quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:39 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Das kut voor Oekraine, maar het had geen invloed op onze gastoevoer. De achterlijke oorlog die ze tegen Rusland zijn gestart heeft dat wel.
Klimaardrammer Jetten draait zich om in zijn graf.quote:Op maandag 17 augustus 2026 06:49 schreef nostra het volgende:
'Nederlandse kolencentrales draaien in 2026 hoogste productie in jaren ' https://fd.nl/bedrijfslev(...)utm_term=app-android
quote:Op maandag 17 augustus 2026 06:49 schreef nostra het volgende:
'Nederlandse kolencentrales draaien in 2026 hoogste productie in jaren ' https://fd.nl/bedrijfslev(...)utm_term=app-android
Jep.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd voordat de shit uitbreekt. Is al traditie sinds de Duitsers op het punt stonden binnen te vallen. Nog een keer herhaald toen de Russen lastig werden in 2022 en de Iran oorlog dit jaar.
Je moet je dus zorgen maken...
Zekerheid kost geen knaken. Onzekerheid kost dat en levert de verkeerde veel geld op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar lag dat ook niet juist aan de volle opslagen? En zekerheid kost knaken.
Al is het nog zo kut, politiek den haag gaat het echt niet bij zichzelf zoeken. En zeker d66 niet.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:36 schreef Resistor het volgende:
Laat ze maar even flink op hun bek gaan.
Ja, daar ga ik last van hebben, ja ik kook op gas en heb een CV ketel, ja ik besef dat dit grote ellende op gaat leveren, met misschien doden tot gevolg.
Maar hopelijk dat dit een wake-up call gaat worden.
Zekerheid kan ook te duur worden. Maar men lijkt nu teveel op het koord aan het dansen te zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zekerheid kost geen knaken. Onzekerheid kost dat en levert de verkeerde veel geld op.
Zekerheid is goed voor de samenleving, die heeft zekerheid en voorspelbaarheid nodig. Investeringen maken, ROI's op uitrekenen. Daarentegen, dwazen als trump en zn maatjes spinnen garen bij onzekerheid. Want met hoge pieken en diepe dalen op de markt en vooral de onvoorspelbaarheid die zij veroorzaken, kunnen ze iedere keer weer laag inkopen en hoog verkopen.
En de samenleving maar bloeden.
Zonder veiligheidsharnas.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zekerheid kan ook te duur worden. Maar men lijkt nu teveel op het koord aan het dansen te zijn.
Hoeveel Roebel krijg je per post van Putin?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:39 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
De achterlijke oorlog die ze tegen Rusland zijn gestart heeft dat wel.
Waarom is de fietsenstalling paars en de lucht groen volgens jou?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:42 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een proxy in Libanon en een proxy in de Donbass volgens jou?
Mensen mogen zelf kiezen:quote:
dat eerste sowiesoquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 01:09 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Mensen mogen zelf kiezen:
- We worden geregeerd door mongolen.
- Doelbewuste tekorten om gedrag te sturen
Djengis Khanquote:
Nou ben ik niet zo onder de indruk van de vulsnelheid en denk dat we veel meer moeten doen. Maar volgens mij loopt het seizoen nog wel iets langer door, we vullen in de periode 1 okt t/m 1 nov niet zo heel veel op basis van vorige jaren.quote:
https://ned.nl/nl/achtergrond/gasvoorraad-periode-novemberquote:Vulseizoen
Het vulseizoen loopt normaalgesproken van 1 april tot 1 november.
Eigenlijk toch wel schrikbarend.quote:
Heel eerlijk je moet ook kijken naar absolute getallen en hoeveel dagen het dekt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |