abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2026 @ 22:49:52 #76
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220997656
Frankrijk redt het -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  dinsdag 9 juni 2026 @ 22:49:59 #77
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220997659
Jammer.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220997661
Afgelopen 1-0 France
The only way you can be original, is to be yourself.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 22:50:17 #79
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220997662
Nou,fluit hier dan ook maar af.
Fuck the EBU.
pi_220997665
Frankrijk congrats, Nederland nog een goede route te gaan
  dinsdag 9 juni 2026 @ 22:54:48 #81
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220997684
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:50 schreef Masberum het volgende:
Frankrijk congrats, Nederland nog een goede route te gaan
Meer tijd om op elkaar in gespeeld te raken *O*
Fuck the EBU.
  Redactie Sport dinsdag 9 juni 2026 @ 22:57:19 #82
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220997697
Tweede in de groep, helpt dat nog bij de loting straks tov derde?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220997777
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou sowieso een land buiten de top 30 moeten worden las ik vandeweek...

Ik hoop wel dat we na vanavond definitief afscheid hebben genomen van Dominique Janssen :W
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220997830
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat we na vanavond definitief afscheid hebben genomen van Dominique Janssen :W
Zij zit niet in het elftal zonder reden. Ze kan slechtere momenten hebben, net als ieder ander
pi_220998047
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, dat maakt niks uit. Sowieso hebben de teams in divisie A wel het thuisvoordeel in de return voor beide rondes.

Zal voor dit team ook niet makkelijk worden en in die periode kun je ook niet zomaar even nog een oefenpotje gaan spelen ter voorbereiding. De enige (gekwalificeerde) teams die ze niet kunnen tegenkomen in de play-offs zijn de andere nr.2 en nr. 3 uit de divisie (dus 7 sterkere teams zoals Engeland en Zweden). Maar je kunt wel een Portugal of België treffen in de 'finale'.

Verder wel apart dat er 8 duels zullen plaatsvinden, maar dat 1 van de tickets via de internationale play-off verdient kan worden. Geen idee hoe ze dat gaan bepalen (en of dit vorige WK kwalificatie ook zo was).

De loting is op 24 juni voor beide rondes, net als bv. de play-offs bij de mannen.

Mochten ze dit niet halen dan komt er een einde aan 3 WK's op een rij.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 10 juni 2026 @ 00:14:16 #86
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220998082
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die heeft echt een IQ van rond de 80 hoor. Dat die uberhaupt ooit in het Nederlands elftal is terecht gekomen. En die Kop moeten ze ook heel snel afschrijven - zelden zo'n slechte en onrustieg keeper gezien ....
"Hoka Hey!"
  Redactie Sport woensdag 10 juni 2026 @ 08:41:47 #87
pi_220998656
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 00:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Nee, dat maakt niks uit. Sowieso hebben de teams in divisie A wel het thuisvoordeel in de return voor beide rondes.

Zal voor dit team ook niet makkelijk worden en in die periode kun je ook niet zomaar even nog een oefenpotje gaan spelen ter voorbereiding. De enige (gekwalificeerde) teams die ze niet kunnen tegenkomen in de play-offs zijn de andere nr.2 en nr. 3 uit de divisie (dus 7 sterkere teams zoals Engeland en Zweden). Maar je kunt wel een Portugal of België treffen in de 'finale'.

Verder wel apart dat er 8 duels zullen plaatsvinden, maar dat 1 van de tickets via de internationale play-off verdient kan worden. Geen idee hoe ze dat gaan bepalen (en of dit vorige WK kwalificatie ook zo was).

De loting is op 24 juni voor beide rondes, net als bv. de play-offs bij de mannen.

Mochten ze dit niet halen dan komt er een einde aan 3 WK's op een rij.
In principe moet je alle landen kunnen hebben, maar Portugal en Zwitserland ontloop ik liever. België ben ik eigenlijk totaal niet bang voor.

Op het eind wordt een rangschikking opgemaakt die bepaalt wie de sjaak is om nog een play off te moeten spelen. Als Nederland alles gewoon wint dan zal dat wel meevallen, mochten ze er 2 verliezen en 2 winnen dan kan dat nog tegen vallen.
pi_220998828
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 00:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Wordt er al "door geloot" voor de tweede ronde, of is het alleen voor de eerste ronde tegen een "C-land"?
Als ik het goed heb begrepen tref je in de eerste ronde Hongarije, Griekenland, Roemenië, Belarus, Kosovo, Litouwen, Kroatië of Kazachstan. Moet totaal geen probleem zijn. (pad 1)
En dan de finaleronde tegen de winnaars van de eerste ronde van pad 2. Dat kan Portugal of Zwitserland zijn, maar ook net zo goed Slovenië of Turkije o.i.d.
Intercontinentale play-off is obv een algehele eindrangschikking.

Anyway, hier staat alle info: https://nl.wikipedia.org/(...)oetbal_vrouwen_2027_(kwalificatie_UEFA)#Play-offs
(link ff helemaal kopiëren, werkt niet 100% als je 'm hier dropt, ruzie met de dingen as usual :') )

[ Bericht 4% gewijzigd door RedWhiteArmy1983 op 10-06-2026 11:14:03 ]
The only way you can be original, is to be yourself.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:25:17 #89
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_221000453
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 09:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Wordt er al "door geloot" voor de tweede ronde, of is het alleen voor de eerste ronde tegen een "C-land"?
Als ik het goed heb begrepen tref je in de eerste ronde Hongarije, Griekenland, Roemenië, Belarus, Kosovo, Litouwen, Kroatië of Kazachstan. Moet totaal geen probleem zijn. (pad 1)
En dan de finaleronde tegen de winnaars van de eerste ronde van pad 2. Dat kan Portugal of Zwitserland zijn, maar ook net zo goed Slovenië of Turkije o.i.d.
Intercontinentale play-off is obv een algehele eindrangschikking.

Anyway, hier staat alle info: https://nl.wikipedia.org/(...)oetbal_vrouwen_2027_(kwalificatie_UEFA)#Play-offs
(link ff helemaal kopiëren, werkt niet 100% als je 'm hier dropt, ruzie met de dingen as usual :') )
In URL-tags zetten.

https://nl.wikipedia.org/(...)atie_UEFA)#Play-offs
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport donderdag 18 juni 2026 @ 13:24:09 #90
pi_221079076
Makkelijke loting, mooi

België - Ierland, de Ieren zijn mooi genaaid. Portugal tegen IJsland en Zwitserland - Oostenrijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')