Webwinkels met anti-azc-producten promoten ook extremer materiaal - https://nos.nl/l/2617403quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:03 schreef Pistolero het volgende:
Het is weer intens gezellig in het Frontpage Feedback topic.
@:VoMy staat op de barricades.
Ik denk de foto hierboven?quote:
Hij draagt iets anders dan grijs of zwart, poeh poeh, nou nou wat een modeblunder.quote:Op zondag 7 juni 2026 10:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De foto van Times Square. Geen gezicht wat 'ie aanheeft tov de rest.
Ik lig in de deuk om zijn algehele smakeloosheid.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij draagt iets anders dan grijs of zwart, poeh poeh, nou nou wat een modeblunder.
Volgens mij geeft Weghorst genoeg redenen om hem uit te lachen zonder hier vermoeiend over te moeten doen.
Modepolitie Slob had ik niet verwacht.quote:Op zondag 7 juni 2026 10:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De foto van Times Square. Geen gezicht wat 'ie aanheeft tov de rest.
Is dit hetzelfde jasje als dat van Weghorst?quote:
Feyenoord voert zowaar een keer goed beleid, ik kan mijn ogen niet geloven.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, Robin van Persie.
We gaan zijn paralelle leefwereld missen.
Het kan in elk geval onmogelijk een Nederlandse trainer zijn, tenzij die naar de naam Arend Martijn luistert.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:53 schreef H.Vviv het volgende:
Afwachten wie de nieuwe trainer dan gaat worden, om te spreken van goed beleid.
Hoe zeker weet jij dat er niet voor Danny Buijs wordt gegaan?quote:Op zondag 7 juni 2026 17:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het kan in elk geval onmogelijk een Nederlandse trainer zijn, tenzij die naar de naam Arend Martijn luistert.
Kon je door die persconferentie van Advocaat al aan zien komen.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:01 schreef Marcoss het volgende:
Dat heeft die Belg dan toch snel geanalyseerd
Ronald Koeman!quote:Op zondag 7 juni 2026 17:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het kan in elk geval onmogelijk een Nederlandse trainer zijn, tenzij die naar de naam Arend Martijn luistert.
Of gaat gewoon een vriendje er neerzetten.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:01 schreef Marcoss het volgende:
Dat heeft die Belg dan toch snel geanalyseerd
Het goede beleid zit er überhaupt in dat je nu een capabele AD en TD hebt.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:53 schreef H.Vviv het volgende:
Afwachten wie de nieuwe trainer dan gaat worden, om te spreken van goed beleid.
Dit is de snelste kanteling qua beleid ooit denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Feyenoord voert zowaar een keer goed beleid, ik kan mijn ogen niet geloven.
Gelukkig hoeven we van Ajax nog niet veel te verwachten.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Flapdrol van Persie eruit, Feyenoord krijgt het ook op de rails, dit is niet leuk.
Gelukkig zelf het veld af kunnen komen. Dat is dan wel einde carrière lijkt me.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:30 schreef Felagund het volgende:
Ach Christian Eriksen
https://www.voetbalprimeu(...)duel-denemarken.html
Ja, dat is nog redelijk positief, maar ik denk niet dat die nog gaat voetballen (op professioneel niveau).quote:Op zondag 7 juni 2026 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelukkig zelf het veld af kunnen komen. Dat is dan wel einde carrière lijkt me.
Die raken waarschijnlijk een heleboel spelers kwijt, ook afwachten of ze dat opnieuw goed opvangen qua transfersquote:Op zondag 7 juni 2026 20:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we van Ajax nog niet veel te verwachten.
PSV wel weer easy kampioen.
Trump zal wel weer ziedend reageren?quote:
Hij kan meteen doorgaan naar de volgende meltdown!quote:Op zondag 7 juni 2026 21:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
En Trump heeft weer eens een meltdown.
Zou het wat uitmaken?
Weet je natuurlijk nooit met die seniele gek, maar uit al z’n niet nagekomen dreigementen richting Iran de laatste maanden en z’n gelul dat er nu echt bijna een deal is, zou je toch kunnen halen dat hij hier eigenlijk het liefst zo snel mogelijk uitstapt door een of andere fake overwinning uit te roepen dan dat de boel weer escaleert. Dat zullen de Amerikaanse bases en energie-infrastructuur in de Golfregio ook wel vinden, want daar heeft Iran in de vorige rondes toch veel meer schade aangericht dan de VS wil toegeven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |