Je wilde toch altijd 13 de worden?quote:
Jaquote:
Nu geef ik niet af hihiquote:
Maar goed ook dat je niet afgeeft 😛quote:
Zo dan. En dat schud je zo uit je konijnen hoedquote:Op zondag 7 juni 2026 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
Punten pakken is makkelijk, maar het moeilijkste wat er is is makkelijk punten pakken
-Johanius Cruijfius Puntios Pakkertus
Dat is misschien mijn achterneefje, maar zo klein ben ik nietquote:Op zondag 7 juni 2026 20:32 schreef MooieTop6 het volgende:
Denk je een lekker bakkie koffie te gaan drinken.. kom je @:homijn tegen
[ afbeelding ]
Lekker rustig. En jij?quote:
nou op hondjes gepast en uitgelaten enzo. Dus nog beetje wat gewandeld. verder ook rustig hoor. Nog beetje door foto's gegaan enzo van vakantie.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-06-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
Zou niet weten waarom dat raar is. Zoiets is alleen maar mooi vind ikquote:Op zondag 7 juni 2026 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou op hondjes gepast en uitgelaten enzo. Dus nog beetje wat gewandeld. verder ook rustig hoor. Nog beetje door foto's gegaan enzo van vakantie.
Ik vond het toch weer onwijs leuk. LOL hoewel mensen vinden raar dat je met ma en zusje op vakantie gaat soms.
maar we kunnen het dus heel gezellig hebben, t was het avontuur wel weer.
Nee vind ik ook niet. Is alleen maar mooiquote:
ik denk het ook, en niemand die me veroordeelt hoor ofzo. Maar kreeg nog wel eens de vraag waarom met je ma en zusje.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom dat raar is. Zoiets is alleen maar mooi vind ik
Hey GOAquote:
Niets mis mee lekker genieten met zijn drieënquote:Op zondag 7 juni 2026 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk het ook, en niemand die me veroordeelt hoor ofzo. Maar kreeg nog wel eens de vraag waarom met je ma en zusje.
Nou gewoon omdat ik dat leuk vind en hun ook dus is dan mijn antwoord en snappen ze wel.
Mijn zusje trouwens gewoon in relatie met vriend al lang ook en mag die gozer onwijs.
maar tis beetje moeder zoon en dochter ding denk.
Mijn andere broertje had ik er ook graag bij gehad, net als vriend van mijn zusje trouwens.
maarja broertje zit met zijn gezin ook dus is ander verhaal. En vriend van mijn zusje niet genoeg vakantie dagen meer.
Prachtig toch. Vind dat mooi als mensen dat doen.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:39 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga denk al zo'n 15 jaar met mijn ouders de hele wereld over, lekker boeiend.
Af en toe ga ik alleen, af en toe ga ik met zijn tweeën en af en toe met mijn ouders.
Lekker cassis ik heb bubbeltjes waterquote:
Wie geeft jou koffie dan?quote:
en was het ookquote:Op zondag 7 juni 2026 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets mis mee lekker genieten met zijn drieën
Op naar volgend jaarquote:
Oh, dank uquote:Op zondag 7 juni 2026 21:52 schreef MooieTop6 het volgende:
Daar heb je helemaal niks over te zeggen!
voor @:gebrokenglas!
we zijn alweer aan het kijken, mijn ma stelde wat voor voor 14 dagen 2.500. vind dat toch aardig veel maar was met sawadee dan en is niet de goedkoopste weet ik.quote:
Gewoon doe. Als je het kan missen. Dan maar een keer zelf in de tuin aan het werk spaar je dat alweer uitquote:Op zondag 7 juni 2026 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
we zijn alweer aan het kijken, mijn ma stelde wat voor voor 14 dagen 2.500. vind dat toch aardig veel maar was met sawadee dan en is niet de goedkoopste weet ik.
En heb daar niet te veel vakantie dagen voor over. mss weekje beetje richting september ofzo of iets erna zou ik wel leuk vinden. maar even nog te bezien hoe en wat
mijn zusje dr vakantie dagen zijn ook op ivm geplande van haar met vriend. Dus alleen met mijn ma dan mss. Maar zie wel ff, nog niet helemaal alles doorgezocht.
Denk deze vakantie van week was ongeveer iets 1000 euro de man. En kan wss goedkoper. maar we hebben niet echt bespaart op iets als eten enzo. Het zou veel goedkoper hebben gekund. Meeste uitgaven waren auto huur vlucht en toch beetje dure restaurants. maarja als we er dan zijn geeft niemand er ook weer geen reet over. En sta ik helemaal achter.
In Noord-Macedonië verdienen ze iets van 600 euro per maand, nogal een verschil.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:58 schreef kree het volgende:
was met mijn neefjes 2 en ma bij Aviodrome en dacht ff op de terugweg langs burger king enzo want wilden ze graag.
fucking hel 41 euro voor ons allen, nou kan je nu al vertellen. In Noord Macedonie. krijg je veel beter en is een burger 2 euro ipv 6 laat staan de rest.
qua geld zou ik het kunnen missen. Mijn ma denk wat minder met haar AOW enzo.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon doe. Als je het kan missen. Dan maar een keer zelf in de tuin aan het werk spaar je dat alweer uit
liefquote:Op zondag 7 juni 2026 20:32 schreef MooieTop6 het volgende:
Denk je een lekker bakkie koffie te gaan drinken.. kom je @:homijn tegen
[ afbeelding ]
Poe poe jankerquote:
Truste, Pinnie!quote:Op zondag 7 juni 2026 22:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Slaapwel
En mij kennende passeer ik vannacht nog wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |