Wij zijn er voor de EU, de EU is er niet voor ons.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De EU weigert de burgerpetitie te ontvangen en erover te praten omdat het racistisch is volgens de EU![]()
https://www.geenstijl.nl/5190686/save-europe
Gelul, dit was gewoon een publiciteitsstunt van extreemrechts, niks meer of minder. Volgend jaar proberen ze het vast weer met een iets andere draai.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:02 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wij zijn er voor de EU, de EU is er niet voor ons.
Vervelende burgers ook, een beetje een afwijkende mening ventileren.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar gaan zij helemaal niet over, maar ja, de EU doet dan ook niet aan rechtsstaat.
Dit werkt niet meer. Labels plakken heeft zijn waarde wel verlorenquote:Op woensdag 1 juli 2026 17:20 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Gelul, dit was gewoon een publiciteitsstunt van extreemrechts, niks meer of minder. Volgend jaar proberen ze het vast weer met een iets andere draai.
Feiten doen je allicht pijn. Maar ik ben wel van het beestje bij de naam noemen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:34 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Dit werkt niet meer. Labels plakken heeft zijn waarde wel verloren
Ik ook, linkswappie.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:37 schreef KareldeStoute het volgende:
Maar ik ben wel van het beestje bij de naam noemen.
Gewoon racisme roepen, dan hoeft het niet meer over de inhoud te gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:34 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Dit werkt niet meer. Labels plakken heeft zijn waarde wel verloren
Nope.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:38 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Gewoon racisme roepen, dan hoeft het niet meer over de inhoud te gaan.
Meer is het niet.
Stuur de politie op ze af.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:33 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Vervelende burgers ook, een beetje een afwijkende mening ventileren.
Haha, dat is natuurlijk ook een mooie manier om het democratisch proces te ondermijnen. Mooie wel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De EU weigert de burgerpetitie te ontvangen en erover te praten omdat het racistisch is volgens de EU![]()
https://www.geenstijl.nl/5190686/save-europe
Welke 'feiten' precies?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Feiten doen je allicht pijn. Maar ik ben wel van het beestje bij de naam noemen.
Was toch te voorspellen op basis van de inhoud van dit voorstel? Dit is hetzelfde als verbaasd zijn wanneer er geen bindend referendum zou komen over het omleggen van Jetten/Wilders. Als de inhoud al in strijd is met de kernwaarden van een samenleving, is het logisch dat het niet tot een stemming/petitie komt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, dat is natuurlijk ook een mooie manier om het democratisch proces te ondermijnen. Mooie wel.
Tja, dit zorgt er alleen maar voor dat er straks groepen of partijen komen die het op een niet-democratische manier gaan proberen. En dan zijn dit de type mensen die het hardst staan te schuimbekken en te stampvoeten.
Je ziet vooral in de media en bij linkse politici om in een reflex ongewillige berichten of meningen zo snel mogelijk te labellen. Want als iets radicaal rechts, extreem rechts etc. is gelabeld, dan hoef je het niet over de inhoud te hebben. Wel zo makkelijk, want dan kun je gewoon verder metquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Feiten doen je allicht pijn. Maar ik ben wel van het beestje bij de naam noemen.
Ach, Karel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ze leren het echt nooit, dat is het probleem met ideologen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, dat is natuurlijk ook een mooie manier om het democratisch proces te ondermijnen. Mooie wel.
Tja, dit zorgt er alleen maar voor dat er straks groepen of partijen komen die het op een niet-democratische manier gaan proberen. En dan zijn dit de type mensen die het hardst staan te schuimbekken en te stampvoeten.
Dat is nog niet eens de helft van wat ze als target hebben...quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Al meer dan 400.000 keer getekend.
Ze hebben een miljoen nodig maar zijn nog niet eens een maand bezig. En het heeft amper aandacht gehad.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens de helft van wat ze als target hebben...
Gewoon willen dat de Europese volkeren voortbestaan en hun cultuur behouden is dus racistisch.. Extreem hoor!quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:02 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wij zijn er voor de EU, de EU is er niet voor ons.
Europese volkeren..quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gewoon willen dat de Europese volkeren voortbestaan en hun cultuur behouden is dus racistisch.. Extreem hoor!
Ja wat?quote:
En op dat continent wonen diverse volkeren met diverse cultuurverschillen. Wat precies snap je hier niet aan?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vraag mij gewoon af wie je daarmee bedoelt, Europa is een vrij groot continent.
Ja, en dus ook moslims.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
En op dat continent wonen diverse volkeren met diverse cultuurverschillen. Wat precies snap je hier niet aan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |