Liever die Sam dan een andere.quote:
Een tweede, derde en vierde ontbijtje nuttigen natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liever die Sam dan een andere.
Weet niet zo goed wat jouw Sam gaat doen tegen bv een overstroming
Mee eens. In rampsituaties kan het telefoonverkeer zomaar uitvallen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede zaak wel.
De andere opties zijn echt veel minder en veel onveiliger .......
Nou ja, gezien de huidige manier van 'oorlog voeren' is het slopen van communicatienetwerken normaal geworden. Dus dat NL alert komt helemaal niet door.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mee eens. In rampsituaties kan het telefoonverkeer zomaar uitvallen.
Ja, das de Sam die ik postte, niet degene van Stig.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een tweede, derde en vierde ontbijtje nuttigen natuurlijk!
Nou ja, als je kijkt naar de oorlog in de Oekraïne moet ook de mensenmassa er wel aan. De Russen bombarderen wat ze maar willen. Alleen een kernwapen durven ze (nog) niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
Digitale oorlogsvoering heeft denk ik in het grotere plaatje enkel een van de drie pijlers vervangen.
In de koude oorlog was de tactiek: Schakel de economie uit, het bestuur uit en een grote mensen massa uit.
Digitale oorlogsvoering heeft de mensen massa vervangen met de massa aan digitale infrastructuur want dan schakel je ook een groot deel van de mensen in het land uit wegens gebrek aan communicatie, leiding en zulks.
En dan gek vinden dat ie single is.quote:
Ik vind het vooral gek hoeveel ruimte een debieltje als dat krijgt ............quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan gek vinden dat ie single is.
Och, er zijn er meer die veel ruimte krijgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral gek hoeveel ruimte een debieltje als dat krijgt ............
Dat hij single is is eerder logisch.
Dat snap ik dan ook nietquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, er zijn er meer die veel ruimte krijgen.
Dat ben ik met je eensquote:
Veel meer ruimte zelfsquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, er zijn er meer die veel ruimte krijgen.
NWS / WK-versiering botst met bomenbelang, PvdD vreest verstikkingquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:19 schreef Domnivoor het volgende:
In het verleden was hier de hele straat oranje tijdens een WK![]()
Nu zie je helemaal niks.
Ik ben niet de enige die het aan me voorbij laat gaan.
quote:
Deze was te makkelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
Jij voelt je aangesproken? Niet zo gek doen hoor.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze was te makkelijk
Ik open bijna nooit topics.
Sta niet zo graag in de belangstellingquote:
Vandaar die klep en dat witte pakquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sta niet zo graag in de belangstelling
Preciesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |