Lekker cassis ik heb bubbeltjes waterquote:
Wie geeft jou koffie dan?quote:
en was het ookquote:Op zondag 7 juni 2026 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets mis mee lekker genieten met zijn drieën
Op naar volgend jaarquote:
Oh, dank uquote:Op zondag 7 juni 2026 21:52 schreef MooieTop6 het volgende:
Daar heb je helemaal niks over te zeggen!
voor @:gebrokenglas!
we zijn alweer aan het kijken, mijn ma stelde wat voor voor 14 dagen 2.500. vind dat toch aardig veel maar was met sawadee dan en is niet de goedkoopste weet ik.quote:
Gewoon doe. Als je het kan missen. Dan maar een keer zelf in de tuin aan het werk spaar je dat alweer uitquote:Op zondag 7 juni 2026 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
we zijn alweer aan het kijken, mijn ma stelde wat voor voor 14 dagen 2.500. vind dat toch aardig veel maar was met sawadee dan en is niet de goedkoopste weet ik.
En heb daar niet te veel vakantie dagen voor over. mss weekje beetje richting september ofzo of iets erna zou ik wel leuk vinden. maar even nog te bezien hoe en wat
mijn zusje dr vakantie dagen zijn ook op ivm geplande van haar met vriend. Dus alleen met mijn ma dan mss. Maar zie wel ff, nog niet helemaal alles doorgezocht.
Denk deze vakantie van week was ongeveer iets 1000 euro de man. En kan wss goedkoper. maar we hebben niet echt bespaart op iets als eten enzo. Het zou veel goedkoper hebben gekund. Meeste uitgaven waren auto huur vlucht en toch beetje dure restaurants. maarja als we er dan zijn geeft niemand er ook weer geen reet over. En sta ik helemaal achter.
In Noord-Macedonië verdienen ze iets van 600 euro per maand, nogal een verschil.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:58 schreef kree het volgende:
was met mijn neefjes 2 en ma bij Aviodrome en dacht ff op de terugweg langs burger king enzo want wilden ze graag.
fucking hel 41 euro voor ons allen, nou kan je nu al vertellen. In Noord Macedonie. krijg je veel beter en is een burger 2 euro ipv 6 laat staan de rest.
qua geld zou ik het kunnen missen. Mijn ma denk wat minder met haar AOW enzo.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon doe. Als je het kan missen. Dan maar een keer zelf in de tuin aan het werk spaar je dat alweer uit
liefquote:Op zondag 7 juni 2026 20:32 schreef MooieTop6 het volgende:
Denk je een lekker bakkie koffie te gaan drinken.. kom je @:homijn tegen
[ afbeelding ]
Poe poe jankerquote:
Truste, Pinnie!quote:Op zondag 7 juni 2026 22:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Slaapwel
En mij kennende passeer ik vannacht nog wel
Hoi kree.quote:Op zondag 7 juni 2026 23:59 schreef kree het volgende:
Lol ben ik weer eens ff kritisch en terecht en oke. (ander topic)... toch niet iedereen zo met me eens weer.
kweet niet hoor mss ben ik te vredelievend ofzo dan weer ermee of juist niet.
tuurlijk doe ik graag voor jequote:
Thanks, even lezen.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk doe ik graag voor je
NWS / Oorlog Iran #123 Iran Deal Groundhog Day
ook voorafgaand aan dat alleen he.... maarja heb daar nou eenmaal mening over.
tis niet erg trouwens dat andere anders denken enzo, sterker nog hoor dat graag hoe iedereen erover denkt.quote:
Heb even gelezen , best goede punten. Niks mis mee.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet erg trouwens dat andere anders denken enzo, sterker nog hoor dat graag hoe iedereen erover denkt.
Ik persoonlijk ben het niet zo eens met Usa op het moment. en goed dat is denk wel duidelijk als je dat door leest
of ik gelijk heb, wie weet, maar voor mij persoonlijk niet mee eens nu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |