Nou ja jij komt met Money aanzetten. Daar valt echt geen wetenschappelijke discussie mee te winnen, aan welke kant van het discours je ook staat.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Schermen met wetenschap, maar als om onderbouwing wordt gevraagd niet thuisgeven en flauwe grapjes maken.
Je valt door de mand.
Zo net terug van de GroenRijk met paar campanula's, bolbegonias en phlox.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Schermen met wetenschap, maar als om onderbouwing wordt gevraagd niet thuisgeven en flauwe grapjes maken.
Je valt door de mand.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zoals wel vaker maken de activisten een probleem van
de ander, dat is de activist/ of tot activist gemaakte
Maar ga niet van mij verlangen dat ik iets bevestig waarvan ik weet dat het niet waar is. Ik zal dus nooit gaan verkondigen dat je van geslacht kan veranderen.
Klopt iemands genderidenteit zit in het brein en is aangeboren, Chapeau. En men kan geslachtskenmerken wel degelijk partioneel veranderen. Hormonaal en genitaal. Chromosomaal niet. Als dat je uitgangspunt is, dan is dat dan maar zo. Ik kijk liever naar het totale plaatje
Maar zodra activisten gaan drammen, dan gaan de hakken in het zand.
Zucht, het geduld is wel snel op hoor, dat is geen tolerantie maar voorwaardelijke en tijdgebonden clementie
VEM2012 heeft gesproken. Genderstudies zijn bullshit. Punt. Basta. Finito. The End.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:05 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Nou ja jij komt met Money aanzetten. Daar valt echt geen wetenschappelijke discussie mee te winnen, aan welke kant van het discours je ook staat.
Een prachtig waardeoordeel en een mooie persoonlijke zoektocht naar houvast in deze barre tijden.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:42 schreef Friday12 het volgende:
Er komt zoveel schijt langs in posts dat ik niet eens meer bij kan houden wie er nou onzin uitkraamt
Ik had mijn mening al gegeven.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:45 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Een prachtig waardeoordeel en een mooie persoonlijke zoektocht naar houvast in deze barre tijden.
En die mag er zijn. Compact en overzichtelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had mijn mening al gegeven.
XXis vrouw en XY is man.
Met mening bedoelde ik natuurlijk feit.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:06 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
En die mag er zijn. Compact en overzichtelijk.
Dat is nu eenmaal de bedenker ervan. Dus het is gewoon relevant. Dat jij het daar niet mee eens bent, soit.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:05 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Nou ja jij komt met Money aanzetten. Daar valt echt geen wetenschappelijke discussie mee te winnen, aan welke kant van het discours je ook staat.
Heb je ook nog iets echt wetenschappelijks en dan niet aangepast naar jouw begripsniveau en leeftijd, maar gewoon voor volwassenen?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:33 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Zo net terug van de GroenRijk met paar campanula's, bolbegonias en phlox.
Het bewijs (aangepast naar begripsniveau en leeftijd)
https://www.plusonline.nl/seks-en-soas/alle-genders-op-een-rij
Ah, dus nu beweer je ineens dat genderidentiteit niet kan veranderen, want aangeboren. Nou wijk je wel af van het standaard genderverhaaltje...quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:37 schreef Koekoekmakto het volgende:
Klopt iemands genderidenteit zit in het brein en is aangeboren, Chapeau. En men kan geslachtskenmerken wel degelijk partioneel veranderen. Hormonaal en genitaal. Chromosomaal niet. Als dat je uitgangspunt is, dan is dat dan maar zo. Ik kijk liever naar het totale plaatje
Mij een quote toeschrijven die van jezelf is? Wat een ijdelheid.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eindelijk zeg je iets zinnigs in deze discussie.
Geslacht kun je ook bepalen op basis van genitaliën of chromosomen. Er zijn meer biomarkers. Het brein hoort er ook bij in het totale pakket.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ah, dus nu beweer je ineens dat genderidentiteit niet kan veranderen, want aangeboren. Nou wijk je wel af van het standaard genderverhaaltje...
En geslacht wordt gewoon bepaald door (aanleg tot) productie van grote of kleine gameten. Dat is niet te veranderen.
Het is jouw quote. Lijkt wel een beetje op een quote van mij, maar het is jouw quote.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:39 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Mij een quote toeschrijven die van jezelf is? Wat een ijdelheid.
Nee. Geslacht bepalen we vanuit de biologie (en dat is de wetenschap die dat nu eenmaal onderzoekt) aan de hand van grote en kleine gameten.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:46 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Geslacht kun je ook bepalen op basis van genitaliën of chromosomen. Er zijn meer biomarkers. Het brein hoort er ook bij in het totale pakket.
Waar blijven nou die wetenschappelijke publicaties?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:34 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Gender is een psychosociale werkelijkheid. Dat klopt en dat is ook al wetenschappelijk bewezen.
Is plus online niet goed genoeg dan? Toekomstige scenario...quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar blijven nou die wetenschappelijke publicaties?
Dat is geen wetenschappelijke publicatie.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:14 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Is plus online niet goed genoeg dan?
Het is niet mijn quote. Ik gebruikte jouw quote en jij quote daar weer selectief uit. Dat noemen we manipulatie.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is jouw quote. Lijkt wel een beetje op een quote van mij, maar het is jouw quote.
Hier heb je een opinie gepubliceerd in de NRC waarin netjes uiteen is gezet waarom gender studies geen wetenschap is, maar politiek ideologisch. Ook wel: eerst de conclusie, dan het onderzoek om de conclusie te bevestigen (wetenschap is: eerst de hypothese en dan het onderzoek om te kijken of de hypothese kan worden gefalsificeerd).
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ideologisch-a1596198
Veel leesplezier.
Gna.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is geen wetenschappelijke publicatie.
The fuck!?!
Kortom: er is geen wetenschappelijk bewijs, alleen napraterij.quote:
Is er wel. Maar niet hier. En ik geloof eerder de universiteiten dan een ijdeltuit op Fok. Sorry. Not, Sorry.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kortom: er is geen wetenschappelijk bewijs, alleen napraterij.
Wat ik dus al schreef.
Hebben we dat vastgesteld, over tot de orde van de dag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |