De zes van Mainz heet ook Sano. Die gaat wel mee. Geen idee of het broers zijn.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja als je SanoGOD kan thuislaten moet je op het middenveld wel wat aardige spelers hebben
Ik hoop dat je gelijk hebt maar vaak komen zw er pas beterder in later in een toernooiquote:Op maandag 8 juni 2026 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Nu is dit Oranje zo'n schizofreen team dat je zondag zult zien dat ineens alles goed valt, maar het is wel eens overtuigender geweest allemaal
Ze hebben ook allemaal een gele persoonlijkheidquote:Op maandag 8 juni 2026 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Allemaal van die domme dravertjes joh, laat gaan.
Altijd tegen Raybar, tijdens het inkijken vielen de doelpunten wel!quote:
Slappe hap.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:58 schreef vul_maar_in het volgende:
Geen beleving geen emotie. Je zou je kapot moeten schamen na 2 van die potten. Met je "we gaan Nederland trots maken".
Laffe herder.
quote:Op maandag 8 juni 2026 23:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar om de rest van de wereld onder ogen te komen.
Op wat ik vandaag heb gezien zeg ik doe maar. Dit wordt niks.quote:Op maandag 8 juni 2026 23:03 schreef TLC het volgende:
Met al die gemiste kansen denk ik dat Koeman memvis gewoon zondag in de basis zet ipv malen
Gaan er weer van die kutfilmpjes komen dat die Jappen het hele vak schoonmaken na afloopquote:
goed gemanierd/opgevoedquote:Op maandag 8 juni 2026 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan er weer van die kutfilmpjes komen dat die Jappen het hele vak schoonmaken na afloop
Walgelijk
Maar wel walvissen kapotsperenquote:Op maandag 8 juni 2026 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan er weer van die kutfilmpjes komen dat die Jappen het hele vak schoonmaken na afloop
Walgelijk
Calvanistisch kutland jaquote:Op maandag 8 juni 2026 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk
Hadden ze maar geen walvis moeten worden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |