abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:20:16 #1
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220971995

w/ w/ w/ Welkom bij de slowchat van WLR! Hier praten we over het leven op én vooral naast de fiets.

Neem lekker plaats aan de bar, een ketonendrankje is nooit ver weg. Of koffie. Of pizza met melk. Of zuip je de goot in.

Stamgasten:
Iedereen die WLR en de beschaving een warm hart toedraagt.


Algemene sfeer in dit topic:


Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220972173
Het is weer intens gezellig in het Frontpage Feedback topic.
@VoMy staat op de barricades.
pi_220972589
De ChristenUnie is misschien wel de engste partij in de Tweede Kamer.
pi_220972663
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:03 schreef Pistolero het volgende:
Het is weer intens gezellig in het Frontpage Feedback topic.
@:VoMy staat op de barricades.
Webwinkels met anti-azc-producten promoten ook extremer materiaal - https://nos.nl/l/2617403
Misschien kan een Fok!-webshop de boel redden!
Jack does it in real time...
  Redactie Sport zaterdag 6 juni 2026 @ 16:53:07 #5
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220973122
Ach.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 6 juni 2026 @ 17:18:23 #6
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220973390
‘Palestijnse baby gedood door Israël’

NWS zal wel staan te juichen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 7 juni 2026 @ 09:42:55 #7
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220976653
pi_220976660
Wat een goed stel zeg
pi_220976825
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:42 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Echt alles aan deze foto is walgelijk.
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 10:15:11 #10
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Sport / Supervogel zondag 7 juni 2026 @ 10:18:05 #11
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220976975


Terrorist @franklop heeft ook weer een postertje in elkaar geChatGPTt
pi_220976977
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:15 schreef Slobeend het volgende:
Weghorst _O-
Context Slob?
pi_220976993
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:18 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Context Slob?
Ik denk de foto hierboven?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220977009
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:20 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik denk de foto hierboven?
Oh, die had ik gemist. Goedemorgen.
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 10:26:36 #15
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220977014
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:18 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Context Slob?
De foto van Times Square. Geen gezicht wat 'ie aanheeft tov de rest.
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 10:30:32 #16
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220977221
DeMart, ongekend aura, ja dat mag ik zeggen _O_
Jack does it in real time...
  zondag 7 juni 2026 @ 11:24:59 #18
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_220977349
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:42 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Kabel.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 11:33:25 #19
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220977373
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:30 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik net in WK.
Ruzie tussen Mart Smeets en Tom Egbers in Studio Brasil
Bekijk deze YouTube-video

Klassiekertje
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220977581
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:26 schreef Slobeend het volgende:

[..]
De foto van Times Square. Geen gezicht wat 'ie aanheeft tov de rest.
Hij draagt iets anders dan grijs of zwart, poeh poeh, nou nou wat een modeblunder.

Volgens mij geeft Weghorst genoeg redenen om hem uit te lachen zonder hier vermoeiend over te moeten doen.
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 12:35:02 #21
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220977609
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:27 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Hij draagt iets anders dan grijs of zwart, poeh poeh, nou nou wat een modeblunder.

Volgens mij geeft Weghorst genoeg redenen om hem uit te lachen zonder hier vermoeiend over te moeten doen.
Ik lig in de deuk om zijn algehele smakeloosheid.
  zondag 7 juni 2026 @ 12:44:53 #22
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220977660
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:26 schreef Slobeend het volgende:

[..]
De foto van Times Square. Geen gezicht wat 'ie aanheeft tov de rest.
Modepolitie Slob had ik niet verwacht.
pi_220977755
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 11:24 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Kabel.
pi_220977782
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:30 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik net in WK.
Is dit hetzelfde jasje als dat van Weghorst?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 7 juni 2026 @ 15:05:06 #25
194695 franklop
Fran knock
pi_220978727
Ach MAX-fans
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 7 juni 2026 @ 15:05:12 #26
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220978730
Ach, MAX
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220980903
Ach, Robin van Persie.

We gaan zijn paralelle leefwereld missen.
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 17:49:16 #28
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220980914
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, Robin van Persie.

We gaan zijn paralelle leefwereld missen.
Feyenoord voert zowaar een keer goed beleid, ik kan mijn ogen niet geloven.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport zondag 7 juni 2026 @ 17:53:49 #29
451829 crew  H.Vviv
pi_220980945
Afwachten wie de nieuwe trainer dan gaat worden, om te spreken van goed beleid.
pi_220980972
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:53 schreef H.Vviv het volgende:
Afwachten wie de nieuwe trainer dan gaat worden, om te spreken van goed beleid.
Het kan in elk geval onmogelijk een Nederlandse trainer zijn, tenzij die naar de naam Arend Martijn luistert.
pi_220980992
Dat heeft die Belg dan toch snel geanalyseerd
pi_220980995
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Het kan in elk geval onmogelijk een Nederlandse trainer zijn, tenzij die naar de naam Arend Martijn luistert.
Hoe zeker weet jij dat er niet voor Danny Buijs wordt gegaan? ;(
pi_220981000
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:01 schreef Marcoss het volgende:
Dat heeft die Belg dan toch snel geanalyseerd
Kon je door die persconferentie van Advocaat al aan zien komen.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:03:47 #34
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220981005
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Het kan in elk geval onmogelijk een Nederlandse trainer zijn, tenzij die naar de naam Arend Martijn luistert.
Ronald Koeman!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:10:00 #35
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220981042
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:01 schreef Marcoss het volgende:
Dat heeft die Belg dan toch snel geanalyseerd
Of gaat gewoon een vriendje er neerzetten.
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 18:12:00 #36
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220981055
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:53 schreef H.Vviv het volgende:
Afwachten wie de nieuwe trainer dan gaat worden, om te spreken van goed beleid.
Het goede beleid zit er überhaupt in dat je nu een capabele AD en TD hebt.

Natuurlijk moeten ze zich nog bewijzen, maar dit is wel meteen een eerste indicatie dat ze goed bezig zijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220981090
Flapdrol van Persie eruit, Feyenoord krijgt het ook op de rails, dit is niet leuk.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:21:27 #38
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220981123
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Feyenoord voert zowaar een keer goed beleid, ik kan mijn ogen niet geloven.
Dit is de snelste kanteling qua beleid ooit denk ik.

Arnesen was al een seizoen TD doen Slot kwam.
pi_220981124
Ja, jammer.
pi_220981972
Michael van Gerwen ziet grote zwakte bij Oranje en gelooft absoluut niet in WK-titel
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 7 juni 2026 @ 20:21:22 #41
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220981983
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Flapdrol van Persie eruit, Feyenoord krijgt het ook op de rails, dit is niet leuk.
Gelukkig hoeven we van Ajax nog niet veel te verwachten.

PSV wel weer easy kampioen.
pi_220982030
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 7 juni 2026 @ 20:35:13 #43
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220982049
quote:
Gelukkig zelf het veld af kunnen komen. Dat is dan wel einde carrière lijkt me.
pi_220982053
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Gelukkig zelf het veld af kunnen komen. Dat is dan wel einde carrière lijkt me.
Ja, dat is nog redelijk positief, maar ik denk niet dat die nog gaat voetballen (op professioneel niveau).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220982093
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:21 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Gelukkig hoeven we van Ajax nog niet veel te verwachten.

PSV wel weer easy kampioen.
Die raken waarschijnlijk een heleboel spelers kwijt, ook afwachten of ze dat opnieuw goed opvangen qua transfers
  zondag 7 juni 2026 @ 21:42:42 #46
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220982386
@DeeBee kan weer de schuilkelder in
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220982411
En Trump heeft weer eens een meltdown.

Zou het wat uitmaken?
pi_220982413
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:42 schreef Szura het volgende:
@:deebee kan weer de schuilkelder in
Trump zal wel weer ziedend reageren?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220982430
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
En Trump heeft weer eens een meltdown.

Zou het wat uitmaken?
Hij kan meteen doorgaan naar de volgende meltdown!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 7 juni 2026 @ 21:56:11 #50
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220982462
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:45 schreef Felagund het volgende:

[..]
Trump zal wel weer ziedend reageren?
Weet je natuurlijk nooit met die seniele gek, maar uit al z’n niet nagekomen dreigementen richting Iran de laatste maanden en z’n gelul dat er nu echt bijna een deal is, zou je toch kunnen halen dat hij hier eigenlijk het liefst zo snel mogelijk uitstapt door een of andere fake overwinning uit te roepen dan dat de boel weer escaleert. Dat zullen de Amerikaanse bases en energie-infrastructuur in de Golfregio ook wel vinden, want daar heeft Iran in de vorige rondes toch veel meer schade aangericht dan de VS wil toegeven.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')