Zelfs met werk is het niet zo eenvoudig.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen niet zo makkelijk een visum krijgt om in Australië te gaan wonen, tenzij je daar al werk hebt.
Nee, ook nog niet eens inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs met werk is het niet zo eenvoudig.
Daar voelt onze serpent zich dus wel thuisquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En alle dieren zijn daar dodelijk.
Ik vind (overwegen om te) verhuizen naar een andere stad/regio al veel te eng.....quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ergens in 2006 had ik daar eens vluchtig naar gekeken en met mijn werkveld zou ik sowieso niet in aanmerking komen voor een verblijfsvergunning.
Alles maakt je dood daar.quote:
die hebben chlamydiaquote:
Ik denk ook niet dat ik zou kunnen aarden in een andere cultuur en taal.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind (overwegen om te) verhuizen naar een andere stad/regio al veel te eng.....
Je hoeft er geen seks mee te hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alles maakt je dood daar.
In het water heb je haaien en van die Portugese kwallen ofzo en op land heb je 8 miljoen miljard spinnen en slangen
[..]
die hebben chlamydia
Ze hoeft er geen contact mee te hebben.... Zien is al leuk zat, toch??quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alles maakt je dood daar.
In het water heb je haaien en van die Portugese kwallen ofzo en op land heb je 8 miljoen miljard spinnen en slangen
[..]
die hebben chlamydia
Lolquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hoeft er geen seks mee te hebben.
Ze stralen het uit naar jequote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hoeft er geen seks mee te hebben.
Je balkon heeft houtrot?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. 9761 stapjes. Tijd voor balkon zolang het nog kan
Nee maar als het onbierlijk weer is kan ik niet op het balkon.quote:
Volgens de weer app is het hier nu aan het regenen. Als ik naar buiten kijk, zie ik blauwe lucht en zon.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar als het onbierlijk weer is kan ik niet op het balkon.
Ja dat is een woord. Per nu.
Bosjequote:
Oh kut, gauw alle bierblikken onder het bed trappenquote:
Mam, NIET die kast openenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kut, gauw alle bierblikken onder het bed trappen
Jaaaa![]()
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |