Je kan ook niet in een moestuin gaan staan met hittequote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kunt ook niet gaan natuurlijk.
Plantjes hebben aandacht nodig. En met deze temps 3x per week water.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je kan ook niet in een moestuin gaan staan met hitte
Nice, deze ga ik in Zuid-Frankrijk meemaken. Geen totale verduistering daar maar komt in de buurt.quote:
Zoooo, die hebben het echt zwaar!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dikke dertigers op een festival EYOOOOOOOO
[ afbeelding ]
Non-argument. Beide is gewoon een keuze. Al schat ik in dat met 35 graden en hevige onweer de kans op 'schade' groter is, dan als ik weer snel het hokje met airco in kan duiken wanneer ik maar wilquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je kan ook niet in een moestuin gaan staan met hitte
Kaartjes van een paar honderd een keuze.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Non-argument. Beide is gewoon een keuze. Al schat ik in dat met 35 graden en hevige onweer de kans op 'schade' groter is, dan als ik weer snel het hokje met airco in kan duiken wanneer ik maar wil
Bovendien hebben de plantjes aandacht nodig, zonder gaan ze naar de klote. Zaailingen hebben soms ook met hitte overdag water nodig.
Gezondheid is me meer waar dan een paar honderd.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kaartjes van een paar honderd een keuze.
Echte FOK!ker gespot.
Zou mijn festival weekend niet laten verpesten door het weer. Beter dan regen, dat verpest veel meer. Hitte is niet ideaal, maar zelf meegemaakt op Wildeburg. Overdag gewoon rustig aan doen en zodra de zon meer zakt gewoon meer op pad. Kan primaquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Non-argument. Beide is gewoon een keuze. Al schat ik in dat met 35 graden en hevige onweer de kans op 'schade' groter is, dan als ik weer snel het hokje met airco in kan duiken wanneer ik maar wil
Bovendien hebben de plantjes aandacht nodig, zonder gaan ze naar de klote. Zaailingen hebben soms ook met hitte overdag water nodig.
Ik stel ook nergens dat je niet moet/kunt gaan. Maar je weet nu al dat je van die ezels erbij hebt die erg slecht op de hitte gaan, maar 'omdat ze een kaart hebben, wel moeten'. Met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zou mijn festival weekend niet laten verpesten door het weer. Beter dan regen, dat verpest veel meer. Hitte is niet ideaal, maar zelf meegemaakt op Wildeburg. Overdag gewoon rustig aan doen en zodra de zon meer zakt gewoon meer op pad. Kan prima
Heb m'n vakantie naar IJsland allang geboekt joh.quote:
GRIJZE MEUKquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
Gevoelstemperatuur 20. Strakblauw. Zon. Geen wind. Iedereen tevreden vandaag.
Ik was in 2014 op pinkpop toen daar het noodweer los brak. Was echt een rampscenario. Allemaal op de hurken op het veld,luisteren naar de geruststellende woorden van Eric die 3fm presentator. Camping was een waterballetquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik stel ook nergens dat je niet moet/kunt gaan. Maar je weet nu al dat je van die ezels erbij hebt die erg slecht op de hitte gaan, maar 'omdat ze een kaart hebben, wel moeten'. Met alle gevolgen van dien.
Iemand die er goed tegen kan, die kan natuurlijk prima gaan.
Al zou ik ook niet graag in een tentje zitten als de onweer compleet losbarst. Levensgevaarlijk. Weet niet hoe dat daar geregeld is verder.
Niet echt. Meer iets voor later in de zomer, maar niet ongehoord.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:55 schreef Elan het volgende:
Zo te zien krijgen we een troepennacht vrijdag op zaterdag. Het kwik zal op veel plekken niet onder de 22 graden komen. Is dat nou bijzonder in Nederland voor juni?
Slapen met airco vind ik eigenlijk ook niks. Helemaal niet als je ze hoort. Maar warmte op slaapkamer vind ik ook knaak.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:10 schreef dick_laurent het volgende:
Vannacht voor het eerst wakker geworden door de hitte op de slaapkamer. Half juni.... well, that tracks.
Dit was op onze vorige locatie vlakbij de kust ook min of meer het omslagpunt waarop de slaapkamer niet meer genoeg afkoelde en slapen met ventilator en raam open niet meer voldoende hielp.
Ben persoonlijk geen fan van slapen met airco. Zet hem sowieso nooit lager dan 25C en hoewel het het slapen dan wel prettiger wordt op zich, krijg ik wel vaak last van een enorm droge smoel, aangezien je dan je ramen moet gaan dicht doen tijdens de nacht (anders heeft die airco weer geen zin).
Lol, naja we slapen nu met een big ass ventilator bij het raam die de 'koele' lucht vanuit het raam de kamer helpt inblazen, en dat ding maakt 100% meer lawaai dan de airco in eco modusquote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Slapen met airco vind ik eigenlijk ook niks. Helemaal niet als je ze hoort. Maar warmte op slaapkamer vind ik ook knaak.
Komende nacht voorlopig de laatste aangename nacht hier. Graad of 12 nog
Ik zet de airco boven vanaf vrijdagochtend gewoon 24 u per dag aan in 'slaapstand' , dat is een extra lage stand waarbij ik het ding niet hoor en voel. Doordat ik hem continue laat draaien houdt hij het wel redelijk stabiel qua temperatuur.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Slapen met airco vind ik eigenlijk ook niks. Helemaal niet als je ze hoort. Maar warmte op slaapkamer vind ik ook knaak.
Komende nacht voorlopig de laatste aangename nacht hier. Graad of 12 nog
Er komen sowieso wel 4-5 dagen van 30-35 gradenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:12 schreef cinderloom het volgende:
En ja hoor, maandag weer / nog een tropendag. Ik hoopte dat het zou zakken zondag;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |