Volgens de weer app is het hier nu aan het regenen. Als ik naar buiten kijk, zie ik blauwe lucht en zon.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar als het onbierlijk weer is kan ik niet op het balkon.
Ja dat is een woord. Per nu.
Bosjequote:
Oh kut, gauw alle bierblikken onder het bed trappenquote:
Mam, NIET die kast openenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kut, gauw alle bierblikken onder het bed trappen
Jaaaa![]()
Neequote:
Oei. Ben je opgelicht?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het illegaal kopen van land en false information bij het openen van een company
Oh als jullie hier wat over willen weten trouwens, hit me upquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen niet zo makkelijk een visum krijgt om in Australië te gaan wonen, tenzij je daar al werk hebt.
Zo groot dat zelfs Obelix hem bijna niet kan tillenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Er leeft hier ook iemand onder een steen hoor.
Echt veel mensen zijn hier bezig met early retirement voor elkaar krijgen, zodat ze vanaf dan lush life kunnen leven op een goedkoop Zuidoost-Aziatisch eilandquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ausie is vier keer duurder dan Thailand. Zou niet rentenieren daar
en hoe zit dat met al die eilanden die bij Oceanie horen. Zijn die ook betaalbaar??quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt veel mensen zijn hier bezig met early retirement voor elkaar krijgen, zodat ze vanaf dan lush life kunnen leven op een goedkoop Zuidoost-Aziatisch eiland
Hah NOPEquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en hoe zit dat met al die eilanden die bij Oceanie horen. Zijn die ook betaalbaar??![]()
Nijn!quote:
Hard gelachen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en hoe zit dat met al die eilanden die bij Oceanie horen. Zijn die ook betaalbaar??![]()
Weet ik veel.quote:
Tuvalu bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik ken ze alleen van naam.
Ja ik heb wel gelezen dat sommigen worden bedreigd met opslokking door de oceaan oid...
Dat is een dingetje, ja. Plus, alles moet geimporteerd worden, zelfs drinkwater in sommige gevallen. Dat maakt alles extreem duurquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik ken ze alleen van naam.
Ja ik heb wel gelezen dat sommigen worden bedreigd met opslokking door de oceaan oid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |