Dat is zeker zo, maar die mannen hebben waarschijnlijk niks aan hun gezicht aan te merken. Volgens mij is het gezicht echt allesbepalend. Als daar iets aan afwijkt, heb je een gigantisch nadeel dat is in ieder geval mijn ervaring.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:41 schreef GobSmacked- het volgende:
Ik denk zelf dat vrouwen over het algemeen zeker wel bewust afwijzen. Helemaal tegenwoordig.
Genoeg mannen met genetische afwijkingen, mentale problemen en chronische ziekten die wel gewoon een relatie hebben en/of kinderen hebben.
In sommige gevallen best egoistisch maar ik denk dat de meeste mensen toch wel een drang naar eigen gezin hebben.
Interessant, inderdaad. En wat komt er na de fase van het Godcomplex? Ik laat me graag verrassen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:39 schreef Cockwhale het volgende:
Na langdurig eenzaamheid en somberheid komt een periode van een sterk superioriteitsgevoel (vanuit schuld, afkeer en walging), soms reikend tot aan een god complex, dus deze stap in je leven verbaast mij niks.
Burnout en mogelijk een nog dieper dal. Of je doet iets waar je spijt van krijgt vanuit afkeer.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:13 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Interessant, inderdaad. En wat komt er na de fase van het Godcomplex? Ik laat me graag verrassen.
Ik heb BDD en daadwerkelijk een fysieke afwijking, dat maakt mijn situatie uniek denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:27 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Burnout en mogelijk een nog dieper dal. Of je doet iets waar je spijt van krijgt vanuit afkeer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |