abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220986782
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens. Zij voelt zich zo verheven boven anderen. Maar het een typisch geval van ‘stront wie heeft je gescheten.’
Het duivelse lachje erbij maakt het plaatje van een rotkarakter compleet.
Ik hoop voor haar omgeving dat ze niet echt zo is en dat wat ze op instagram laat zien een toneelstuk is.
pi_220986791
Ow AM moest vandaag nog even benoemen dat de reis heel welkom is, want de komende weken zijn de drukste van het jaar. Zegt mevrouw die elk weekend weg moet en volgens mij snel hierna naar Ijsland gaat, voor haarzelf.
pi_220986851

[ Bericht 100% gewijzigd door Cattolica op 09-06-2026 07:27:33 ]
pi_220986862
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:57 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik hoop voor haar omgeving dat ze niet echt zo is en dat wat ze op instagram laat zien een toneelstuk is.
Zou haar omgeving haar niet volgen op insta? En juist haar omgeving heeft tijdens de verhuizing goed kunnen zien hoe ze is.
pi_220986889
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:27 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zij heeft echt een moeilijk karakter. Kritiek duldt ze niet, alles weet ze beter. Maakt er ondertussen een zooitje van. Hopelijk overkomt haar niet iets naars, want het is gewoon link wat ze doet.
Zij is protector he? Ze heeft geleerd en geeft cursussen hoe er mee om te gaan!
Wanhopig op zoek naar een man, die ze daarna allemaal narcist noemt
pi_220986916
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:35 schreef Lodelie het volgende:
Dat ze voor zo'n korte tijd naar Kos vliegen vind ik onbegrijpelijk.

En dan zitten ze in een megaluxe welnessresort en dan gaan ze dus ook nog eens losse excursies doen omdat ze perse wilt paardrijden?

Echt bizar en compleet van God los die vrouw, totaal wereldvreemd. Ze heeft geen enkel idee wat ze moet doen als het niet gesponsord is of als ze er geen reclame voor hoeft te maken.
Zou ik nu nooit doen in het buitenland, zou willen weten hoe die paarden daar leven.
pi_220986963
Dus Annemarie gaat op Kos precies doen wat ze in Nederland ook altijd doet? Paardrijden en welnessen.
pi_220986964
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zou haar omgeving haar niet volgen op insta? En juist haar omgeving heeft tijdens de verhuizing goed kunnen zien hoe ze is.
Vraag me af hoe groot haar ‘omgeving’ is.
pi_220987013
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:21 schreef Earring het volgende:

[..]
Zij is protector he? Ze heeft geleerd en geeft cursussen hoe er mee om te gaan!
Wanhopig op zoek naar een man, die ze daarna allemaal narcist noemt
Ohh protector ik verstond elke keer projector😉
I can't help it, if I'm lucky
  maandag 8 juni 2026 @ 18:14:56 #35
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220987091
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:54 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het is ook projector, term uit de human designkul
pi_220987113
Debbie deelt nog even een verkleedfilmpje 😂😂
pi_220987144
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie deelt nog even een verkleedfilmpje 😂😂
En, gaat iemand er heen om live verslag te doen? 😁
pi_220987168
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:14 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Het is ook projector, term uit de human designkul
Ah, toch wel 😅

Sla de cursus toch maar ff over 😉
pi_220987186
Debbie had net zo goed zelf de schaar erin kunnen zetten, was ongeveer hetzelfde resultaat geweest denk ik
pi_220987206
quote:

[..]
Ze is een beamer
Twiddel
pi_220987234
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Vraag me af hoe groot haar ‘omgeving’ is.
Gezien de plannen voor de bruiloft is het groter dan we zien.
pi_220987284
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En, gaat iemand er heen om live verslag te doen? 😁
Ze hebben er zelfs een ontprikkelkamer! Zou ze haar pranamat meenemen?
pi_220987339
Sanneke die het ouderschap niet zwaar kan noemen met een kind zoals M.
Ook Sanneke, die de hele dag op de bank ligt, kind rond laat kruipen om zichzelf te vermaken en waarbij zij in een telefoon klaagt dat D. minder moet gaan werken want het duurt nog zolang tot haar volgende vakantie en het is zo zwaar hele dagen met M.

En dan heb ik het nog niet eens over het onvermogen om zich te bedenken dat er mensen zijn die; na de geboorte een pnd hebben, gaan scheiden, alleenstaand ouder zijn, een volledige baan naast het ouderschap hebben, zelf hun huishouden runnen ipv alles richting partner op te schuiven, een gehandicapt kind hebben, of wat dan ook. Zulke uitspraken doen is geen teken van autisme maar van asocialiteit.

overigens, is ze vergeten dat zij zelf niet eens wist hoe ze woonden op een vakantiepark en daardoor geen huurdersbescherming hadden. Ik kan me gezien haar inlees woede dus echt niet voorstellen dat Sanneke dat niet wist.
pi_220987425
https://www.ed.nl/binnenl(...)nderarbeid~aeafc015/

Hopelijk einde aan dat Bellinga's met hun kids en Sanneke die Mijan elke ochtend misbruikt om volgers te krijgen/content te maken. Weg met die kids uit insta en youtube vlogs.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220987465
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:44 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik denk dat ze ze op een gegevenmoment wel wilde , ( ik ken niemand die er 8 heeft en geen kinderen wilde)
Maar ze heeft natuurlijk door dat het veel aandacht oplevert als ze zegt dat ze geen kinderen wilde
En ik denk dat ze ze nu inmiddels niet meer wil...
pi_220987473
Die williene is ook maar heel beperkt belastbaar heb ik de indruk. Ze heeft volgende week een hele drukke week, met maar liefst 2 afspraken in de avond. Daarom gaat ze offline. Prima verder hoor, maar jemig.
pi_220987486
quote:

[..]
Ja dat kan ook hoor, ik luister maar even. Kan het niet aan hahaha
pi_220987492
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:38 schreef Stillemeelezer het volgende:
Sanneke die het ouderschap niet zwaar kan noemen met een kind zoals M.
Ook Sanneke, die de hele dag op de bank ligt, kind rond laat kruipen om zichzelf te vermaken en waarbij zij in een telefoon klaagt dat D. minder moet gaan werken want het duurt nog zolang tot haar volgende vakantie en het is zo zwaar hele dagen met M.

En dan heb ik het nog niet eens over het onvermogen om zich te bedenken dat er mensen zijn die; na de geboorte een pnd hebben, gaan scheiden, alleenstaand ouder zijn, een volledige baan naast het ouderschap hebben, zelf hun huishouden runnen ipv alles richting partner op te schuiven, een gehandicapt kind hebben, of wat dan ook. Zulke uitspraken doen is geen teken van autisme maar van asocialiteit.

overigens, is ze vergeten dat zij zelf niet eens wist hoe ze woonden op een vakantiepark en daardoor geen huurdersbescherming hadden. Ik kan me gezien haar inlees woede dus echt niet voorstellen dat Sanneke dat niet wist.
Ik had ook een makkelijk kind maar vond het alsnog keizwaar. De hele omschakeling van moeder worden.
Hele dagen alleen duurden lang en kon soms echt de klok wel vooruit kijken. Daar zal ik iemand niet op veroordelen.

De oplossing ligt alleen niet in de hoek waar Sanneke hem zoekt.

Niet minder doen, maar juist meer.
pi_220987500
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:55 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja dat kan ook hoor, ik luister maar even. Kan het niet aan hahaha
Haha nee het is niet te doen he pfff
Ah ja projector protector, het zal wel 😉
pi_220987512
En de familiekoning (hoe heet ze eigenlijk) heeft weer een gezellig diepe inkijk vandaag 😄
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')