Wow wat een ezels bromvlieg brugquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:10 schreef sigme het volgende:
@:blues & g!
dotteren →r → bromvliegzwaan → De bromvliegzwaan → D → dotterde → gedotterd
Nooit van gehoord. Maar ik begrijp dat dat de tegenhanger van 't fokschaap is?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:10 schreef sigme het volgende:
@:blues & g!
dotteren →r → bromvliegzwaan → De bromvliegzwaan → D → dotterde → gedotterd
het fokschaap/kofschip/ the xtcshop → teveel keuzequote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Maar ik begrijp dat dat de tegenhanger van 't fokschaap is?
Ergens moet de conclusie ( "d" ) er nog in verwerkt worden, vind ik.quote:
Die moet je me toch even uitleggenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:19 schreef sigme het volgende:
het fokschaap/kofschip/ the xtcshop → teveel keuze
Jinxen → x → xtcshop → The xtcshop → t → jinxte → gejinxtquote:
Ja maar, er missen dan toch letters in the xtcshop? De f en de k?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Jinxen → x → xtcshop → The xtcshop → t → jinxte → gejinxt
xtc-Koffeeshop dan toch zeker. En "the" hoeft er ook niet voor... De x mist overigens wel in ?t kofschip, dat dan weer welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo krijg ik nooit tijd om die website eens af te maken en op te schonen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja maar, er missen dan toch letters in the xtcshop? De f en de k?
quote:
quote:
De bromvliegzwaan. Ik rust mijn kaas.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
xtc-Koffeeshop dan toch zeker. En "the" hoeft er ook niet voor... De x mist overigens wel in ?t kofschip, dat dan weer wel
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:29 schreef flipsen het volgende:
De koers van de EUR tov de US$ was vrijdag 3 cent lager dan vorige week maandag. "Ach, wat is nou 3 cent?". Nou... op een Patagonië cruise met 2 hutten kost me die 3 cent verschil toch bijna 400 euroMaar het goede nieuws is dus wel dat:
Goeie berichten van jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo krijg ik nooit tijd om die website eens af te maken en op te schonen![]()
Heb je inmiddels een assistent eigenlijk?En van jullie helemaal! Al weer thuis ook, huppelend de trap?quote:
#glapje
Van opluchting misschien dat het achter de rug is…
Jup, die is intussen hard aan het werk met het maken van alle reserveringenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goeie berichten van jou!
Heb je inmiddels een assistent eigenlijk?
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:29 schreef flipsen het volgende:
De koers van de EUR tov de US$ was vrijdag 3 cent lager dan vorige week maandag. "Ach, wat is nou 3 cent?". Nou... op een Patagonië cruise met 2 hutten kost me die 3 cent verschil toch bijna 400 euroMaar het goede nieuws is dus wel dat:
Offertes zijn toch altijd onder voorbehoud van koerswijzigingen? Klinkt als duur geintje dus die laatste ¤400 zouden ze dan ook niet wakker van liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo krijg ik nooit tijd om die website eens af te maken en op te schonen
Kranplätze müssen verdichtet sein
Uiteraard reken ik altijd met een bepaalde euro/dollarkoers, waarbij ik mezelf niet in de vingers snijd bij kleine koerswijzigingen. Mocht de koers van de Euro opeens écht onderuit gaan, dan kan ik me inderdaad herroepen op de algemene voorwaarden. Maar dat is in de afgelopen 20 jaar slechts 1x gebeurdquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Offertes zijn toch altijd onder voorbehoud van koerswijzigingen? Klinkt als duur geintje dus die laatste ¤400 zouden ze dan ook niet wakker van liggen.
Eerste dagen heel veel rust, zo min mogelijk traplopenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goeie berichten van jou!
Heb je inmiddels een assistent eigenlijk?
[..]
En van jullie helemaal! Al weer thuis ook, huppelend de trap?
#glapje
Van opluchting misschien dat het achter de rug is…
G(ij) zult niet bukken!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Eerste dagen heel veel rust, zo min mogelijk traplopenNiet bukken, tillen, autorijden. Stentjes mogen niet verschuiven door druk.
Oeps, hij wilde wat dingen in de afwasmachine zetten... bukkendBijna gebukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |