Crimineel tuig dat je er bentquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klinkt gewoon raar, dan zit je op 1 jaar en 3,6 maand
Ja snap ik, zo'n keurige brave dame als jij met een strafbladquote:
Gewoon lekker dragen waar jij je goed in voelt toch.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Onzekerheid of mijn kleren die ik nu aan heb geschikt zijn voor straks....![]()
![]()
Er is volgens mij geen dresscode,dus hoef ik me eigenlijk nergens zorgen over te maken... Het is maar een concert....![]()
![]()
nu zal ik elke keer bang zijn bij immigration het vliegveldquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap ik, zo'n keurige brave dame als jij met een strafblad
Ja doe ik toch en het zijn zitplaatsen, dus niet iedereen ziet me.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon lekker dragen waar jij je goed in voelt toch.
Wordt dat ook internationaal geregistreerd of alleen daar in Thailand?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu zal ik elke keer bang zijn bij immigration het vliegveld
kom je Australië (en momenteel USA) ook niet meer in.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu zal ik elke keer bang zijn bij immigration het vliegveld
denk alleen thailandquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt dat ook internationaal geregistreerd of alleen daar in Thailand?
Denk niet dat er ook maar iemand bezig zal zijn met jij aan hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja doe ik toch en het zijn zitplaatsen, dus niet iedereen ziet me.
Ik verwacht ook wel wat metalshirts al zal het geen metalvoorstelling zijn, ook al zit hij in een metalband...
Dat is ook weer zo...quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat er ook maar iemand bezig zal zijn met jij aan hebt.
echt?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
kom je Australië (en momenteel USA) ook niet meer in.
Kun je die niet laten verdelgenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:14 schreef bitterbal het volgende:
mja dit alles door die pleuris kakkerlak
Nee maar het lucht misschien wel opquote:
Als ze horen dat je een huisjesmelker bent dan laten ze je denk ik niet binnen. Ga je straks al het vastgoed daar opkopen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:12 schreef bitterbal het volgende:
Dit zijn resultaten voor kun je met een strafblad naar australië?
Zoek in plaats daarvan naar kan je met een strafblad naar autralie?
AI-overzicht
Ja, u kunt met een strafblad naar Australië, maar dit is afhankelijk van de aard van uw veroordeling. U moet vooraf altijd een passend visum (zoals een regulier visum in plaats van een standaard eVisitor of ETA) aanvragen en uw strafblad eerlijk opgeven
Oh dat zal wel meevallen dan
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze horen dat je een huisjesmelker bent dan laten ze je denk ik niet binnen. Ga je straks al het vastgoed daar opkopen.
Daar zijn ze net even een klein beetje strenger. Kom je niet weg met 1x naar een taalcursus en iemand bij de muay thai gym omkopen.quote:
ja hoef er nu ook niet perse heen ofzoquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:26 schreef dud0r het volgende:
Australië is wel een stuk duurder dan Vietnam of Thailand volgens mij
en grotere spinnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:26 schreef dud0r het volgende:
Australië is wel een stuk duurder dan Vietnam of Thailand volgens mij
Ik dacht dat je alleen niet zo makkelijk een visum krijgt om in Australië te gaan wonen, tenzij je daar al werk hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:12 schreef bitterbal het volgende:
Dit zijn resultaten voor kun je met een strafblad naar australië?
Zoek in plaats daarvan naar kan je met een strafblad naar autralie?
AI-overzicht
Ja, u kunt met een strafblad naar Australië, maar dit is afhankelijk van de aard van uw veroordeling. U moet vooraf altijd een passend visum (zoals een regulier visum in plaats van een standaard eVisitor of ETA) aanvragen en uw strafblad eerlijk opgeven
Oh dat zal wel meevallen dan
Zelfs met werk is het niet zo eenvoudig.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen niet zo makkelijk een visum krijgt om in Australië te gaan wonen, tenzij je daar al werk hebt.
Nee, ook nog niet eens inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs met werk is het niet zo eenvoudig.
Daar voelt onze serpent zich dus wel thuisquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En alle dieren zijn daar dodelijk.
Ik vind (overwegen om te) verhuizen naar een andere stad/regio al veel te eng.....quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ergens in 2006 had ik daar eens vluchtig naar gekeken en met mijn werkveld zou ik sowieso niet in aanmerking komen voor een verblijfsvergunning.
Alles maakt je dood daar.quote:
die hebben chlamydiaquote:
Ik denk ook niet dat ik zou kunnen aarden in een andere cultuur en taal.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind (overwegen om te) verhuizen naar een andere stad/regio al veel te eng.....
Je hoeft er geen seks mee te hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alles maakt je dood daar.
In het water heb je haaien en van die Portugese kwallen ofzo en op land heb je 8 miljoen miljard spinnen en slangen
[..]
die hebben chlamydia
Ze hoeft er geen contact mee te hebben.... Zien is al leuk zat, toch??quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alles maakt je dood daar.
In het water heb je haaien en van die Portugese kwallen ofzo en op land heb je 8 miljoen miljard spinnen en slangen
[..]
die hebben chlamydia
Lolquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hoeft er geen seks mee te hebben.
Ze stralen het uit naar jequote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hoeft er geen seks mee te hebben.
Je balkon heeft houtrot?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. 9761 stapjes. Tijd voor balkon zolang het nog kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |