Wat is daar de definitie van?quote:
Dat je nu al loopt te watertanden omdat de leeuwen bijna tegen het leer van de voetbal gaan trappen. Of je bent wel liefhebber van Nederlands elftal maar dat groeit gedurende het wk.quote:
Dat zal dan ook zo tijdens het toernooi zijn gegroeid. Toen was er vooraf eigenlijk net zoveel chagrijn.quote:Op maandag 8 juni 2026 12:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Met deze groep heb ik weinig, pure middelmaat. Het laatste toernooi waar ik echt fan was was 2014, Sneijder, Robben en Van Persie, wereldtoppers en dat lieten ze zien.
De afgelopen twee toernooien is het allemaal erg matig en kwamen ze nog redelijk ver door een lollerloting, in 2021 was het hemeltergend slecht, 3x gewonnen tegen kansloze landen en dan eruit tegen fokking Tsjechië.![]()
Een geweldige Feyenoordlinie achterin plus die drie toppers, ik had er wel zin in al verwachtte ik ook niet veel, compleet anders dan nu, totaal geen aansprekende spelers die wereldtop zijn, ik verwacht niets en ik heb er ook niet echt zin in.quote:Op maandag 8 juni 2026 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal dan ook zo tijdens het toernooi zijn gegroeid. Toen was er vooraf eigenlijk net zoveel chagrijn.
Absoluut.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Eeuwig zonde dat de wedstrijden op zo’n ongelukkig tijdstip worden gespeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |