Gérard Coxquote:Op maandag 8 juni 2026 19:41 schreef Deisyy het volgende:
En je dacht dat er geen einde aan zou komen.
Vorige week zaterdag was het nog een prachtige dag, de zomer begint net, en we krijgen nog veel moois.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zoals dit jaar![]()
Maar begin juni zakte het weer in naar dit
We krijgen zeker nog zomerweerquote:Op maandag 8 juni 2026 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag was het nog een prachtige dag, de zomer begint net, en we krijgen nog veel moois.
Moet! Opa en oma hebben een fietsendrager gekocht, dus we willen op de pedalen.quote:
Ze heeft een handig kijkgaatje gemaakt.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
Zo mooi wordt het .........
[ afbeelding ]
Elektrische fiets?quote:Op maandag 8 juni 2026 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet! Opa en oma hebben een fietsendrager gekocht, dus we willen op de pedalen.
Ja die hadden we al, maar we hebben hier in de omgeving al van alles afgefietst, dus kunnen we nu een stuk verder.quote:
De Meteorologische herfst of de Astronomische herfst?quote:Op maandag 8 juni 2026 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het herfst, die data liggen vrij goed vast wel
Deze man snapt hetquote:Op maandag 8 juni 2026 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Meteorologische herfst of de Astronomische herfst?
Ik heb ook zo'n ding. Ideaalquote:Op maandag 8 juni 2026 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die hadden we al, maar we hebben hier in de omgeving al van alles afgefietst, dus kunnen we nu een stuk verder.
Moet je eens intikken in Googlequote:Op maandag 8 juni 2026 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet helemaal neequote:
De enige die telt, niet die mumbojumbo die je bedoeldtdtdtdtquote:Op maandag 8 juni 2026 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
Jawohlquote:
Hoef ik lekker niet, ik heb een alwetende parkiet die mij net vertelde dat de meteorologische herfst altijd op 1 september begint. De Astronomische herfst begint als de zon exact boven de evenaar staat. Dat is zo'n 3 weken later.quote:
Neinquote:
Nein nein nein..quote:
Gedaan, hij is leuk.quote:
Het ging mij om de special effects wijsneus.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoef ik lekker niet, ik heb een alwetende parkiet die mij net vertelde dat de meteorologische herfst altijd op 1 september begint. De Astronomische herfst begint als de zon exact boven de evenaar staat. Dat is zo'n 3 weken later.
Ik ook wel.quote:
Mocht je eentje tegenkomen meldt hem gerust.quote:
Dat is een Europese die niet alles wat je doet opslaatquote:
ik vind het juist handig als anderen dingen voor mij onthoudenquote:Op maandag 8 juni 2026 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een Europese die niet alles wat je doet opslaat
Jouw leven is hun leven, ik snapquote:Op maandag 8 juni 2026 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind het juist handig als anderen dingen voor mij onthouden
Zo leef ik ook op het internetquote:Op maandag 8 juni 2026 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind het juist handig als anderen dingen voor mij onthouden
Ja dat is wel een nadeel.quote:
Ik haat het om mijn cookies en browsergeschiedenis te verwijderen, maar ik weet dat het af en toe regelmatig moet.quote:
Is af en toe wel nodig idd.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat het om mijn cookies en browsergeschiedenis te verwijderen, maar ik weet dat het af en toe regelmatig moet.
Of moet eigenlijk zeggen,quote:Op maandag 8 juni 2026 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is wel een nadeel.
ik heb het in een ander topic net over verstopping van de afvoer en in een ander tabblad krijg ik even later loodgietertipcs
but, why?quote:Op maandag 8 juni 2026 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat het om mijn cookies en browsergeschiedenis te verwijderen, maar ik weet dat het af en toe regelmatig moet.
Sevilla ligt niet aan de kustquote:Op maandag 8 juni 2026 19:30 schreef pullup het volgende:
In Sevilla is het nog steeds steady boven de 36 graden elke middag
Warmste stad van Europaquote:
Dan moet ik overal weer opnieuw inloggen, dan kan ik niet meer zoeken wat ik vorige week gezocht heb. Drama.quote:
op dit moment of altijd denk jequote:
Schijnt een beetje gemiddeld de warmste stad te zijn begreep ik.quote:
Ik zie 2 antwoorden,quote:Op maandag 8 juni 2026 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Schijnt een beetje gemiddeld de warmste stad te zijn begreep ik.
Heb het verder niet gegoogled of zo maar kan me het voorstellen. Het ligt in een grote kom en dat maakt een goede bakoven
Dan is het maar beter dat mijn nichtje daar niet in de zomer geboren isquote:Op maandag 8 juni 2026 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Schijnt een beetje gemiddeld de warmste stad te zijn begreep ik.
Heb het verder niet gegoogled of zo maar kan me het voorstellen. Het ligt in een grote kom en dat maakt een goede bakoven
Dat is toch alleen voor badeend?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |