De Meteorologische herfst of de Astronomische herfst?quote:Op maandag 8 juni 2026 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het herfst, die data liggen vrij goed vast wel
Deze man snapt hetquote:Op maandag 8 juni 2026 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Meteorologische herfst of de Astronomische herfst?
Ik heb ook zo'n ding. Ideaalquote:Op maandag 8 juni 2026 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die hadden we al, maar we hebben hier in de omgeving al van alles afgefietst, dus kunnen we nu een stuk verder.
Moet je eens intikken in Googlequote:Op maandag 8 juni 2026 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet helemaal neequote:
De enige die telt, niet die mumbojumbo die je bedoeldtdtdtdtquote:Op maandag 8 juni 2026 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
Jawohlquote:
Hoef ik lekker niet, ik heb een alwetende parkiet die mij net vertelde dat de meteorologische herfst altijd op 1 september begint. De Astronomische herfst begint als de zon exact boven de evenaar staat. Dat is zo'n 3 weken later.quote:
Neinquote:
Nein nein nein..quote:
Gedaan, hij is leuk.quote:
Het ging mij om de special effects wijsneus.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoef ik lekker niet, ik heb een alwetende parkiet die mij net vertelde dat de meteorologische herfst altijd op 1 september begint. De Astronomische herfst begint als de zon exact boven de evenaar staat. Dat is zo'n 3 weken later.
Ik ook wel.quote:
Mocht je eentje tegenkomen meldt hem gerust.quote:
Dat is een Europese die niet alles wat je doet opslaatquote:
ik vind het juist handig als anderen dingen voor mij onthoudenquote:Op maandag 8 juni 2026 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een Europese die niet alles wat je doet opslaat
Jouw leven is hun leven, ik snapquote:Op maandag 8 juni 2026 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind het juist handig als anderen dingen voor mij onthouden
Zo leef ik ook op het internetquote:Op maandag 8 juni 2026 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind het juist handig als anderen dingen voor mij onthouden
Ja dat is wel een nadeel.quote:
Ik haat het om mijn cookies en browsergeschiedenis te verwijderen, maar ik weet dat het af en toe regelmatig moet.quote:
Is af en toe wel nodig idd.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat het om mijn cookies en browsergeschiedenis te verwijderen, maar ik weet dat het af en toe regelmatig moet.
Of moet eigenlijk zeggen,quote:Op maandag 8 juni 2026 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is wel een nadeel.
ik heb het in een ander topic net over verstopping van de afvoer en in een ander tabblad krijg ik even later loodgietertipcs
but, why?quote:Op maandag 8 juni 2026 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat het om mijn cookies en browsergeschiedenis te verwijderen, maar ik weet dat het af en toe regelmatig moet.
Sevilla ligt niet aan de kustquote:Op maandag 8 juni 2026 19:30 schreef pullup het volgende:
In Sevilla is het nog steeds steady boven de 36 graden elke middag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |