¿Qué pasó?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet nooit meer naar Spanje. Alles gaat kut hier en het is nog allemaal mijn schuld ook. Kut kut kut
Kunnen we helpen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet nooit meer naar Spanje. Alles gaat kut hier en het is nog allemaal mijn schuld ook. Kut kut kut
Wij zijn net weer over naar onbetaald streamen vanwege <alles>quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
In het kader van niet voor de troepen uitlopen: ik heb sinds een paar dagen mijn eerste betaalde streamingsdienst in huis.
Omdat ik SkyShowtime gratis bij mijn nieuwe telefoon abbo kon krijgen. Beter dan sport- of kinderzenders.
Nog niet gezien, maar ben wel benieuwd eigenlijk. En te gierig om er voor te betalen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:58 schreef sigme het volgende:
Zo, eerste aflevering van Clarcson's Farm gekeken.
Ik loop niet graag voor de troepen uit.
Wat is onbetaald streamen in jullie geval?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij zijn net weer over naar onbetaald streamen vanwege <alles>
Het is zoooo leukquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:58 schreef sigme het volgende:
Zo, eerste aflevering van Clarcson's Farm gekeken.
Ik loop niet graag voor de troepen uit.
Fles wattisserquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er aan de hand joh!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik loop te klooien als een eerstejaars dbiel ALles gaat misquote:
Serveren ze om 17u dan nergens lunch?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:13 schreef flipsen het volgende:
Ik lees net in een andere SC dat Fles graag om 18:00 wil avondeten. In Spanje
Hm, Zuid-Amerika wordt dan ook wel een probleem Fles... Hier gaan de keukens echt niet voor 20:00 open. Behalve de toeristenfuiken dan natuurlijk.
Ik hou me er niet mee bezig; een VPN en een ouderwetse piratenbaai.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is onbetaald streamen in jullie geval?
Adem in, adem uit. Er gaan vast ook dingen goed en zolang er geen dooien vallen is alles te fixenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik loop te klooien als een eerstejaars dbiel ALles gaat mis
Ik snap het. Ik doe al 25 jaar weinig anders (nieuwsgroepen in mijn geval). Steeds als ik even een Amerikaans abonnement heb, merk ik weer hoe ellendig dat toch is. En ook hoe verwend ik ben dat ik zo kritisch kan zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hou me er niet mee bezig; een VPN en een ouderwetse piratenbaai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |