Absoluut, het zeg maar nee dan krijg je er twee scenario gaat wel aanslaanquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Die twins komen ook nog wel eens opdagen daar dus...
Die is ook niet weg te slaan daar, met koningsdag was ze er ook weer evenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:21 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: andere Fatima keert ook terug in DB vanavond....voor een zumba les. Daar hadden ze Julia toch al voor...
Misschien hebben Nyssa en Joshlynn aangegeven zeker zo erg te zijn als die twins en heeft Febo aangegeven dat ze dat deze cyclus maar eens moeten laten zien.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 05:08 schreef dbgfan het volgende:
De twins in utopia waren ook geweldifg dus die mogen ook wel in de bondgenoten. Ik zou ook Bas wel willen zien in de bondgenoten. Of Huub van de gouden kooi
Wat een lelijke tattoos op de benen bij Bonniequote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:22 schreef 5thencounter het volgende:
De grote overzicht foto van cylus 30 inc de vier extra's
[ afbeelding ]
Jah doodzonde, er is nix moois aan zwarte inkvlekkenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien hebben Nyssa en Joshlynn aangegeven zeker zo erg te zijn als die twins en heeft Febo aangegeven dat ze dat deze cyclus maar eens moeten laten zien.
oh dat moest hierquote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat een lelijke tattoos op de benen bij Bonnie
Fay is net een paar maanden moeder. Die komt echt niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Die twins komen ook nog wel eens opdagen daar dus...
Snap het wel, de tijden zijn veranderd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:00 schreef 5thencounter het volgende:
Ziezo. is dat ook weer uit de wereld![]()
[ afbeelding ]
Vooral handig voor tegen het eind van de cyclus wanneer de winnaar/vertrekkers op socials al een week bekend zijn maar users in het normale topic er nog niets over willen lezen.quote:
Ik dacht dat het een verkapt voetbal topic wasquote:Op maandag 29 juni 2026 13:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vooral handig voor tegen het eind van de cyclus wanneer de winnaar/vertrekkers op socials al een week bekend zijn maar users in het normale topic er nog niets over willen lezen.
Snap ik wel; finale duurt altijd al veel te lang, als je dan ook de uitslag al weet is het helemaal bagger
Haha oh zo!quote:Op maandag 29 juni 2026 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een verkapt voetbal topic was
Neuh, ik had voetbaltoep ook weg moeten halen, en ik heb niet eens wat met voetballen.. het topic is voor alles wat de tere zieltjes nog niet weten willen van DBGquote:Op maandag 29 juni 2026 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een verkapt voetbal topic was
Dat is niet helemaal waar. Jorim ging uiteindelijk weg omdat hij was misbruikt en het mentaal allemaal niet meer aankon enzo. Serena won uiteindelijk vrij snel de ton. Floris bleef ook nog wel een tijdje maar ging uiteindelijk weg om zijn relatieproblemen met Senna op te lossen (en uiteindelijk toch gedumpt te worden). Zodoende bleef Fatima van die vier er het langste in.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:35 schreef freaky40 het volgende:
Denk maar tijdelijk en voor deze cyclus waarvan er misschien 1 blijft, net als de comeback van oud inwoners vorige zomer. Fatima bleef toen uiteindelijk over. Kort contract voor een maandje dus.
Een outdoor game?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
Mila & Bonnie en Anouk & Diederik zijn buiten de loods gezien. Dit zou eergisteren opgenomen zijn.
Anouk is niet naar huis dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar, en als we voordat deze beelden in de afleveringen komen eerst nog een leeuwenwissel te zien krijgen, dan zijn deze 4 in elk geval niet geruild.quote:
Ik zit net te kijken naar wat lijkt op het 2e belletje, waar Max en de hele familie zowat 100 % zeker eist dat ze naar huis komt .. doet ze dus niet , het is dus nu veiliger in de Loods met Diedertjequote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Blijkbaar, en als we voordat deze beelden in de afleveringen komen eerst nog een leeuwenwissel te zien krijgen, dan zijn deze 4 in elk geval niet geruild.
Wij zijn ook klaar met jou, ik tenminste, ben die zusjes wel zatquote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:49 schreef 5thencounter het volgende:
In iedergeval weer een leuke opdracht in petto.. De ZandGenoten.. als Jocy er al te lamlendig voor is moet het wet goed zijn![]()
[ afbeelding ]
In welleke stad benne ze?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
Mila & Bonnie en Anouk & Diederik zijn buiten de loods gezien. Dit zou eergisteren opgenomen zijn.
Anouk is niet naar huis dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je snapt het niet hequote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken naar wat lijkt op het 2e belletje, waar Max en de hele familie zowat 100 % zeker eist dat ze naar huis komt .. doet ze dus niet , het is dus nu veiliger in de Loods met Diedertje
[ afbeelding ]
Precies en dan als excuus gebruiken dat Max toch met vacantie gaat DUS Poekie alleen thuis zou zittten wat zie niet wil.. haar verhaal rammelt aan alle kantenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je snapt het niet he
Het kan ook niet anders dat die relaties niet lekker zitten. Waarom zou je anders je leven met alles wat je lief is achterlaten om daar te gaan zittten
ALs ik Max was geweest had ik gezegd Bye bye Anoukquote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies en dan als excuus gebruiken dat Max toch met vacantie gaat DUS Poekie alleen thuis zou zittten wat zie niet wil.. haar verhaal rammelt aan alle kanten
Hij gaat zijn Poekie nog volgen, een soort laatste kans en dan is het idd Byebyequote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik Max was geweest had ik gezegd Bye bye Anouk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |