SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Half Afrika en Oceanië kijkt met jaloezie naar deze poule.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iedereen is voor Nederland serieuze tegenstand.
1990.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:53 schreef Coco het volgende:
Wat is jullie favoriete slechtste WK voetbal van Nederland ooit? (met deelname)
Die back van Ajax is ook geselecteerd. Die kan er ook weinig van.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet daar staat die spits van Feyenoord in de basis. (lol)
Stukje Friesland allen.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Jaren in kunstmatige coma gelegen?
In Friesland was er nog geen tv.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Jaren in kunstmatige coma gelegen?
Die staat volgers de watsertjers zelfs in de basis ipv die van Feyenoord als cv.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die back van Ajax is ook geselecteerd. Die kan er ook weinig van.
2010 was ook verschrikkelijk.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
1990.
Voor de rest was het altijd wel redelijk, toch?
Geen WK maar ik houd hunterlaar nog steeds verantwoordelijk voor het mislopen van de titel op EK 2012.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
1990.
Tomayashu godquote:Op maandag 8 juni 2026 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die staat volgers de watsertjers zelfs in de basis ipv die van Feyenoord als cv.
Klinkt als gelijkheid ten topquote:Op maandag 8 juni 2026 22:55 schreef Felagund het volgende:
Ik ga niet naar rechts, als de trainer zegt dat ik naar rechts moet ga ik naar rechts want hij is de baas!
Ik word friet! Nee patat!quote:Op maandag 8 juni 2026 22:55 schreef Jaytje07 het volgende:
Van Dijk...zak aardappelen heeft meer te vertellen
2006 was ook niet zo heel geweldig wat ik mij kan herinnerenquote:Op maandag 8 juni 2026 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
1990.
2010 was van begin tot einde met VI en het hele sfeertje erbij puur genot. Nou ja, net voor het einde.quote:
Ja Watadinges kan ook helemaal niets met een balquote:Op maandag 8 juni 2026 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die staat volgers de watsertjers zelfs in de basis ipv die van Feyenoord als cv.
74 Fquote:Op maandag 8 juni 2026 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
1990.
Slaat zn vrouw weer in elkaar straks.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Van Dijk lult over het weer ipv te vloeken dat het kut met peren was.
Als ze 'm toen deze medicatie hadden gegeven was ie een stuk makker geweestquote:Op maandag 8 juni 2026 22:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geen WK maar ik houd hunterlaar nog steeds verantwoordelijk voor het mislopen van de titel op EK 2012.
Wat is daar mis mee?quote:
En daar moeten we dan bang voor zijn want ze zijn zo leuk een team ofzo.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja Watadinges kan ook helemaal niets met een bal
quote:Op maandag 8 juni 2026 22:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
NWS / Ruzie loopt volledig uit de hand in Burgum Fryslân (video)
Kubo jongeeee. Kubogodquote:Op maandag 8 juni 2026 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En daar moeten we dan bang voor zijn want ze zijn zo leuk een team ofzo.
Nederland gaat het lastig zat hebben met Japan. Wat een tranentrekkend elftal is dit.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kon er echt vrij weinig van. De andere helft speelt in Duitsland en een zwarte keeper.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nouja als je SanoGOD kan thuislaten moet je op het middenveld wel wat aardige spelers hebbenquote:Op maandag 8 juni 2026 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En daar moeten we dan bang voor zijn want ze zijn zo leuk een team ofzo.
Da's een goede tweede ja, qua slechtste WK voor Nederland.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:56 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
2006 was ook niet zo heel geweldig wat ik mij kan herinneren
Nooit op kantoor gewerkt binnen drie weken overspannen.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze 'm toen deze medicatie hadden gegeven was ie een stuk makker geweest
Allemaal van die domme dravertjes joh, laat gaan.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja als je SanoGOD kan thuislaten moet je op het middenveld wel wat aardige spelers hebben
Die poulefase was anders nog dik prima, maar toen kwam die veldslagquote:Op maandag 8 juni 2026 23:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's een goede tweede ja, qua slechtste WK voor Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |