Zijn eigen website doet anders voorkomenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Moet dan wel inderdaad, lijkt mij niet dat hij het van het zingen zelf kan
Hij zou ook erg bekend zijn in Turkije maar mijn Turkse buren hebben nog nooit van hem gehoord (en zo lang zijn ze nog niet in Nederland). Nu is dat maar 1 bron dus dat zegt nog nietsquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn eigen website doet anders voorkomenI didn't know zou het goed gedaan hebben in de US dance charts en het eerste nummer in 13 jaar zijn dat in die lijst staat. Kan natuurlijk, maar ik vind het toch ongeloofwaardig
Ik was vanaf het begin fanquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:52 schreef NailQueen het volgende:
Van de verhalen die ik gelezen heb had het forum hier een inzinking toen dit bekend werd
Het werd niet direct warm onthaald maar het valt best mee. Al was de beer er niet over te sprekenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:52 schreef NailQueen het volgende:
Van de verhalen die ik gelezen heb had het forum hier een inzinking toen dit bekend werd
quote:Op zondag 25 februari 2018 11:18 schreef ijs_beer het volgende:
Irritante jengel, ouderwetse productie, slappe lyrics. man man man man man man
Dit gaat echt helemaal niks doen, en anders eet ik m n hoed op.
Oh goed dat je zegt!quote:Op zondag 7 juni 2026 00:07 schreef NailQueen het volgende:
Er zijn nog kaartjes beschikbaar voor hun concert in Tilburg volgende maand.
Danny is toch advocaat?quote:Op zondag 7 juni 2026 00:10 schreef koffieleuk het volgende:
Het blijven ook gewoon mensen zijn met een doodnormale baan, leadzanger werkte bij een migratiebureau oid
Guildo werd wel gewoon vijfde of zo toch?quote:Op zondag 7 juni 2026 00:10 schreef NailQueen het volgende:
Even 2 joke entrys achter elkaar. Gewoon voor de afwisseling
Voor een of andere migratiedienstquote:Op zondag 7 juni 2026 00:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Danny is toch advocaat?
"overdag is hij advocaat, maar nachts is hij een rockster"
Ik vind Tilburg altijd net te onhandig voor een concertquote:Op zondag 7 juni 2026 00:07 schreef NailQueen het volgende:
Er zijn nog kaartjes beschikbaar voor hun concert in Tilburg volgende maand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |