SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook maar een trainer zonder uitstraling begint met een minnetje. Wil je ook niet hebben.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat een trainer moet presteren.
Met Jaap Stam kwam er tenminste iemand binnenquote:Op maandag 8 juni 2026 17:12 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat ook maar een trainer zonder uitstraling begint met een minnetje. Wil je ook niet hebben.
Kijk naar Benitez bij Madrid.
Sommige Oostenrijkers hebben een behoorlijke uitstraling en een wat hardere stem.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Jaap Stam kwam er tenminste iemand binnen
Maar je hebt gelijk hoor, uitstraling is heel belangrijk bij een trainer. Als je met een onzeker zacht stemmetje wat gaat uitleggen over active pressing dan ben je iedereen snel kwijt.
Of als je een huddle doet met de boys.
Trauner heeft juist een heel zacht stemmetje.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Sommige Oostenrijkers hebben een behoorlijke uitstraling en een wat hardere stem.
Dat zo’n magere Belgische dertiger binnenkomt bij Feyenoord, en na drie samenvattingen terugkijken dé Robin van Persie bij het grofvuil zet ondanks het behalen van Champions League voetbal, en nog toegejuicht wordt ook.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook, maar deze Belg komt binnen en ontslaat binnen een weekje Van Persie.
Amai, dan heb je kloten en durf je wel gewoon met je pieleke op tafel te slaan.
ESPN zette opmerkelijke uitspraken op een rijtje en dat waren lang niet alle.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zo’n magere Belgische dertiger binnenkomt bij Feyenoord, en na drie samenvattingen terugkijken dé Robin van Persie bij het grofvuil zet ondanks het behalen van Champions League voetbal, en nog toegejuicht wordt ook.
Dan is ons cluppie klaarblijkelijk toch niet meer zo conservatief als voorheen! Of heeft vPersie zich echt als een teringmongool gepresenteerd afgelopen halfjaar.
Die heb ik ook gezien. Ongekend en het waren er slechts 10quote:Op maandag 8 juni 2026 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
ESPN zette opmerkelijke uitspraken op een rijtje en dat waren lang niet alle.
Blijft vooral bizar dat hij dit seizoen mocht blijven zitten
De meest nutteloze mening der nutteloze meningen is uit!quote:Op maandag 8 juni 2026 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
ESPN zette opmerkelijke uitspraken op een rijtje en dat waren lang niet alle.
Blijft vooral bizar dat hij dit seizoen mocht blijven zitten
Nu jij nog opsodemieteren en Klaas terug en Fok! is financieel gered van de ondergang.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:01 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het écht gezellig dat Gurney er weer is
quote:
quote:
Wat dubbelzinnig weer.quote:
Als je 100 euro doneert zal ik Klaas unbannen.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:27 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nu jij nog opsodemieteren en Klaas terug en Fok! is financieel gered van de ondergang.
Ze werd vast niet nat door de capuchon.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat dubbelzinnig weer.
Ik bedoel nadat hun verhaal deelden, was ik bloedserieus
En daar zaten nog een paar goede uitspraken tussen. Maar zeker door Krabby en Gouka liet hij zich iedere keer zo opfokkenquote:Op maandag 8 juni 2026 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien. Ongekend en het waren er slechts 10. Hardop gelachen.
Crowdfundingquote:Op maandag 8 juni 2026 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je 100 euro doneert zal ik Klaas unbannen.
Mooie gozer.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu kan iedereen even genieten:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 8 juni 2026 20:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.soccernews.nl(...)-wil-verder-bij-nec/
@:Caland
Hangt van de Duitse prestaties op het WK af hoe serieus dat wordt. Denk eerder dat Franken of Geeraerts binnengefietst worden. Of nee, Hein Vanhazebrouck hahahahaquote:Op maandag 8 juni 2026 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Al drie keer de naam Alfred Schreuder voorbij zien komen.
quote:Ondertussen volgen de gesprekken en de analyses met betrokkenen. Volgens ingewijden wordt intern ook het ‘Insights Discovery-model’ gehanteerd. Dat moet inzicht geven in gedragsvoorkeuren. Een kleur – rood, geel, groen of blauw – vertelt hoe je communiceert, beslissingen neemt en reageert onder stress. Het kan de dynamiek van het samenwerken in teamverband in kaart brengen.
Deze werkwijze is nu juist het paradepaardje van Van Persie. Hij vertelde er gedurende de afgelopen anderhalf jaar met regelmaat en vol enthousiasme over. „Hoe wij hier samenwerken, dat maakt mij echt trots”, zei hij dan.
Maar de perceptie van de trainer is lang niet altijd de perceptie van zijn omgeving. De aanvaring met Quinten Timber in de rust van de thuiswedstrijd tegen Sparta is volgens Van Persie bijvoorbeeld een ‘stevige woordenwisseling’, waarbij hij vooral geïrriteerd raakt omdat Timber hem durft te onderbreken. Zelfs de voorvechters van de trainer, die lijfelijk bij het incident aanwezig waren, omschrijven de scène echter als ‘heel ordinair’.
Ach, Robinquote:Op 15 maart redt Ayase Ueda zijn trainer in de Kuip tegen Excelsior. Het is een week na de 3-3 tegen NAC in Breda, waar Van Persie op de persconferentie om zich heen mept en mild oordeelt over de zoveelste mislukte middag.
Midweeks wordt er in een oefenwedstrijd verloren van FC Twente (1-3) en in de derby tegen Excelsior staan Feyenoord en Van Persie halverwege met 1-0 achter door een treffer van Zagré. In de kleedkamer is Van Persie woedend. „Noem het maar buiten zinnen”, omschrijft een speler zijn trainer die middag off the record.
dan nog liever een huddlequote:Op maandag 8 juni 2026 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Ach, Robin
Communiceer jij op een rode of groene manier? @:maxi-mus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |