Daarom blijft het wel fout. Dit soort mensen moet je zwaar straffen. Blijf met je poten van vrouwen af. 25 jaar geleden mocht dat ook gewoon niet.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:22 schreef Elan het volgende:
Gaat weer veelal over zaken van 25 jaar geleden. Waren andere tijden mensen vergeten dat wel eens, vroeger kon je gewoon jezelf fysiek opdringen bij vrouwen zonder direct de bak in de draaien.
Nu gaat dat niet meer. Jammer he?quote:Op maandag 8 juni 2026 15:22 schreef Elan het volgende:
Gaat weer veelal over zaken van 25 jaar geleden. Waren andere tijden mensen vergeten dat wel eens, vroeger kon je gewoon jezelf fysiek opdringen bij vrouwen zonder direct de bak in de draaien.
Hele aantrekkelijke man. Vind ik dan.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:19 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt een beetje op Marco Borsato
Niet helemaal. De Franse wetgeving tav van verkrachting en bewijs daarvoor is recent aangepast.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:31 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Daarom blijft het wel fout. Dit soort mensen moet je zwaar straffen. Blijf met je poten van vrouwen af. 25 jaar geleden mocht dat ook gewoon niet.
Oh die tijd komt vanzelf wel weer terug als we de derde wereld blijven importeren.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nu gaat dat niet meer. Jammer he?
Aanpassen of oprotten.
Wat lul je nu weer? Jij had het over andere tijden toen je je nog ongestraft kon vergrijpen aan een vrouw.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh die tijd komt vanzelf wel weer terug als we de derde wereld blijven importeren.
Tja, dan weet je je in ieder geval je plaats.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet helemaal. De Franse wetgeving tav van verkrachting en bewijs daarvoor is recent aangepast.
Dat je je ook opeens bedenkt dat je 25 jaar geleden bent verkracht is natuurlijk hoogs opmerkelijk.
Die zaak Pelicot heeft natuurlijk de nodige stof doen opwaaien maar mannen zijn tegenwoordig vogelvrij.
Wat ik bedoel is vroeger kon je gewoon een vrouw in haar billen knijpen daar deed niemand moeilijk over en tegenwoordig is dat gelijk een gevalletje aanranding. Dan kun je dus niet roepen aha 25 jaar geleden heb je in mijn billen geknepen dus nu ga ik je laten veroordelen wegens aanranding.....quote:Op maandag 8 juni 2026 16:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat lul je nu weer? Jij had het over andere tijden toen je je nog ongestraft kon vergrijpen aan een vrouw.
Ga nou aub niet doen alsof het alleen maar import is dat zich vergrijpt aan vrouwen.
Ik hou me niet met dit soort dingen bezig dus laat mij er lekker buiten engerd.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tja, dan weet je je in ieder geval je plaats.
De rollen zijn nu omgekeerd. Jammer voor jou.
Wat jij bedoelt en wat de realiteit is, zijn twee hele verschillende zaken.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is vroeger kon je gewoon een vrouw in haar billen knijpen daar deed niemand moeilijk over en tegenwoordig is dat gelijk een gevalletje aanranding. Dan kun je dus niet roepen aha 25 jaar geleden heb je in mijn billen geknepen dus nu ga ik je laten veroordelen wegens aanranding.....
Zelfde met omgekeerde wettelijke bewijslijst tav verkrachting, als ik jou vroeger dronken voerde met champagne en we hadden daarna samen seks dan was dat het. Tegenwoordig zou jij kunnen roepen dat ik je gedrogeerd en verkracht heb.
Maar die vrouwen zullen wel op zijn geld uit zijn. Na 25 jaar opeens met aanklachten komen slaat nergens op.
Nee? Volgens mij doe je niets anders dan je druk maken over zaken waar je zelf geen last van hebt.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hou me niet met dit soort dingen bezig dus laat mij er lekker buiten engerd.
nulla poena sine lege dan.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:36 schreef Elan het volgende:
Niet helemaal. De Franse wetgeving tav van verkrachting en bewijs daarvoor is recent aangepast.
1999 en 2000 is geen 1850 hoorquote:Op maandag 8 juni 2026 16:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat jij bedoelt en wat de realiteit is, zijn twee hele verschillende zaken.
Toen kregen vrouwen geen poot aan de grond. Hun klachten werden afgedaan als vrouwengezeik.
Jij moet gewoon inhoudelijk reageren.. Enige waar ik last heb is van jou en je persoonlijke gedoe in elk topic. Wtf boeit het hoe ik het voor elkaar heb en of ik ergens last van heb als ik op een nieuwsbericht reageerquote:Op maandag 8 juni 2026 16:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee? Volgens mij doe je niets anders dan je druk maken over zaken waar je zelf geen last van hebt.
Naar eigen zeggen dan. Want jij hebt het allemaal reuzegoed voor elkaar.
In elk geval kijken naar de situatie juridisch toen. En een verjaringstermijn zou ook wel handig zijn. Diezelfde vrouwen die nu claimen verkracht te zijn waren toen groupies die bij bosjes flauwvielen en met dranghekken bij het podium moesten worden weggehouden als hij ergens ging optreden.quote:
Je zeurt. Jij bent opgevoed door hippies. Schreef je zelf.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
1999 en 2000 is geen 1850 hoor![]()
Gezeik is het in veel van dit soort zaken ook, het is na 25 jaar natuurlijk primair een geldkwestie. Als je vond dat je verkracht was kon je 25 jaar geleden ook gelijk naar de politie gaan dus blijkbaar viel het destijds allemaal reuze mee.
Zegt de man die mij verweet dronken te zijn omdat hij zelf geen weerwoord meer had.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij moet gewoon inhoudelijk reageren.. Enige waar ik last heb is van jou en je persoonlijke gedoe in elk topic. Wtf boeit het hoe ik het voor elkaar heb en of ik ergens last van heb als ik op een nieuwsbericht reageer![]()
Je komt weer met totaal irrelevante shit zoals altijd.
Juist ja. En heel veel vrouwen vonden dat destijds allemaal best en daarmee is de kous wel af wat jou en je manonvriendelijke gezwets betreftquote:Op maandag 8 juni 2026 17:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je zeurt. Jij bent opgevoed door hippies. Schreef je zelf.
Ik was een hippie in die tijd. Nou ja soort van dan.
Ga jij maar eens vragen aan je moeder hoe zij die tijd beleefde.
Heel veel mannen in die tijd grepen hun kans om hun lul in elk gat te douwen wat ze zagen.
Okee. Ik denk zomaar dat jij hier wegkomt met een hoop verkrachtingen. En je gaat er nog trots op ook.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Juist ja. En heel veel vrouwen vonden dat destijds allemaal best en daarmee is de kous wel af wat jou en je gezwets betreft.
Hoe weet jij dat trouwens? Ging jij uit van de stelling:quote:Op maandag 8 juni 2026 17:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Juist ja. En heel veel vrouwen vonden dat destijds allemaal best en daarmee is de kous wel af wat jou en je manonvriendelijke gezwets betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |