Bosnië vergeten, ach.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:06 schreef koffieleuk het volgende:
12 Zweden
10 Servië
8 Spanje
7 Estland
6 Moldavië
5 Turkije
4 Italië
3 Rusland
2 Denemarken
1 IJsland
Ik miste toch een stukje van een intervalquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan slaan we die over. De intervals zijn nog wel leuk om te zien
Doe ik praktisch nooitquote:
Ik zag dat jullie in slaap waren gevallen. Dus we gaan door.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik miste toch een stukje van een interval
Als ik het echt graag nog wil zien is het zo gevondenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zag dat jullie in slaap waren gevallen. Dus we gaan door.
Valentina Monetta heeft een bescheiden Bed en Breakfast en mocht ook 4 keerquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:35 schreef koffieleuk het volgende:
Waarom zou Serhat dit nou doen? Senhit's vrouw heeft eindeloos veel geld maar hij is toch maar een normale tandarts
Hij heeft ook tv-shows gepresenteerd en geproduceerd. Ik zie zo snel geen aansprekende namen, maar als hij een format heeft wat redelijk succesvol is verdien je daar ook wel aanquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:35 schreef koffieleuk het volgende:
Waarom zou Serhat dit nou doen? Senhit's vrouw heeft eindeloos veel geld maar hij is toch maar een normale tandarts
Moet dan wel inderdaad, lijkt mij niet dat hij het van het zingen zelf kanquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij heeft ook tv-shows gepresenteerd en geproduceerd. Ik zie zo snel geen aansprekende namen, maar als hij een format heeft wat redelijk succesvol is verdien je daar ook wel aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |