Op de basisschool leerde ik een liedje met de wijsheidquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:59 schreef koffieleuk het volgende:
Benieuwd of Tooji deze keer wel een noot raakt
Er zit ook maar weinig smaak aan. Gelukkig heb ik nog een halve zak bugles in de kast liggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je vaker met producten die gigantisch over datum zijn
Ik had gisteren en vandaag pinda's die anders smaakten dan normaal. Misschien te warm geworden of zo. En veel snacks maken ze tegenwoordig 'gezonder' door er minder zout in te doen of anderszins met het recept te rommelenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er zit ook maar weinig smaak aan. Gelukkig heb ik nog een halve zak bugles in de kast liggen.
Het zijn vooral de bekende merken (zoals Lays maar deze waren in de sale) die duurder en minder zijn geworden. Ik kies vaak voor het supermarkt merk en die zijn dik in orde. Croky is ook een prima optie.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had gisteren en vandaag pinda's die anders smaakten dan normaal. Misschien te warm geworden of zo. En veel snacks maken ze tegenwoordig 'gezonder' door er minder zout in te doen of anderszins met het recept te rommelen
Wist ik niet eens lolquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:09 schreef NailQueen het volgende:
Hier had toch ooit een Nederlandse zanger een cover van gemaakt?
En ik weet niet eens wie Wesley Klein is. Maar wel dat hier een hollandse cover van is.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wist ik niet eens lol
Bekijk deze YouTube-video
Als het niet al gebeurd is. Kijk er eigenlijk wel naar uitquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ik weet niet eens wie Wesley Klein is. Maar wel dat hier een hollandse cover van is.
Iets waar Sal da Vinci dit jaar ook aan moet geloven.
Met zo'n soort naam kan je wel alle kanten op. Jan Janssen en Taeke Taekema in de sport, maar Sjoerd Sjoerdsma ging dan weer de politiek inquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:17 schreef koffieleuk het volgende:
Eleftheria Eleftheriou's ouders had niet niet heel lang nagedacht over die naam
Planetarium beginnen kan ook nogquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Met zo'n soort naam kan je wel alle kanten op. Jan Janssen en Taeke Taekema in de sport, maar Sjoerd Sjoerdsma ging dan weer de politiek in
Moeilijkdoenerij in een gekke kimono, wordt niksquote:
Je ziet het publiek net eens ookquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Moeilijkdoenerij in een gekke kimono, wordt niks
Goed punt! Sorry Eisequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |