Slechts 4equote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stil in ontwikkeling? Heb je vorig jaar niet gekeken? Hij had echt een knaller van een seizoen
als dit zo door gaat later dit jaar welquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat zullen ze (in ieder geval dit seizoen) nooit hardop uitspreken.
Kimi gaat Ferrari ook nog wel een keer kampioen maken denk ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen ze bij Ferrari al balen dat ze Kimi niet hebben?
Jawel hoor. Toto wil die jongste wereldkampioen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nou...quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Kimi gaat Ferrari ook nog wel een keer kampioen maken denk ik.
Misschien niet in die woorden, maar afhankelijk van hoe groot het gat is in de zomerstop kan de prioriteit echt wel naar één kant van de garage verschuiven.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als een Italiaan Ferrari kampioen kan maken krijgt 'ie waarschijnlijk zijn eigen standbeeld daarquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Kimi gaat Ferrari ook nog wel een keer kampioen maken denk ik.
Als het hem luktquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als een Italiaan Ferrari kampioen kan maken krijgt 'ie waarschijnlijk zijn eigen standbeeld daar
Hij komt wel uit het juiste gebied in Italië, motorsportvalleyquote:
Ja ze hebben natuurlijk een briljant tactisch team bij Ferrariquote:
Ja maar de strategen niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij komt wel uit het juiste gebied in Italië, motorsportvalley
Ja maar George raced vaak met de ellebogen uit. Antonelli schijnt dat minder nodig te hebben. Vandaar dat ik denk dat Antonelli meer natuurlijk talent heeft, meer natuurlijke snelheid.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stil in ontwikkeling? Heb je vorig jaar niet gekeken? Hij had echt een knaller van een seizoen
Je twijfelt daaraan? Niet alleen een standbeeld. Standbeelden. Gratis eten en drinken waar hij komt.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als een Italiaan Ferrari kampioen kan maken krijgt 'ie waarschijnlijk zijn eigen standbeeld daar
Zou een enorme stunt zijn.quote:
Kusje van de pausquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Je twijfelt daaraan? Niet alleen een standbeeld. Standbeelden. Gratis eten en drinken waar hij komt.
Heiligverklaringen. En nog wel wat meer.
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou een enorme stunt zijn.
Op dat gebied mag ik de italianen wel, ze weten hun helden echt op een voetstuk te zetten en dat blijft dan tot in de eeuwigheid zo.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Je twijfelt daaraan? Niet alleen een standbeeld. Standbeelden. Gratis eten en drinken waar hij komt.
Heiligverklaringen. En nog wel wat meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |