Tuvalu my belovedquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik ken ze alleen van naam.
Ja ik heb wel gelezen dat sommigen worden bedreigd met opslokking door de oceaan oid...
Blijf je daar wonen?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh als jullie hier wat over willen weten trouwens, hit me up
Waarom eigenlijk? Wat is daar?quote:
Weet ik nog niet, misschien wil ik het wel proberen (wat dan in zou houden kijken of het lukt een baan te krijgen waar ze me willen sponsoren)quote:
Weet niet, ik heb altijd obsessies met rare landen die de meeste mensen niet eens kennenquote:
Well that's...an explanationquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb altijd obsessies met rare landen die de meeste mensen niet eens kennen
Dat hebben sommige mensen met eten.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb altijd obsessies met rare landen die de meeste mensen niet eens kennen
Mensen die problemen hebben met Tripas à la modas do Portoquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat hebben sommige mensen met eten.
Sinds gisteren kennen ze in Nederland Oezbekistan. Lang nadat jij daar al bent geweest...quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat iets van de Mac?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mensen die problemen hebben met Tripas à la modas do Porto
Ik ken Plov en Lagman met geitquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sinds gisteren kennen ze in Nederland Oezbekistan. Lang nadat jij daar al bent geweest...
Bij Tuvalu specifiek ook wel gewoon het hele "hoe een van de kleinste, meest afgelegen en minst bezochten landen ter wereld ‘rijk’ werd door het internet." En dat de landingsbaan van Funafuti gebruikt wordt als dorpsplein en voor sportevenementen, omdat er toch maar drie vluchten per week aangekomen (dan gaat er een luide sirene af, zodat iedereen de baan kan verlaten). Dat Queen Elizabeth de monarch was (nu Charles natuurlijk, maar wie geeft er wat om Charles). Geen leger, geen politieke partijen, op vier na meest obese land ter wereld, grootste eiland op smalste stukken maar 20 meter breed, meest vrije visabeleid ter wereld, hoe Foppe de Haan in 2011 actief was als bondscoach van het voetbalelftal van het land, etc. Het eindeloze opmerkelijke feitjeseiland.quote:
Oh shit wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sinds gisteren kennen ze in Nederland Oezbekistan. Lang nadat jij daar al bent geweest...
Zouden ze willenquote:
quote:Romig softijs met witte chocolade crisp saus, Daim crumble, crunchy nootjes en mini donut.
Maar ze hadden toch een stuk land aangeboden gekregen van ik dacht Australië? Dan kunnen ze vanaf daar verder tv-enquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij Tuvalu specifiek ook wel gewoon het hele "hoe een van de kleinste, meest afgelegen en minst bezochten landen ter wereld ‘rijk’ werd door het internet." En dat de landingsbaan van Funafuti gebruikt wordt als dorpsplein en voor sportevenementen, omdat er toch maar drie vluchten per week aangekomen (dan gaat er een luide sirene af, zodat iedereen de baan kan verlaten). Dat Queen Elizabeth de monarch was (nu Charles natuurlijk, maar wie geeft er wat om Charles). Geen leger, geen politieke partijen, op vier na meest obese land ter wereld, grootste eiland op smalste stukken maar 20 meter breed, meest vrije visabeleid ter wereld, hoe Foppe de Haan in 2011 actief was als bondscoach van het voetbalelftal van het land, etc. Het eindeloze opmerkelijke feitjeseiland.
Als Tuvalu straks eindelijk de zee in zakt vervalt het beroemde .tv-domein overigens ook
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen hoe daar te leven johquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij Tuvalu specifiek ook wel gewoon het hele "hoe een van de kleinste, meest afgelegen en minst bezochten landen ter wereld ‘rijk’ werd door het internet." En dat de landingsbaan van Funafuti gebruikt wordt als dorpsplein en voor sportevenementen, omdat er toch maar drie vluchten per week aangekomen (dan gaat er een luide sirene af, zodat iedereen de baan kan verlaten). Dat Queen Elizabeth de monarch was (nu Charles natuurlijk, maar wie geeft er wat om Charles). Geen leger, geen politieke partijen, op vier na meest obese land ter wereld, grootste eiland op smalste stukken maar 20 meter breed, meest vrije visabeleid ter wereld, hoe Foppe de Haan in 2011 actief was als bondscoach van het voetbalelftal van het land, etc. Het eindeloze opmerkelijke feitjeseiland.
Als Tuvalu straks eindelijk de zee in zakt vervalt het beroemde .tv-domein overigens ook
Voetjebalquote:
Geefquote:
Dit is een valide redenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
@:dud0r wat ik eigenlijk probeer te zeggen: nu de Nibbits weg zijn zie ik geen reden meer om terug te keren naar Nederland
Voetjebal. Nederland won in de allerlaatste seconde met 2-1 door een penaltyquote:
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen hoe daar te leven joh
Bezoeken zou ik geen nee tegen zeggen, maar wonen? Neuh....quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee inderdaadOok wel een van de redenen waarom ik het zou willen bezoeken, gewoon even kijken hoe het daar is
Ik heb dat ook niet snel. Heb nu 65 landen bezocht en ik denk dat ik dat nu met Australië voor het eerst meemaak dat ik denk van "shit hey, hier zou het misschien wel eens beter kunnen zijn (voor mij) dan in Nederland"quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bezoeken zou ik geen nee tegen zeggen, maar wonen? Neuh....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |