quote:
Het is nog kort geleden, en de manier waarop heel traumatisch. Zelfs ik was van slag, en ken ze helemaal niet.quote:
Robert Donkers for the win!quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:32 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
En daar is die rare zwerver weer Hahaahahahahaa![]()
![]()
]
Ok dat is hilarisch
quote:
Ik denk een oude foto van De Kolonel..quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef pullup het volgende:
Hela heeft hij toch maar een nieuwe puppy genomen?
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een anusquote:
En ze gaat naar huisquote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:29 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vriendje van Beau is niet heel blij
quote:
Iedereen is benieuwd. Misschien wat extra's in de arretjescakequote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:40 schreef pullup het volgende:
Ik volg het niet zo haha
Maar dat duurde dan niet lang en ik ben nu wel benieuwd wat die schaduwzijde van haar leven ( zoiets zei het vriendje, waar hij nu mee geconfronteerd werd) dan inhoud
Valt ook niet veel te postten voor je nu, Beau is van alle social media verdwenen.quote:
Oh inderdaad haar insta is foetsie zie ikquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt ook niet veel te postten voor je nu, Beau is van alle social media verdwenen.
Is ze daar nu pas achter dat ze al haar capriolen kan terugkijken op Kijk.nl Dat staat er al jaren op en heb alle seizoenen weer herbekeken ondertussen ook Utopia 2 afgerond begin dit voorjaar.✅quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:37 schreef pullup het volgende:
Bats kijkt wat Utopia terug
[ afbeelding ][ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |