staat je verwarming standaard op 22 ofzoquote:
nee 19quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
staat je verwarming standaard op 22 ofzo
Tussen welke snacks twijfel je nog?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik twijfel om nog een snackje te gaan halen bij de supermarkt.
al avond gegeten? ik moet nog pfff....quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik twijfel om nog een snackje te gaan halen bij de supermarkt.
Ja, had een lekkere risotto. In tomatensaus.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
al avond gegeten? ik moet nog pfff....
Alles met veel suiker en/of vet. ;'(quote:
Minder proteīnen etenquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was best winderig op de fiets. Maar wel een lekker zonnetje.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag weer groentesmulbak met eiblok. Morgen waarschijnlijk ergens tapas aan het strand of zo
Maar de spiertjes danquote:
misschien als je het even turbojoekst dat he er smakelijker uitzietquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een groen hardgekookt ei bovenop
Ziet er verdacht uit.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een groen hardgekookt ei bovenop
Voor het mooie te mooi om het op te etenquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien als je het even turbojoekst dat he er smakelijker uitziet
Succesquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:44 schreef CherryLips het volgende:
O ze weet het wachtwoord van haar wifi ook niet. Genieten.
nou doe je net alsof dat een of ander obscuur besturingssysteem is.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Maar het is Android en dat ken ik niet
Er zit ook geen sticker op d'r modem en ik kan het wachtwoord ook niet vinden op haar oude telefoon. Maar dan zou haar mobiele internet het wel moeten doen en ik heb ook geen idee waar ik dat kan vinden.quote:
Nee maar ik ga ook niet vragen van 'joe geef mij even je telefoon en je toegangscode en dan ga ik er even lekker in wroeten'.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nou doe je net alsof dat een of ander obscuur besturingssysteem is.
op 192.168.2.254 zit je routerdoos. Als je daar op inlogt kun je het wifiwachtwoord zelf instellen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:44 schreef CherryLips het volgende:
dan is het waarschijnlijk de originele code die op het modem staatquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Kan je op haar oude mobiel geen QR code tonen met het wachtwoord dan?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit ook geen sticker op d'r modem en ik kan het wachtwoord ook niet vinden op haar oude telefoon. Maar dan zou haar mobiele internet het wel moeten doen en ik heb ook geen idee waar ik dat kan vinden.
Ja wat dacht jequote:Op woensdag 10 juni 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op 192.168.2.254 zit je routerdoos. Als je daar op inlogt kun je het wifiwachtwoord zelf instellen.
Moet je wel DAAR de inlog van hebben.
Oh god dat klinkt lastig.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit ook geen sticker op d'r modem en ik kan het wachtwoord ook niet vinden op haar oude telefoon. Maar dan zou haar mobiele internet het wel moeten doen en ik heb ook geen idee waar ik dat kan vinden.
ohwquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar vind je die dan?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je op haar oude mobiel geen QR code tonen met het wachtwoord dan?
Ik zie het mijn buurvrouw links nog wel een keer doen maar ze heeft mijn telefoonnummer ook.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:49 schreef gianni61 het volgende:
weer een belangrijke reden om nooit zomaar de deur open te maken als je geen bezoek verwacht
Ik kan haar ook niet appen nu hequote:Op woensdag 10 juni 2026 18:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
instelling - wifi - en op het actieve wifinetwerk klikken
Zeg even dat ze een account op fok moet maken dan kunnen wij d'r wel helpenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |