Dat was noodzakelijk voor 'racial justice'.

Je gaat dit op nog veel groter schaal krijgen vrees ik als de huidige situatie blijft voortetteren.
[..]
Nee, dat was niet te reden, dat gebeurt namelijk geregeld in de VS. De reden was dat Floyd een zwarte man was en de agent blank. En op basis van die huidskleuren werden vervolgens allerlei conclusies getrokken over het bredere systeem in niet alleen de VS, maar het hele Westen wat dan zogenaamd 'systematisch racistisch' zou zijn.

Een enorme leugen. Het Westen is immers het minst racistische deel van de wereld.
[..]
Hier een andere Amerikaanse man, precies op dezelfde manier gedood als Floyd waarbij de agent 14 minuten de knie op de nek van deze man hield. Het kwam niet eens voorbij de lokale media. Waarom niet? Omdat het slachtoffer blank was.
Daar heb je vast meer bronnen voor dan je eigen onderbuik?
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:31:49 #18
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221000494
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:30 schreef Momo het volgende:
Wat betreft de discussie over 'echte' vluchtelingen. Sudan is natuurlijk wel een plek waar met goede reden veel vluchtelingen vandaan komen de laatste jaren. Maar de keuze voor de VK is wel een financiėle natuurlijk voor hem.
Soedan ligt op 5000 km afstand van Noord-Ierland. Waarom moeten die mensen daar worden opgevangen of elders in het Westen? Waarom kan dat niet in de regio?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:32:08 #19
21467 franske19
Hit the deck!
pi_221000497
quote:
18s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik denk niet dat elke dode in de Gaza-oorlog een voorpaginabericht krijgt hoor.
Is dan ook een beetje gechargeerd natuurlijk maar de overdreven aandacht voor slachtoffers aan de andere kant van de wereld ten opzichte van wat op ons eigen continent gebeurd is wel duidelijk.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:32:34 #20
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221000499
quote:
15s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:22 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]

9 minuten en 29 seconden zn knie op iemands nek houden, maar hij het is het slachtoffer! Van de diversiteitsnachtmerrie!
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:32:35 #21
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221000500
quote:

Dat is toch geen “relletje” meer. Dat is gewoon gericht geweld tegen mensen in hun eigen huis.

Echt compleet ziek hoe snel dit soort groepen doorslaan.
Check deze video heel even vanaf 5:20 voor een reply en uitleg op jouw statement.

Misschien kun je het dan wat meer plaatsen.

En dit is niet neerbuigend bedoeld overigens :{w

(warning)

pi_221000502
quote:
Opvang in de regio is het sleutelwoord hier. Niemand in Europa zit te wachten op op een oneindige toestroom van getraumatiseerde Afrikanen, we hebben hier al ellende genoeg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:33:11 #23
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221000504
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:30 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Daar heb je vast meer bronnen voor dan je eigen onderbuik?
Een bron van wat precies? Dit is toch letterlijk waar de grote ophef over ging na de dood van drugscrimineel Floyd? Het zou allemaal racisme zijn geweest.
pi_221000511

Huizen van migranten blijkbaar aangevallen, laat dit een goede wakeup call zijn voor de overheden want burgeroorlog ligt op de loer als je kansenparels de lokale bevolking laat terroriseren.
blablablabla
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:34:37 #25
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221000512
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:32 schreef franske19 het volgende:

[..]
Is dan ook een beetje gechargeerd natuurlijk maar de overdreven aandacht voor slachtoffers aan de andere kant van de wereld ten opzichte van wat op ons eigen continent gebeurd is wel duidelijk.
Op specifiek dat plekje, totaal ongerelateerd aan miljarden aan steun vanuit Qatar en Iran voor mediacampagnes natuurlijk. Congo, de Oeigoeren, Soedan, Nigeria, Rohingya, Papoea's zullen iedereen bouten.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:35:39 #26
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221000518
quote:
Afghanistan ook, maar het draagvlak voor die stroom ligt ergens rond het absolute nulpunt zo laag.
pi_221000523
quote:

Inderdaad, er is absoluut geen excuus om als moslims tekeer te gaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:37:22 #28
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221000534
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Soedan ligt op 5000 km afstand van Noord-Ierland. Waarom moeten die mensen daar worden opgevangen of elders in het Westen? Waarom kan dat niet in de regio?
Ik snap als vluchteling wel dat je probeert naar Europa te komen gezien de kansen. Alleen jammer als je dan zelf geen enkele kans aanpakt voor opleiding en werk en een probleem gaat zijn voor de omgeving.
pi_221000540
Een Turkse kapperszaak, een oosterse supermarkt, een kebabrestaurant. Allemaal aangevallen, geplunderd, in de fik gezet. Ondernemers die echt iets bijdragen aan de gemeenschap, die er wat van proberen te maken en hun eigen broek ophouden. Mensen die waarde toevoegen aan de samenleving en niks misdaan hebben worden te grazen genomen en zijn bang dat hun gezin iets overkomt. Hoe mensen daar begrip voor kunnen opbrengen is me een raadsel.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:38:20 #30
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221000541
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:34 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

Huizen van migranten blijkbaar aangevallen, laat dit een goede wakeup call zijn voor de overheden want burgeroorlog ligt op de loer als je kansenparels de lokale bevolking laat terroriseren.
Misschien kunnen ze dan die kansenparels een paar goede klappen geven in plaats van random huizen en auto's in de fik te zetten van mensen die er niks mee te maken hebben?
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:38:55 #31
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221000545
quote:
16s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik doel op de Nederlandse berichtgeving over de kwestie in de VS, en Belfast ligt ook niet in Nederland en de ophef is ook in beide kwesties niet in Nederland dus dit lijkt mij uitstekend vergelijkingsmateriaal. Mensen hebben het idee dat die terughoudendheid van de Nederlandse media nogal politiek georchestreerd is.
Pieter Klok, hoofdredacteur bij de vroegere kwaliteitskrant de Volkskrant, heeft gewoon openlijk toe dat hij bepaald nieuws niet, of liever niet, plaatst om zo 'Wilders niet in de kaart te spelen'. Dan ben je echt ongeschikt voor je beroep.
Life is what you make it.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:40:52 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221000558
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:38 schreef AntiekeKennis het volgende:
Een Turkse kapperszaak, een oosterse supermarkt, een kebabrestaurant. Allemaal aangevallen, geplunderd, in de fik gezet. Ondernemers die echt iets bijdragen aan de gemeenschap, die er wat van proberen te maken en hun eigen broek ophouden. Mensen die waarde toevoegen aan de samenleving en niks misdaan hebben worden te grazen genomen en zijn bang dat hun gezin iets overkomt. Hoe mensen daar begrip voor kunnen opbrengen is me een raadsel.
Of huizen met baby’s in de fik proberen te zetten bestempelen als terechte woede. Je moet het maar kunnen.

twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221000559
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:34 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

Nah die zijn nog druk bezig om van de dader een zielig slachtoffer te maken die hier helemaal niks aan kan doen zodat er gezegd kan worden dat mensen voor niks zo boos zijn en die als terroristen wegzetten.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:41:54 #34
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221000562
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Nah die zijn nog druk bezig om van de dader een zielig slachtoffer te maken die hier helemaal niks aan kan doen zodat er gezegd kan worden dat mensen voor niks zo boos zijn en die als terroristen wegzetten.
Kun je precies laten zien waar mensen die dader voor een zielig slachtoffer aan het wegzetten zijn ?
pi_221000565
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:38 schreef Momo het volgende:

[..]
Misschien kunnen ze dan die kansenparels een paar goede klappen geven in plaats van random huizen en auto's in de fik te zetten van mensen die er niks mee te maken hebben?
Nah teveel migranten kijken weg naar wat hun soortgenoten doen aan misdragingen en juist daar ligt de oplossing. Breng de haat die de autochtonen overal in Europa ervaren maar naar letterlijk naar hun voordeur. Misschien gaan ze dan eindelijk eens de ernst van de situatie in zien plus hun kinderen opvoeden.
blablablabla
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:42:32 #36
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221000567
quote:
Nee nee je begrijpt het verkeerd hoor.

Ze keuren dit niet goed, maar ....

Sommige users zitten zich openlijk te verkneukelen dat het vanaf nu los zal gaan. Maar keuren dat niet goed, hey, wordt echt niet goedgekeurd, maar ....
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:44:04 #37
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221000582
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:37 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik snap als vluchteling wel dat je probeert naar Europa te komen gezien de kansen. Alleen jammer als je dan zelf geen enkele kans aanpakt voor opleiding en werk en een probleem gaat zijn voor de omgeving.
Het is gewoon bizar dat het Westen fungeert als een soort opvanghuis voor mensen van duizenden kilometers afstand.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:42 schreef Perox het volgende:

[..]
Nee nee je begrijpt het verkeerd hoor.

Ze keuren dit niet goed, maar ....

Sommige users zitten zich openlijk te verkneukelen dat het vanaf nu los zal gaan. Maar keuren dat niet goed, hey, wordt echt niet goedgekeurd, maar ....
Kun je hier enkele namen noemen, wie hoopt hier precies op?
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:44:15 #38
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221000585
quote:
Mensen die waarde toevoegen aan de samenleving en niks misdaan hebben worden te grazen genomen en zijn bang dat hun gezin iets overkomt. Hoe mensen daar begrip voor kunnen opbrengen is me een raadsel.
Dat vonden de NOS relschoppers misschien ook van Stephen Ogilvie die nu zijn beide ogen moet missen.

Het punt is gewoon dat de autochtone bevolking inmiddels meer dan over het randje van hun verdraagzaamheid zit.

En zo'n actie van deze Sudanese openluchtchirug is dan gewoon niet zo handig.
pi_221000589
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Overheden meten inderdaad met 2 maten, ook in Nederland is dit een extreem probleem. Maar dat past wel bij de omvolking die gaande is want wij moeten ons uiteindelijk aanpassen aan hun, en niet andersom. Want zij zullen de meerderheid vormen en wij de minderheid.
blablablabla
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:44:35 #40
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221000593
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is gewoon bizar dat het Westen fungeert als een soort opvanghuis voor mensen van duizenden kilometers afstand.
[..]
Kun je hier enkele namen noemen, wie hoopt hier precies op?
Dat doe ik bewust niet, iedereen kan lezen toch?
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:44:40 #41
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221000595
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Nah teveel migranten kijken weg naar wat hun soortgenoten doen aan misdragingen en juist daar ligt de oplossing. Breng de haat die de autochtonen overal in Europa ervaren maar naar letterlijk naar hun voordeur. Misschien gaan ze dan eindelijk eens de ernst van de situatie in zien plus hun kinderen opvoeden.
Zouden mensen jou moeten aanspreken als Nederlandse tokkies zich misdragen? Ga jij dan die tokkies corrigeren? Moet een Turkse kebabzaak verantwoordelijk dragen voor het gedrag van een Sudanees?
pi_221000603
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:41 schreef Momo het volgende:

[..]
Kun je precies laten zien waar mensen die dader voor een zielig slachtoffer aan het wegzetten zijn ?
Zo gaat het iedere keer met de walgelijkste misdaden Het was zo'n lieve jongen, hij had een trauma, onbegrepen is een nieuw modewoord omdat verward te negatief is etc.
pi_221000606
quote:
Ik denk dat die mensen die dat doen willen afdwingen dat er aktie wordt ondernomen. Want er gebeurt steeds niks. Daarmee wil ik niet zeggen dat het goed is.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:46:25 #44
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_221000608
Dit gaat het er ook niet beter op maken
Meisje van 17 verkracht door 4 Afghanen
Ik ben inmiddels overleden
pi_221000609
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:44 schreef Momo het volgende:

[..]
Zouden mensen jou moeten aanspreken als Nederlandse tokkies zich misdragen? Ga jij dan die tokkies corrigeren? Moet een Turkse kebabzaak verantwoordelijk dragen voor het gedrag van een Sudanees?
Het interesseert mij niks wat ze bij die mensen doen ik wil op dit punt gewoon al die allochtonen er uit. Liefst vreedzaam maar als geweld nodig is dan so be it.
blablablabla
pi_221000610
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:44 schreef Momo het volgende:

[..]
Alle Sudanezen terug naar Istanbul?
Groot fan van User Wotte
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:46:52 #47
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221000612
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Zo gaat het iedere keer met de walgelijkste misdaden Het was zo'n lieve jongen, hij had een trauma, onbegrepen is een nieuw modewoord omdat verward te negatief is etc.
Waar zijn die berichten dan vanuit overheden dit keer?
pi_221000613
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:32 schreef Qarrad het volgende:
maar hij het is het slachtoffer! Van de diversiteitsnachtmerrie!
Dat zeg ik.

Jij weet net zo goed als ik, dat als:

-De agent Derek Chauvin zwart was geweest
-George Floyd blank was geweest

Dit niet eens in het nieuws was gekomen, of dat Derek Chauvin zou worden geroemd om zijn kordate optreden.
pi_221000621
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:46 schreef Momo het volgende:

[..]
Waar zijn die berichten dan vanuit overheden dit keer?
Starmer reageerde er wel te kalm op hoor, maar dat is dan ook een waardeloze premier
Groot fan van User Wotte
pi_221000623
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Overheden meten inderdaad met 2 maten, ook in Nederland is dit een extreem probleem. Maar dat past wel bij de omvolking die gaande is want wij moeten ons uiteindelijk aanpassen aan hun, en niet andersom. Want zij zullen de meerderheid vormen en wij de minderheid.
Ja idd. Wij moeten ons aanpassen en continu inleveren, de frustraties komen steeds meer naar boven.
Het is alleen jammer dat er met zulke acties onschuldige mensen de pineut zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')