dit idquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:49 schreef gianni61 het volgende:
weer een belangrijke reden om nooit zomaar de deur open te maken als je geen bezoek verwacht
met de ruggen van de telefoon tegen elkaar leggenquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:55 schreef gianni61 het volgende:
maar als dr oude telefoon nog werkt en ook een semi moderne android is: kabeltje met 2 usb c aansluitingen er tussen duwen en ze regelen het zich onderling wel
quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
met de ruggen van de telefoon tegen elkaar leggen
Ja, nou, nee. Dat werkte bij mij dus niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:55 schreef gianni61 het volgende:
maar als dr oude telefoon nog werkt en ook een semi moderne android is: kabeltje met 2 usb c aansluitingen er tussen duwen en ze regelen het zich onderling wel
Gewoon op de ring kijken en negeren iddquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:49 schreef gianni61 het volgende:
weer een belangrijke reden om nooit zomaar de deur open te maken als je geen bezoek verwacht
Ik zou knettergek worden van zo'n iemand.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:25 schreef CherryLips het volgende:
De buurvrouw was er weerIk had gezegd 'er zit waarschijnlijk een sticker op je modem met je ww enzo', maar ze zei dat ze die niet kon vinden. Zat er wel, dus zij invoeren en ze kreeg steeds een foutmelding. Zij chagrijnig.
Was het de oude modem, die stond nog in de meterkast. Dus ze heeft wifi. Ik vroeg nog 'ja maar je mobiele data dan?' maar dat was een probleem voor morgen zei ze.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:
@:luctor.et.emergo prijs bij de zlm
[ afbeelding ]
Ja ik bedacht het me net opeens dus ik keek maar evenquote:Op woensdag 10 juni 2026 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet van deze maand nog kijken.
TRAP ER NIET INquote:Op woensdag 10 juni 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:
@:luctor.et.emergo prijs bij de zlm
[ afbeelding ]
#Lief dagboekquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik zei nog, de buren op de hoek hebben Android, die kunnen je misschien beter helpen. Maar die zijn met vakantie. Normaal gesproken pas ik op hun katten als ze weg zijn maar deze keer hebben ze me niet gevraagd. Dikke prima eigenlijk want de vorige keer werd er eentje ziek en liep ik kots en diarree te ruimen, en ik had een keer dat er eentje veel last had van de warmte en voor apegapen lag, en een keer dat de batterij van de rookmelder leeg was en ik die er niet uit kreeg. Dus ik vind het niet erg dat het nu niet hoeft.
Maar ik voel me toch gepasseerd
Ik heb weer niets.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik bedacht het me net opeens dus ik keek maar even
Ik moest het ook opzoekenquote:Op woensdag 10 juni 2026 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb weer niets.
Geen idee wat een findmate dual is trouwens.
Trammelanto el konto?quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, moest net even loeihard fietsen om niet in mijn broek te poepen.
Gelukkig gered, maar had geen minuut langer onderweg moeten zijn.
Hele week geen last gehad, dus dacht dat het eindelijk wat beter ging met de stoelgang.quote:
Aha.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest het ook opzoekenZo te zien gewoon zo'n airtag voor in je koffer
Oef.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hele week geen last gehad, dus dacht dat het eindelijk wat beter ging met de stoelgang.
Maar helaas ineens een moment van zwakte. ;'(
Ja, die ga ik wel winnen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks ook de uitslag van de staatsloterij...
Ik zal wel weer niks winnenquote:Op woensdag 10 juni 2026 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks ook de uitslag van de staatsloterij...
ik heb toen bij die gratis trekking een 1/5 lot gewonnen voor deze trekking...quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal wel weer niks winnen
Heb ook geen loten
Ja weet ook eigenlijk niet wat de grote prijs is deze maand, heb gewoon die code ingevuld en klaarquote:
Ohja, jij was die ene die er wel wat had gewonnenquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik heb toen bij die gratis trekking een 1/5 lot gewonnen voor deze trekking...
Een barbeknoei zag ik.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ook eigenlijk niet wat de grote prijs is deze maand, heb gewoon die code ingevuld en klaar
kans is ook klein dat je je kan afvragen of jezelf iets gewonnen zou hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal wel weer niks winnen
Heb ook geen loten
Volgens mij heb ik sowieso nog nooit echt iets gewonnen bij de Staatsloterij, hooguit een paar euro, maar de loten zijn duurderquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kans is ook klein dat je je kan afvragen of jezelf iets gewonnen zou hebben
FOK!-users?quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg soms wel echt hele bijzondere profielen als like
Waarom niet gelijk opgegeten?quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:23 schreef Nizno het volgende:
de teentjes van 5 knoflookbollen gepureerd en in de vriesdiep gelegd..
weer een mooi voorraadje
En dan ook wel echt de wolvenshirt dragende FOK!-users. Geen enkele foto zonder filters en maar één duidelijke foto waar haar gezicht niet door een filter bedekt is. Verder geen enkele informatie gedeeld.quote:
had ook gekundquote:
Zou swipen op een wanhopige maandagavond.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan ook wel echt de wolvenshirt dragende FOK!-users. Geen enkele foto zonder filters en maar één duidelijke foto waar haar gezicht niet door een filter bedekt is. Verder geen enkele informatie gedeeld.
Zou toch juist een pluspunt moeten zijn als ze niet elke foto vol met filters gooitquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan ook wel echt de wolvenshirt dragende FOK!-users. Geen enkele foto zonder filters en maar één duidelijke foto waar haar gezicht niet door een filter bedekt is. Verder geen enkele informatie gedeeld.
Maar het is nu woensdagquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou swipen op een wanhopige maandagavond.
Misschien kan Kat een uitzondering maken en kan het ook op woensdagquote:
Geen enkele foto zonder filters, slechts één waarbij haar gezicht niet onherkenbaar is en dat is ook een beroerde foto.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou toch juist een pluspunt moeten zijn als ze niet elke foto vol met filters gooit
Oh ik las het verkeerdquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen enkele foto zonder filters, slechts één waarbij haar gezicht niet onherkenbaar is en dat is ook een beroerde foto.
Kom trouwens net tijdens het swipen in app A iemand tegen die me in app B geliket heeft. Misschien een teken
Staat straks bij hem voor de deur gewoonquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik las het verkeerdOverkill aan filters is wel een alarmbelletje ja.
En die ene die je in 2 apps liket in gewoon een stalker
Nee, ik kom haar nu tegen in die ander.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik las het verkeerdOverkill aan filters is wel een alarmbelletje ja.
En die ene die je in 2 apps liket in gewoon een stalker
quote:
Eensquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:42 schreef Nattekat het volgende:
Zeg dat
Moet eigenlijk naar de sportschool nu, maar m'n hele lichaam is op.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat straks bij hem voor de deur gewoon
Ja. Vanavond geen voetjebal.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even een avondje op tijd naar bed allen
dat doe je anders nooit!quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Met een paar koffers om gelijk in te trekkenquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat straks bij hem voor de deur gewoon
Moet je al vroeg naar het vliegveld?quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog minder dan 3 weken en dan zitten we alweer op de helft van het jaarquote:
Gaat snel.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog minder dan 3 weken en dan zitten we alweer op de helft van het jaar
bijna kerstquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog minder dan 3 weken en dan zitten we alweer op de helft van het jaar
Binnenkort weer chocoladekruidnootjesquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Voor m'n gevoel was het een maand geleden nog kerst.
dat was het toch ookquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Voor m'n gevoel was het een maand geleden nog kerst.
Vorig jaar zat de cacaoprijs boven de 10.000, nu zit die onder de 4000, dus mag hopen dat de prijzen van chocolade eens gaan zakkenquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog duurder dan afgelopen jaar?
Vanaf morgen een enorm verstoord dag en nachtritmequote:Op woensdag 10 juni 2026 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Overdag slapen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanaf morgen een enorm verstoord dag en nachtritme
Ik ga wel proberen om de nacht van donderdag op vrijdag wat te kijken. Al weet ik niet welke wedstrijden er zijn...quote:
Komende donderdag is alleen de openingswedstrijd tussen Mexico en Zuid-Afrika om 21:00 uur.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga wel proberen om de nacht van donderdag op vrijdag wat te kijken. Al weet ik niet welke wedstrijden er zijn...
nahquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zie je wist ik dus niet. Dan maar de nacht van vrijdag op zaterdag...quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komende donderdag is alleen de openingswedstrijd tussen Mexico en Zuid-Afrika om 21:00 uur.
Vrijdag is om 4:00 uur (dus ja, dat is wel van donderdag op vrijdag). Zuid-Korea - Tjsechië.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zie je wist ik dus niet. Dan maar de nacht van vrijdag op zaterdag...
van zaterdag op zondag kun je opblijven en de 24u van Le Mans kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zie je wist ik dus niet. Dan maar de nacht van vrijdag op zaterdag...
Autotje rijden boeit me niet zo. Heel soms kijk ik F1quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
van zaterdag op zondag kun je opblijven en de 24u van Le Mans kijken
ik blijf er ook niet om wakker hoorquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Autotje rijden boeit me niet zo. Heel soms kijk ik F1
ow das wel een 'normale' tijdquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
eerste wedstrijd is zondag 22.00 uur
De tweede wedstrijd is nog normaler om 19.00 uur tegen de Ikeaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het enige probleem tegen Zweden is de speelstadheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
dan ga je gewoon slapen en kijk je de volgende ochtend op je telefoon om te zien met hoeveel ze verloren hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wat te laat.
Ja, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga je gewoon slapen en kijk je de volgende ochtend op je telefoon om te zien met hoeveel ze verloren hebben
Dat kan ik helaas nietquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of ik ga die wedstrijd wel kijken en dan later beginnen.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het enige probleem tegen Zweden is de speelstadIk had daar vorig jaar ook een probleempjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee, geen zin in. Ik doe alleen met het werk meequote:Op woensdag 10 juni 2026 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je de fok voorspellingspoule ook ingevuld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |