abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220984375
Patrick Bruel is maandagochtend in Frankrijk in hechtenis genomen voor verhoor in een onderzoek naar beschuldigingen van verkrachting en seksuele mishandeling. Dat melden BFMTV en Franceinfo op basis van justitiële bronnen.

Tegen de 67-jarige zanger lopen al langer onderzoeken naar beschuldigingen van seksueel geweld. Volgens Franse media zijn meerdere aangiftes tegen hem gedaan. Bruel wordt nu over een aantal van die zaken verhoord.

De zanger heeft de beschuldigingen steeds ontkend. Zijn advocaten laten in een verklaring weten dat Bruel al langer had aangegeven beschikbaar te zijn voor justitie en zal meewerken aan het onderzoek.

De Franse politie kan een verdachte in een zogeheten garde à vue maximaal 48 uur vasthouden voor verhoor.

https://www.rtl.nl/boulev(...)rhoor-zedenonderzoek

Toch een grote naam. Blijkbaar liepen er al geruchten, maar nu dus in voorlopige hechtenis.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  maandag 8 juni 2026 @ 11:01:32 #2
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220984757
Bruelty
  maandag 8 juni 2026 @ 11:19:51 #3
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220984861

lijkt een beetje op Marco Borsato
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220986319
Gaat weer veelal over zaken van 25 jaar geleden. Waren andere tijden mensen vergeten dat wel eens, vroeger kon je gewoon jezelf fysiek opdringen bij vrouwen zonder direct de bak in de draaien.
blablablabla
  maandag 8 juni 2026 @ 15:31:48 #5
509226 Gehakt_bal
Lekker balletje
pi_220986406
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:22 schreef Elan het volgende:
Gaat weer veelal over zaken van 25 jaar geleden. Waren andere tijden mensen vergeten dat wel eens, vroeger kon je gewoon jezelf fysiek opdringen bij vrouwen zonder direct de bak in de draaien.
Daarom blijft het wel fout. Dit soort mensen moet je zwaar straffen. Blijf met je poten van vrouwen af. 25 jaar geleden mocht dat ook gewoon niet.
pi_220986427
Ook Patrick Bruel komt hier (terecht) niet mee weg.
pi_220986638
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:22 schreef Elan het volgende:
Nu gaat dat niet meer. Jammer he?
Aanpassen of oprotten.
pi_220986653
quote:
15s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:19 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]

lijkt een beetje op Marco Borsato
Hele aantrekkelijke man. Vind ik dan.
Zal meneer zelf ook wel weten. En hij zal ongetwijfeld hordes jonge meisjes fans hebben.
Allemaal heel leuk en aardig. Maar dat geeft hem nog niet het recht om dan maar bij die meisjes alles te doen wat in zijn mooie hoofdje opkomt.
pi_220986688
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:31 schreef Gehakt_bal het volgende:

[..]
Daarom blijft het wel fout. Dit soort mensen moet je zwaar straffen. Blijf met je poten van vrouwen af. 25 jaar geleden mocht dat ook gewoon niet.
Niet helemaal. De Franse wetgeving tav van verkrachting en bewijs daarvoor is recent aangepast.
Dat je je ook opeens bedenkt dat je 25 jaar geleden bent verkracht is natuurlijk hoogs opmerkelijk.

Die zaak Pelicot heeft natuurlijk de nodige stof doen opwaaien maar mannen zijn tegenwoordig vogelvrij.
blablablabla
pi_220986697
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nu gaat dat niet meer. Jammer he?
Aanpassen of oprotten.
Oh die tijd komt vanzelf wel weer terug als we de derde wereld blijven importeren.
blablablabla
pi_220986714
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:38 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh die tijd komt vanzelf wel weer terug als we de derde wereld blijven importeren.
Wat lul je nu weer? Jij had het over andere tijden toen je je nog ongestraft kon vergrijpen aan een vrouw.
Ga nou aub niet doen alsof het alleen maar import is dat zich vergrijpt aan vrouwen.
pi_220986722
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Niet helemaal. De Franse wetgeving tav van verkrachting en bewijs daarvoor is recent aangepast.
Dat je je ook opeens bedenkt dat je 25 jaar geleden bent verkracht is natuurlijk hoogs opmerkelijk.

Die zaak Pelicot heeft natuurlijk de nodige stof doen opwaaien maar mannen zijn tegenwoordig vogelvrij.
Tja, dan weet je je in ieder geval je plaats.
De rollen zijn nu omgekeerd. Jammer voor jou.
pi_220986751
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:43 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat lul je nu weer? Jij had het over andere tijden toen je je nog ongestraft kon vergrijpen aan een vrouw.
Ga nou aub niet doen alsof het alleen maar import is dat zich vergrijpt aan vrouwen.
Wat ik bedoel is vroeger kon je gewoon een vrouw in haar billen knijpen daar deed niemand moeilijk over en tegenwoordig is dat gelijk een gevalletje aanranding. Dan kun je dus niet roepen aha 25 jaar geleden heb je in mijn billen geknepen dus nu ga ik je laten veroordelen wegens aanranding.....

Zelfde met omgekeerde wettelijke bewijslijst tav verkrachting, als ik jou vroeger dronken voerde met champagne en we hadden daarna samen seks dan was dat het. Tegenwoordig zou jij kunnen roepen dat ik je gedrogeerd en verkracht heb.

Maar die vrouwen zullen wel op zijn geld uit zijn. Na 25 jaar opeens met aanklachten komen slaat nergens op.
blablablabla
pi_220986764
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:45 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Tja, dan weet je je in ieder geval je plaats.
De rollen zijn nu omgekeerd. Jammer voor jou.
Ik hou me niet met dit soort dingen bezig dus laat mij er lekker buiten engerd.
blablablabla
pi_220986772
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat ik bedoel is vroeger kon je gewoon een vrouw in haar billen knijpen daar deed niemand moeilijk over en tegenwoordig is dat gelijk een gevalletje aanranding. Dan kun je dus niet roepen aha 25 jaar geleden heb je in mijn billen geknepen dus nu ga ik je laten veroordelen wegens aanranding.....

Zelfde met omgekeerde wettelijke bewijslijst tav verkrachting, als ik jou vroeger dronken voerde met champagne en we hadden daarna samen seks dan was dat het. Tegenwoordig zou jij kunnen roepen dat ik je gedrogeerd en verkracht heb.

Maar die vrouwen zullen wel op zijn geld uit zijn. Na 25 jaar opeens met aanklachten komen slaat nergens op.
Wat jij bedoelt en wat de realiteit is, zijn twee hele verschillende zaken.
Toen kregen vrouwen geen poot aan de grond. Hun klachten werden afgedaan als vrouwengezeik.
pi_220986776
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:53 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik hou me niet met dit soort dingen bezig dus laat mij er lekker buiten engerd.
Nee? Volgens mij doe je niets anders dan je druk maken over zaken waar je zelf geen last van hebt.
Naar eigen zeggen dan. Want jij hebt het allemaal reuzegoed voor elkaar.
pi_220986780
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:36 schreef Elan het volgende:
nulla poena sine lege dan.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220986790
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:54 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat jij bedoelt en wat de realiteit is, zijn twee hele verschillende zaken.
Toen kregen vrouwen geen poot aan de grond. Hun klachten werden afgedaan als vrouwengezeik.
1999 en 2000 is geen 1850 hoor :')
Gezeik is het in veel van dit soort zaken ook, het is na 25 jaar natuurlijk primair een geldkwestie. Als je vond dat je verkracht was kon je 25 jaar geleden ook gelijk naar de politie gaan dus blijkbaar viel het destijds allemaal reuze mee.
blablablabla
pi_220986801
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:56 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nee? Volgens mij doe je niets anders dan je druk maken over zaken waar je zelf geen last van hebt.
Naar eigen zeggen dan. Want jij hebt het allemaal reuzegoed voor elkaar.
Jij moet gewoon inhoudelijk reageren.. Enige waar ik last heb is van jou en je persoonlijke gedoe in elk topic. Wtf boeit het hoe ik het voor elkaar heb en of ik ergens last van heb als ik op een nieuwsbericht reageer :|W :?

Je komt weer met totaal irrelevante shit zoals altijd.
blablablabla
pi_220986839
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:56 schreef nostra het volgende:

[..]
nulla poena sine lege dan.
In elk geval kijken naar de situatie juridisch toen. En een verjaringstermijn zou ook wel handig zijn. Diezelfde vrouwen die nu claimen verkracht te zijn waren toen groupies die bij bosjes flauwvielen en met dranghekken bij het podium moesten worden weggehouden als hij ergens ging optreden.
blablablabla
pi_220986881
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:58 schreef Elan het volgende:

[..]
1999 en 2000 is geen 1850 hoor :')
Gezeik is het in veel van dit soort zaken ook, het is na 25 jaar natuurlijk primair een geldkwestie. Als je vond dat je verkracht was kon je 25 jaar geleden ook gelijk naar de politie gaan dus blijkbaar viel het destijds allemaal reuze mee.
Je zeurt. Jij bent opgevoed door hippies. Schreef je zelf.
Ik was een hippie in die tijd. Nou ja soort van dan.
Ga jij maar eens vragen aan je moeder hoe zij die tijd beleefde.

Heel veel mannen in die tijd grepen hun kans om hun lul in elk gat te douwen wat ze zagen.
Als er vrouwen waren die daar niet in mee wilden, werden ze door deze kerels gemanipuleerd. Wees geen trut, we leven nu in de jaren 60. En meer van dat gezwets.

Vrouwen die na een aanranding of verkrachting naar de politie konden gaan? Mag ik even lachen?
Ga jij nu eens naar de pliesie met het bericht dat er bij jou is ingebroken. Je wordt op een wachtlijst gezet. Als je geluk hebt.
Vrouwenrechten zijn dan misschien wel een papieren recht, in de praktijk blijkt daar nog heel weinig van.

En ik vind de toon die je nu weer aanslaat ook niet echt representatief voor de man die je predenteert te zijn.
Ik mag je niet, en jij mag mij niet. Dat is duidelijk.

Maar probeer in ieder geval over je afkeer van mij heen te kijken naar wat ik schrijf.
Ik vind het prima als jij me eng vindt. Toppie! *O*

Gezeik of niet, klachten van vrouwen over het wangedrag van mannen moeten altijd worden onderzocht.
Al is het alleen maar om die misplaatste hoogmoedswaanzin van mannen weg te nemen.
Nee, niet alle mannen zijn zo. Maar de mannen die een grote bek hebben, zijn bij voorbaat al verdacht.
Vind ik dan.

Was getekend. Een oude vrouw met veel ervaring. Een vrouw die ondanks alles veel houdt van haar medemensen (mannen, vrouwen, kinderen, ouderen en jongeren en niet te vergeten alle (nou ja, bijna dan) dieren.
pi_220986886
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:01 schreef Elan het volgende:

[..]
Jij moet gewoon inhoudelijk reageren.. Enige waar ik last heb is van jou en je persoonlijke gedoe in elk topic. Wtf boeit het hoe ik het voor elkaar heb en of ik ergens last van heb als ik op een nieuwsbericht reageer :|W :?

Je komt weer met totaal irrelevante shit zoals altijd.
Zegt de man die mij verweet dronken te zijn omdat hij zelf geen weerwoord meer had.
Om te gieren dit. _O-
pi_220986911
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Je zeurt. Jij bent opgevoed door hippies. Schreef je zelf.
Ik was een hippie in die tijd. Nou ja soort van dan.
Ga jij maar eens vragen aan je moeder hoe zij die tijd beleefde.

Heel veel mannen in die tijd grepen hun kans om hun lul in elk gat te douwen wat ze zagen.

Juist ja. En heel veel vrouwen vonden dat destijds allemaal best en daarmee is de kous wel af wat jou en je manonvriendelijke gezwets betreft ^O^ .
blablablabla
pi_220986918
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Juist ja. En heel veel vrouwen vonden dat destijds allemaal best en daarmee is de kous wel af wat jou en je gezwets betreft ^O^ .
Okee. Ik denk zomaar dat jij hier wegkomt met een hoop verkrachtingen. En je gaat er nog trots op ook.
Ga maar weer een TR zetten.
Meer kan je nu niet. Latente vrouwenhater.
pi_220986945
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Juist ja. En heel veel vrouwen vonden dat destijds allemaal best en daarmee is de kous wel af wat jou en je manonvriendelijke gezwets betreft ^O^ .
Hoe weet jij dat trouwens? Ging jij uit van de stelling:
Als een dame nee zegt, bedoelt ze misschien.
Als een dame misschien zegt, bedoelt ze ja.
Als een dame ja zegt is het geen dame.

En zullen we het ook even hebben over jouw vrouwonvriendelijk gezwets?
Vrouwen dienen hun kerntaken weer op te nemen. Kinderen baren en kinderen en manlief verzorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')