Hier een voorbeeld:quote:Op zondag 7 juni 2026 15:36 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Nou waar gaan ze heen?
Welke landen nemen massaal nederlandse artsen aan? (vraag dit voor een vriend).
quote:Met mijn vrouw, die tevens doktersassistent in de praktijk is, genieten we hier van het rustige leven, het zwembad en het wandelen met de honden. Echt geïntegreerd in de bevolking ben ik niet. Mijn vriendenkring bestaat vooral uit Nederlanders.’
Maar die verdient niet meer geld dan in Nederland.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld:
https://www.medischcontac(...)an-het-rustige-leven
[..]
We moeten snel minder empathie ontwikkelen, dat doet ons land en volk altijd goed, op de lange termijn.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:38 schreef Tengano het volgende:
wE Moeten mEEr sYmPAtie V0oR oOrLoGVlUgteLinGeN hEBbEn1!!
Tja, van Nederland naar Portugal is nu eenmaal een stuk makkelijker dan van Afghanistan naar Nederland. Portugezen hier kunnen ook prima in een eigen bubbel zitten, net zoals bijvoorbeeld Franse of Duitse expats in de grote steden wel doen. Het culturele contrast is simpelweg niet zo groot, ondanks de dingen die anders zijn deelt iedereen een Westerse achtergrond.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld:
https://www.medischcontac(...)an-het-rustige-leven
[..]
Met empathie is niks mis, met gebrek aan gezond verstand wel.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:45 schreef Korenfok het volgende:
[..]
We moeten snel minder empathie ontwikkelen, dat doet ons land en volk altijd goed, op de lange termijn.
Jazeker, want die zijn op de vlucht voor veeleisende buitenlandse rechtse partijen.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:38 schreef Tengano het volgende:
wE Moeten mEEr sYmPAtie V0oR oOrLoGVlUgteLinGeN hEBbEn1!!
Klinkt als landen waar ze beter terecht kan qua cultuur en taal.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:30 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Mogen vrouwen in Indonesie, azerbadjan, algarije, en dergelijke landen ook geen arts zijn?
Ze komt niet uit Afrika.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:07 schreef Cockwhale het volgende:
Patient: Dokter, ik denk dat ik blaasontsteking heb
Dokter: Ik heb de oplossing, ik ga je clitoris wegsnijden
Altijd weer leuk bij succesvolle sporters met een migratieachtergrond.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:44 schreef Cruzinats het volgende:
Waarom schrijven ze nooit artikelen over k*t asielzoekers?
Altijd over die enkeling die wel wil.
"Achmed (40) vluchtte uit Syrië en zit nu al tien jaar lang met zijn vrouw en vijf kinderen in een sociale huurwoning en weigert te werken en de taal te leren"
Als je aardig bent voor mensen die keihard misbruik maken van je goedgelovigheid en je schuldgevoel, dan ben je gewoon naïef of een pure conformist. Conform aan de politieke correctheid.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Met empathie is niks mis, met gebrek aan gezond verstand wel.
Maar er wordt door rechts Nederland vaak ten onrechte geroepen dat oorlogsvluchtelingen misbruik maken van de goedgelovigheid van medemensen.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:48 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je aardig bent voor mensen die keihard misbruik maken van je goedgelovigheid en je schuldgevoel, dan ben je gewoon naïef of een pure conformist. Conform aan de politieke correctheid.
Je blijft een fenomeen Torentje.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:59 schreef torentje het volgende:
[..]
Maar er wordt door rechts Nederland vaak ten onrechte geroepen dat oorlogsvluchtelingen misbruik maken van de goedgelovigheid van medemensen.
Er wordt helemaal niet gekeken naar de veeleisende buitenlandse rechtse partijen waarvoor men op de vlucht is.
Het is best een treurig feit dat mensen die hier willen bijdragen in een broodnodige beroepsgroep op een wachtlijst stuiten, toch? Ze heeft alle stappen gezet die zouden moeten, doet eigenlijk zelfs meer dan dat en dan loopt het hierdoor vertraging op.quote:
20 miljoen mensen hebben een legitieme reden om vanuit Afghanistan naar Nederland te komen.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Komen er eens 2 mensen die netjes de taal spreken, netjes beide werken, een legitieme reden tot vluchten hebben en is het nog niet goed.
quote:Op zondag 7 juni 2026 15:00 schreef Tengano het volgende:
Zo hebben we toch nog 1 dokter gevonden onder de oorlogsvluchtelingen om deze groep weer positief proberen te maken en het sentiment voor "oorlogsvluchtelingen" weer een boost te geven.
Gevalletje kapotte klok.
Ja jammer hè dat er ook positieve berichten zijn over vluchtelingen, kunnen jullie rechtse engnekken niet handelen natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2026 15:00 schreef Tengano het volgende:
Zo hebben we toch nog 1 dokter gevonden onder de oorlogsvluchtelingen om deze groep weer positief proberen te maken en het sentiment voor "oorlogsvluchtelingen" weer een boost te geven.
Gevalletje kapotte klok.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 juni 2026 15:07 schreef RotatoR het volgende:
Voor iedere Roozeeta komen er ook 100 alleenstaande testosteronbommetjes binnen.
Dit komt inderdaad 100x vaker voor dan de OP. Wel leuk propagandastukje weer. Niks aan de hand mensen, ze zijn net als jij en ik.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:44 schreef Cruzinats het volgende:
Waarom schrijven ze nooit artikelen over k*t asielzoekers?
Altijd over die enkeling die wel wil.
"Achmed (40) vluchtte uit Syrië en zit nu al tien jaar lang met zijn vrouw en vijf kinderen in een sociale huurwoning en weigert te werken en de taal te leren"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |