abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 18:27:50 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220987149
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 23:18 schreef GerryDV het volgende:
En blijkbaar was er in Afghanistan geen behoefte aan meer artsen.
:')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 8 juni 2026 @ 18:29:26 #77
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220987178
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 23:18 schreef GerryDV het volgende:
En blijkbaar was er in Afghanistan geen behoefte aan meer artsen.
Joh heb je het nieuws nog recent gevolgd over Afghanistan?
  maandag 8 juni 2026 @ 20:06:00 #78
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220988055
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 12:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik lees telkens @:Rozevla in de TT. :')
Jij wilt mij hè 🍆
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_220988063
Het niveau van de opleiding tot arts in Nederland en Afghanistan is niet vergelijkbaar. Dat zij niet als arts zomaar aan de slag kan in Nederland lijkt mij volkomen logisch. Gezien de andere grote obstakels die er zijn zal het een langdurig en kostbaar traject worden om alsnog arts te kunnen worden in Nederland.

Ik hoop dat zij haar droom kan waarmaken of anders een andere opleiding en baan kan vinden in de medische sector.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_220989914
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:48 schreef Homey het volgende:

[..]
Dat heeft er wel veel te maken, want de vraag naar zorg is flink toegenomen door de enorme instroom van asielzoekers, waar ik Oekraïners ook onder schaar. Dat is letterlijk honderdduizenden mensen, waarvan een deel flink ziek is, aan trauma's lijden, andere psychische klachten en noem maar op. We importeren vaak letterlijk de zieken van een ander land.

Leuk dat je allerlei artsen opleidt, maar daar kan je dan niet tegen opboksen.

En dit is nog los van de betaalbaarheid van de zorg.
Dan is het alleen nog maar debieler dat wij in dit land kennelijk niet in staat zijn om meer dan 72 artsen per jaar het praktijkexamen te laten doen? Dat heeft helemaal niets met asielzoekers te maken. Dat is gewoon extreem inefficient en zonde van de tijd en investeringen.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  dinsdag 9 juni 2026 @ 10:26:10 #81
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220992399
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 22:30 schreef knoopie het volgende:

[..]
Dan is het alleen nog maar debieler dat wij in dit land kennelijk niet in staat zijn om meer dan 72 artsen per jaar het praktijkexamen te laten doen? Dat heeft helemaal niets met asielzoekers te maken. Dat is gewoon extreem inefficient en zonde van de tijd en investeringen.
Dat is volgens mij niet nodig voor artsen die een Nederlandse opleiding afronden. Dus daarvoor geen beperking.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220993413
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:26 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dat is volgens mij niet nodig voor artsen die een Nederlandse opleiding afronden. Dus daarvoor geen beperking.
Ah ok, hoe dan ook heeft deze vrouw kennelijk alle daarvoor liggende cursussen en stages al gedaan. Er is dus al tijd en geld in geinvesteerd om haar om te scholen tot nederlandse arts. En dan is het eeuwig zonde om aan het einde een of ander praktijkexamen de bottleneck te laten zijn, zodat er eventueel 1,5 productieve jaren als arts van haar verloren gaan.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_220993507
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:53 schreef knoopie het volgende:

[..]
Ah ok, hoe dan ook heeft deze vrouw kennelijk alle daarvoor liggende cursussen en stages al gedaan. Er is dus al tijd en geld in geinvesteerd om haar om te scholen tot nederlandse arts. En dan is het eeuwig zonde om aan het einde een of ander praktijkexamen de bottleneck te laten zijn, zodat er eventueel 1,5 productieve jaren als arts van haar verloren gaan.
Ze zou in elk geval al ingezet kunnen worden voor de moslima’s in Nederland. Die mogen namelijk niet door een mannelijke arts geholpen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')