Oh, vind ze zo nu en dan prima te doenquote:Op maandag 8 juni 2026 14:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze snijden dan de worst in kleine stukjes en verdrinken het in een hele soep scherpe curry waarbij ze er ook nog wat kerrie overheen sprenkelen![]()
![]()
![]()
Slechtste idee ooit en een misdaad tegenover die worst
Zie OPquote:Op maandag 8 juni 2026 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, vind ze zo nu en dan prima te doen
Smaken verschillen gelukkigquote:
quote:
Als je niet wil, vooral ook niet doen en nemen wat je wel wilquote:Op maandag 8 juni 2026 14:56 schreef pullup het volgende:
[..]Yep haha
Heb ook vaker volgens mij zo'n currygeval gehad die beter viel dan deze op de een of andere manier![]()
![]()
Ik dacht alleen nu na een hap... WAAROM DOE JE DITen heb een gewone bratwiurst genomen
Welluke foto?quote:
nou vooruit dan,quote:
Die onderstequote:
quote:
Smaken verschillen enzulks?quote:
Hegseth 'gehoord' in Normandy?quote:
Ze hebben hem er vanwege dat nu uitgekicktquote:
Ja dusquote:Op maandag 8 juni 2026 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben hem er vanwege dat nu uitgekickt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ja die Nazi praat bewaart ie maar voor zijn eigen landquote:Op maandag 8 juni 2026 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja dus
En terecht wel dat hij eruit getrapt is ....
quote:Op maandag 8 juni 2026 18:35 schreef drakin het volgende:
HulloHullo, wat heb je vandaag gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
Denk alleen dat hij het echt niet snapt waarom hij eruit moet ..........quote:Op maandag 8 juni 2026 18:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die Nazi praat bewaart ie maar voor zijn eigen land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |