Ja dat zag ik, maar dat Chess wintquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jan zei Los.. Zweef hied vast.. en dah magnie
Noah kan nog -50 pakken. Wie was tweede?quote:
Ze heeft alles gedaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:16 schreef spapaars het volgende:
Denk dat Chess de meeste bijdrage heeft gedaan voor haar bondje.
Ja dat moet ik haar nageven, voor zover ze er zelf keuze in gehad heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:16 schreef spapaars het volgende:
Denk dat Chess de meeste bijdrage/hoogste heeft gedaan voor haar bondje.
Omgekocht door Salar voor een paar gluten.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Slangen al uit het spel Zweef hield de bal te lang vast
Hoe ze ook met d'r tietjes vooruit naar die poort trippeldequote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Gezellig..Thomas mag weer komen voor Chest... vers houden voordat zijn Ton op is:
stiekem is Tho verliefd geworden op Merriequote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Ja, die promo's kennen we. Morgen is het gewoon allemaal koek en eikels.
Thomas heeft niks te vrezen, Salar slaat toch verkeerdquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
stiekem is Tho verliefd geworden op Merrie
Die ene vriendin die al heel lang niet wilde komen denk ik. Heeft zeker wat vragen over de verkoop van het huis en de inboedel verdelingquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:40 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Die ene vriendin die al heel lang niet wilde komen denk ik. Heeft zeker wat vragen over de verkoop van het huis en de inboedel verdeling
Sayf komt uit Irakquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Saïf betekend ook in het Persisch Saboteur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |