ŋQué pasķ?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet nooit meer naar Spanje. Alles gaat kut hier en het is nog allemaal mijn schuld ook. Kut kut kut
Kunnen we helpen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet nooit meer naar Spanje. Alles gaat kut hier en het is nog allemaal mijn schuld ook. Kut kut kut
Wij zijn net weer over naar onbetaald streamen vanwege <alles>quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
In het kader van niet voor de troepen uitlopen: ik heb sinds een paar dagen mijn eerste betaalde streamingsdienst in huis.
Omdat ik SkyShowtime gratis bij mijn nieuwe telefoon abbo kon krijgen. Beter dan sport- of kinderzenders.
Nog niet gezien, maar ben wel benieuwd eigenlijk. En te gierig om er voor te betalen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:58 schreef sigme het volgende:
Zo, eerste aflevering van Clarcson's Farm gekeken.
Ik loop niet graag voor de troepen uit.
Wat is onbetaald streamen in jullie geval?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij zijn net weer over naar onbetaald streamen vanwege <alles>
Het is zoooo leukquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:58 schreef sigme het volgende:
Zo, eerste aflevering van Clarcson's Farm gekeken.
Ik loop niet graag voor de troepen uit.
Fles wattisserquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er aan de hand joh!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik loop te klooien als een eerstejaars dbiel ALles gaat misquote:
Serveren ze om 17u dan nergens lunch?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:13 schreef flipsen het volgende:
Ik lees net in een andere SC dat Fles graag om 18:00 wil avondeten. In Spanje
Hm, Zuid-Amerika wordt dan ook wel een probleem Fles... Hier gaan de keukens echt niet voor 20:00 open. Behalve de toeristenfuiken dan natuurlijk.
Ik hou me er niet mee bezig; een VPN en een ouderwetse piratenbaai.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is onbetaald streamen in jullie geval?
Adem in, adem uit. Er gaan vast ook dingen goed en zolang er geen dooien vallen is alles te fixenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik loop te klooien als een eerstejaars dbiel ALles gaat mis
Ik snap het. Ik doe al 25 jaar weinig anders (nieuwsgroepen in mijn geval). Steeds als ik even een Amerikaans abonnement heb, merk ik weer hoe ellendig dat toch is. En ook hoe verwend ik ben dat ik zo kritisch kan zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hou me er niet mee bezig; een VPN en een ouderwetse piratenbaai.
Suerte dan maar...quote:
Ik loop te klooien als een beginneling. Ik ken mezelf niet eens.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar wat ik niet snap @:dr_flash ji bent altijd zo van het voorbereiden, had je dit niet voorzien?
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik loop te klooien als een beginneling. Ik ken mezelf niet eens.
Kan ook die Spanjolen niks verwijten. Die rollen zo. Ik faal gewoon.
Even een nacht goed slapen, morgenochtend lekker uitgebreid ontbijten aan een boulevard (als die er is) en go with the flowquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik loop te klooien als een beginneling. Ik ken mezelf niet eens.
Kan ook die Spanjolen niks verwijten. Die rollen zo. Ik faal gewoon.
Bij bijvoorbeeld 100 montaditos kan je de hele dag door wel eten. Die keten zit overal, is betaalbaar en ze hebben bier! Voor als je nog eens op zoek bent.quote:
En morgen kan het alleen maar beter gaanquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hunt maar een eind heen. Het is donker, ik ga slapen
Die is volgens mij niet zo makkelijk te ontbozen. En nu is hij nog hangry ook, de ziel.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik hoop bij Fles ook op een klein glimlachje
Oh wat schattig! Waar ben je?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:01 schreef gcjoel het volgende:
Ik zag net puffins! (Papegaaiduikers)
Zo schattig
[ link | afbeelding ]
Muckle Flugga Lighthouse? Zit je op de Norr"ona?quote:
Nee dunnet head. Noordelijkste punt van het vaste land van schotland.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Muckle Flugga Lighthouse? Zit je op de Norr"ona?
oh daar ben ik vorig jaar nog uit mijvel gewaaidquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dunnet head. Noordelijkste punt van het vaste land van schotland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |