Waarom niet gelijk opgegeten?quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:23 schreef Nizno het volgende:
de teentjes van 5 knoflookbollen gepureerd en in de vriesdiep gelegd..
weer een mooi voorraadje
En dan ook wel echt de wolvenshirt dragende FOK!-users. Geen enkele foto zonder filters en maar één duidelijke foto waar haar gezicht niet door een filter bedekt is. Verder geen enkele informatie gedeeld.quote:
had ook gekundquote:
Zou swipen op een wanhopige maandagavond.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan ook wel echt de wolvenshirt dragende FOK!-users. Geen enkele foto zonder filters en maar één duidelijke foto waar haar gezicht niet door een filter bedekt is. Verder geen enkele informatie gedeeld.
Zou toch juist een pluspunt moeten zijn als ze niet elke foto vol met filters gooitquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan ook wel echt de wolvenshirt dragende FOK!-users. Geen enkele foto zonder filters en maar één duidelijke foto waar haar gezicht niet door een filter bedekt is. Verder geen enkele informatie gedeeld.
Maar het is nu woensdagquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou swipen op een wanhopige maandagavond.
Misschien kan Kat een uitzondering maken en kan het ook op woensdagquote:
Geen enkele foto zonder filters, slechts één waarbij haar gezicht niet onherkenbaar is en dat is ook een beroerde foto.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou toch juist een pluspunt moeten zijn als ze niet elke foto vol met filters gooit
Oh ik las het verkeerdquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen enkele foto zonder filters, slechts één waarbij haar gezicht niet onherkenbaar is en dat is ook een beroerde foto.
Kom trouwens net tijdens het swipen in app A iemand tegen die me in app B geliket heeft. Misschien een teken
Staat straks bij hem voor de deur gewoonquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik las het verkeerdOverkill aan filters is wel een alarmbelletje ja.
En die ene die je in 2 apps liket in gewoon een stalker
Nee, ik kom haar nu tegen in die ander.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik las het verkeerdOverkill aan filters is wel een alarmbelletje ja.
En die ene die je in 2 apps liket in gewoon een stalker
quote:
Eensquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:42 schreef Nattekat het volgende:
Zeg dat
Moet eigenlijk naar de sportschool nu, maar m'n hele lichaam is op.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat straks bij hem voor de deur gewoon
Ja. Vanavond geen voetjebal.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even een avondje op tijd naar bed allen
dat doe je anders nooit!quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Met een paar koffers om gelijk in te trekkenquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat straks bij hem voor de deur gewoon
Moet je al vroeg naar het vliegveld?quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog minder dan 3 weken en dan zitten we alweer op de helft van het jaarquote:
Gaat snel.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog minder dan 3 weken en dan zitten we alweer op de helft van het jaar
bijna kerstquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog minder dan 3 weken en dan zitten we alweer op de helft van het jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |