Vriendin ik heb hier anderhalf jaar niet gepost ofzoquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Er leeft hier ook iemand onder een steen hoor.
Hmm ja mij niet gezienquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt veel mensen zijn hier bezig met early retirement voor elkaar krijgen, zodat ze vanaf dan lush life kunnen leven op een goedkoop Zuidoost-Aziatisch eiland
Vriendin van me woont met haar man in Australië. Die komen denk ik idd nooit meer terug.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet snel. Heb nu 65 landen bezocht en ik denk dat ik dat nu met Australië voor het eerst meemaak dat ik denk van "shit hey, hier zou het misschien wel eens beter kunnen zijn (voor mij) dan in Nederland"
Dit was echt 2 weken geleden.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vriendin ik heb hier anderhalf jaar niet gepost ofzo
Ik dacht dat ik wel een biljetje van Tuvalu had maar blijkbaar niet. Wel meerdere van Tonga en Vanuatu maar okee.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij Tuvalu specifiek ook wel gewoon het hele "hoe een van de kleinste, meest afgelegen en minst bezochten landen ter wereld ‘rijk’ werd door het internet." En dat de landingsbaan van Funafuti gebruikt wordt als dorpsplein en voor sportevenementen, omdat er toch maar drie vluchten per week aangekomen (dan gaat er een luide sirene af, zodat iedereen de baan kan verlaten). Dat Queen Elizabeth de monarch was (nu Charles natuurlijk, maar wie geeft er wat om Charles). Geen leger, geen politieke partijen, op vier na meest obese land ter wereld, grootste eiland op smalste stukken maar 20 meter breed, meest vrije visabeleid ter wereld, hoe Foppe de Haan in 2011 actief was als bondscoach van het voetbalelftal van het land, etc. Het eindeloze opmerkelijke feitjeseiland.
Als Tuvalu straks eindelijk de zee in zakt vervalt het beroemde .tv-domein overigens ook
Maar dan heb je altijd mij nogquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
De sfeer is hier in de KSC af en toe zo onnodig raar
Jaquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
Oh nou sorry hoor dat ik die aflevering van Keeping Up with the Bittergarnituur gemist hebquote:
quote:
Nieuw biljetje om naar te zoeken?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel een biljetje van Tuvalu had maar blijkbaar niet. Wel meerdere van Tonga en Vanuatu maar okee.
Ja, sorry daarvoorquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
Grappig, dat is een ander feitje wat ik in dat bericht wilde zetten, maar ik besloot hem over te slaan. Tuvalu heeft alleen muntjes, geen eigen biljettenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel een biljetje van Tuvalu had maar blijkbaar niet. Wel meerdere van Tonga en Vanuatu maar okee.
Nou dat verklaart dan het één en anderquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Grappig, dat is een ander feitje wat ik in dat bericht wilde zetten, maar ik besloot hem over te slaan. Tuvalu heeft alleen muntjes, geen eigen biljettenZe gebruiken naast hun eigen geld ook de Australische dollar
Niet jij, silly goosequote:
Dan zit er maar 1 ding opquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat verklaart dan het één en ander
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh nou sorry hoor dat ik die aflevering van Keeping Up with the Bittergarnituur gemist heb
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op
Daarheen vliegen en rondjes lopen totdat je een paar muntjes hebt gevonden
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de Travelsnack
Hoe? Wat? Waarom?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
Vanuatu. Goeie apotheek hebben ze daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |