Tja ik snap ook niet wat er nou zo te genieten is van deze situatie.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:56 schreef rutger05 het volgende:
Triest. Ik heb het filmpje niet afgekeken, maar hoor wel dat die ene mevrouw erg angstig en overstuur is.
Ik vind het wel een beetje vreemd dat mensen hiervan lijken te genieten.
Lijkt mij heel naar om mee te maken en ook naar om als getuige mee te maken.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:02 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Tja ik snap ook niet wat er nou zo te genieten is van deze situatie.
Spectaculair is het zeker, maar genieten doe ik niet.
Zeker niet omdat ik zelf ook zoiets heb meegemaakt.
quote:Op maandag 8 juni 2026 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het levensmotto daar is niet voor niets “myn herder is myn redder”.
Ik denk dat dit zo'n typische buurt/wijk is. Dat je weet dat als je hier komt te wonen dat ze hier in de zomer op een bierkrat voor het huis zitten en schreeuwen naar de kinderenquote:Op maandag 8 juni 2026 20:51 schreef Toine51 het volgende:
Wat een figuren zeg...
Je zal er maar naast wonen...
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:19 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zo'n typische buurt/wijk is. Dat je weet dat als je hier komt te wonen dat ze hier in de zomer op een bierkrat Schultenbrau voor het huis zitten en schreeuwen naar de kinderen buuf
Ik woon in zo'n wijk en ze schreeuwen niet naar hun kinderen want ze vinden het helemaal geweldig als die iets flikken zodat ze krijsend achter iemand aan kunnen rennen die daar iets van zegt van "wat heb jij tegen mijn kind!?" want dan hebben ze iets te doen qua dagbesteding.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:19 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zo'n typische buurt/wijk is. Dat je weet dat als je hier komt te wonen dat ze hier in de zomer op een bierkrat voor het huis zitten en schreeuwen naar de kinderen
Ze hebben zichzelf al omgedoopt tot de Friese Flodders, inclusief foto van Jacob in een boevenpak op de kapotte autoquote:DIT MOET NU STOPPEN MENSEN VOOR DE GENE DIE DIT WERKELIJK NOG GRAPPIG VINDEN ZIJN ECHT ZIEK IN HUN HOOFD 🤮🤮
Deze hele ellende is begonnen in de maand juli ik kreeg ruzie met Jacob en dat ging er heftig aan toe waarop remy dacht hier bemoei ik me maar even mee en begon tegen mij te schreeuwen sloeg me op mijn schouder stond met zijn kop tegen de mijne aan en zou me wel even slaan stoere vent vinden jullie ook ? ? Toen gaf Indy hem een duw want die wilde niet dat ie zo tegen haar mem deed waarop hij zij je moet niet voor je mem opkomen die is ziek sorry hoor maar ben je dan volwassen ?? Daarna zijn hij en Jacob naar it skeanpaed geweest en in de nacht terug gekomen en het feestje bij Jacob voorhuis door gezet met nog een paar onder andere zijn vriendin die smoor dronken over straat liep en wel 10x viel ook daar was weer 1 en al ellende terwijl zijn eigen dochter de volgende dag jarig was wat ben je dan een geweldige heit toch 😂 ze zochten ruzie met de buren noem maar op!
Ik ben de volgende dag naar Jacob gegaan en heb gezegd ik wil hem hier nooit weer in huis hebben never nooit dus je doet maar met hem af! En dat heeft Jacob gedaan en dat kon remy tot op de dag van vandaag niet zetten blijkbaar 🙈🤷♀️
Dit loopt de spuigaten uit en dit heeft er toe geleid dat het zaterdag ook volledig uit de hand gelopen wat niet nodig was geweest want het was rustig ze zijn verhuisd en zouden elkaar met rust laten!! Maar ook dat kon hij blijkbaar niet en reed hier weer door de heide heen om ons te zoeken is op Jacob en de andere jongens incl kids ingereden op de bjirkewei naja wat er daarna is gebeurd gaat viraal dus daar hoef ik niks over te zeggen!
Mensen ik heb ook kids een persoon met een beetje redelijk verstand doet zulks niet!
De foto die nu overal verspreid word met naaktbeelden BEN IK NIET en ook hier word aangifte van gedaan ze nemen dit serieus en zoeken uit welke denkt grappig te zijn dit heeft gedaan!
ik denk dat het nu wel mooi is geweest ik ben een volwassen vrouw ik heb kinderen en ik heb hier totaal geen zin meer in dit is ook het laatste wat ik hier nog over zeg en de gene die zo graag door wil gaan geniet van je zielige leven want een leven heb je blijkbaar niet!!
achteruit dan, ik heb niets mee te maken met zulk volkquote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:40 schreef TAmaru het volgende:
Als iemand voor mijn auto stond en er met een knuppel op had geslagen, had ik toch van de schrik wel even gas gegeven denk ik.
quote:zijn vriendin die smoor dronken over straat liep en wel 10x viel ook daar was weer 1 en al ellende terwijl zijn eigen dochter de volgende dag jarig was wat ben je dan een geweldige heit toch ? ze zochten ruzie met de buren noem maar op!
Ik ben de volgende dag naar Jacob gegaan en heb gezegd ik wil hem hier nooit weer in huis hebben never nooit dus je doet maar met hem af! En dat heeft Jacob gedaan en dat kon remy tot op de dag van vandaag niet zetten blijkbaar ????
Dit loopt de spuigaten uit en dit heeft er toe geleid dat het zaterdag ook volledig uit de hand gelopen wat niet nodig was geweest want het was rustig ze zijn verhuisd en zouden elkaar met rust laten!! Maar ook dat kon hij blijkbaar niet en reed hier weer door de heide heen om ons te zoeken is op Jacob
En toen gingen we pannenkoeken eten bij opa en oma en toen ging papa met de auto van opa rijden en toen kregen we limonade en toen mochten we ook een ijsje van oma maar Dylan ging met de dino's gooien en dat vond Owen niet leuk en toen ging hij huilen en toen zei opa dit vind ik ook niet leuk als het zo moet komen jullie maar niet meer logeren en toen hield hij op en toen gingen we voetbal kijken en toen werd papa boos op Davy Klaassen en toen gooide hij chips naar de tv en toen moest ik lachen maar oma niet want ze zei wie moet dit nu allemaal opruimen ik en ben jij nu een goede heit zo heb ik je niet opgevoed ga jij maar naar huis lopen want je hebt teveel op en toen gingen we in een tentje in de tuin en mochten we ook een zak snoep mee.quote:Daarna zijn hij en Jacob naar it skeanpaed geweest en in de nacht terug gekomen
quote:Weet niet of het echt is maar het klinkt plausibel, ik heb onderstaand verhaal via whatsapp gekregen en ik kom ook uit deze mooie regio;
Ok hier het verhaal: Remy en jacob waren twee maten en woonden allebei in twijzelerheide, en waren daar buren. Jacob had daar een relatie met fokje. Toen is fokje een keer vreemd gegaan met remy. Hier begon de jarenlange ruzie. Remy woont tegenwoordig in burgum en ging zo af en toe naar twijzelerheide om jacob uit te schelden etc. Blijkbaar ging hij dit weekend ook weer naar twijzelerheide om jacob uit te schelden. Vervolgens heeft jacob de achtervolging ingezet en deze eindigde op de roggemounewei ( waar remy zijn zus woont) de rest is gefilmd door remy zijn zus
Voor de feestboek lozen:quote:Op woensdag 10 juni 2026 06:44 schreef PoesInDoos het volgende:
Nog een mooie update van een ´betrokkene´
[..]
Ze hebben zichzelf al omgedoopt tot de Friese Flodders, inclusief foto van Jacob in een boevenpak op de kapotte auto
quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voor de feestboek lozen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voor de feestboek lozen:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|